Obsah
Úkoly na 25. týden (od 15. 6. do 19. 6.)
Milí šesťáci, chtěla bych poděkovat všem, kteří mi pravidelně zasílali vypracované úkoly.
Vzhledem k tomu, že už se do konce školního roku asi neuvidíme, bych vám ráda popřála hezké a pohodové prázdniny.
1. úkol (řešení přikládám)
Úkol č. 1 Podívej se na tři obrázky. Přečti si seznam slov pod obrázkem a napiš slova na správné řádky.
Úkol č. 2 Vyber nejlepší název pro každý obrázek. Tři názvy jsou navíc.
Úkol č. 3 Přečti si věty 1 – 11 a doplň správná slova. V každém slově bude na začátku, uprostřed nebo na konci písmeno "S". Písmena na barevných políčkách doplň do vtipu.
2. úkol
V galerii
Doplň do textu slova z nabídky. At the gallery
3. úkol – online křížovky
https://www.eslgamesplus.com/sports-vocabulary-crossword/
https://www.eslgamesplus.com/weather-vocabulary-crossword/
4. úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/spelling-names
Hláskování
1. úkol Před poslechem utvoř otázku. (Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill
Pusť si nahrávku a doplň správné jméno a příjmení.
3. úkol Klikni na Check your understanding: reordering
Pusť si nahrávku a seřaď věty.
Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
5. úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
Popisování lidí
1. úkol Před poslechem přiřaď k lidem správný popis. (Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: multiple choice
Pusť si nahrávku a vyber správnou odpověď na otázku.
Otázky jsou čtyři, posunuj je dole šipkou > .
3. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill typing
Pusť si nahrávku a dopiš do každého rámečku jedno slovo.
Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
6. úkol
Rodina
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/family/family
http://www.web-esl.com/family/family_ez.htm
Poslech
Nejprve si přečti zadání a možné odpovědi. Potom si pusť nahrávku a označ správnou odpověď.
https://www.esl-lab.com/easy/family-recreation/
7. dobrovolný úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
Nakupování oblečení
1. úkol Před poslechem přiřaď k obrázkům správné slovo. (Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: grouping.
Pusť si nahrávku a přiřaď otázky k prodavači nebo k zákaznici.
3. úkol Klikni na Check your understanding:gap fill
Pusť si nahrávku a napiš do mezer správné slovo nebo číslo.
Klikni na Finish. Zkontroluj si jednotlivé úkoly.
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
V září se těším na shledanou v naší škole.
Inka Marelová
Řešení (24. týden) AJ6 - řešení
Úkoly na 24. týden (od 8. 6. do 12. 6.)
Milí šesťáci, poslední dva týdny věnujeme opakování a procvičování.
1. úkol (řešení dodám do 12. 6.)
Opakování gramatiky
2. úkol (řešení dodám do 12. 6.)
U str. 72/ A holiday card
Doplň do pohlednice slova z nabídky. Věty přepiš do sešitu.
3. úkol
Doplň do vět správný tvar slovesa BE v čase minulém.
4. úkol (vypracovaný úkol zašli do 10. 6. na můj e-mail)
Přečti si, co říká pět mladých sportovců a přiřaď k nim správný sport z nabídky.
5. úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
Představování kamaráda
1. úkol Co si lidé normálně řeknou, když se poprvé potkají? Označ správnou odpověď.
(Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill
Pusť si nahrávku a napiš do každé mezery správné jméno.
3. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill typing
Pusť si nahrávku a dopiš do každé mezery až tři slova.
Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
V případě dotazů pište na můj e-mail.
Mějte se hezky.
Inka Marelová
Řešení (23. týden) Počasí - řešení
Úkoly na 23. týden (od 1. 6. do 5. 6.)
Milí angličtináři, tento týden se podíváme na počasí a budeme opakovat.
1. úkol (řešení dodám do 5. 6.)
Počasí
Vocabulary Weather
Zde můžeš slovíčka vyhledat a zkontrolovat výslovnost: https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky
Interaktivní cvičení
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/weather/exercises-1
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/weather/exercises-2
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/vocabulary19/weather.htm
http://enjoyenglish.free.fr/english/primaire/weather/index.html
2. úkol
Počasí (řešení dodám do 5. 6.)
Doplň tabulku. Použij slova z nabídky. Počasí
3. úkol (vypracovaný úkol zašli do 3. 6. na můj e-mail)
Přečti si text a zaškrtní správnou odpověď (2-4). Text
Jak si pamatuješ text? Ukol č. 1 Na přiloženém listě podtrhni správný výraz.
Úkol č. 2 Přelož časové údaje. Pracovní list
4. úkol (řešení dodám do 5. 6.)
Přítomný čas prostý
PS str.57/11 Dracula´s day
Drákula má štěstí. Nepracuje a nechodí do školy. Podívej se na jeho časový rozvrh a
napiš o jeho dni.
5. úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
Předpověď počasí
1. úkol Před poslechem přiřaď k obrázkům správná slova. (Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: matching.
Pusť si nahrávku a vyber správné dokončení vět.
3. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill typing
Pusť si nahrávku a dopiš do vět chybějící slova.
Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
V případě dotazů pište na můj e-mail.
Mějte se hezky.
Inka Marelová
Řešení (22. týden) AJ 6 řešení
Úkoly na 22. týden (od 25. 5. do 29. 5.)
Milí angličtináři, tento týden budeme opakovat.
1. úkol (řešení dodám do 29. 5.)
str. 68 My weekend
Přečti si rozhovory (č. 1 a č. 2).
Dopiš, kde děti byly o víkendu.
1. Martin was....... 2. Jana was......... 3. Jakub was..........4. Robin was.............
2. úkol (řešení dodám do 29. 5.)
U str. 70/1 Jenny vypráví o minulé sobotě. Všichni byli venku. Doplň do vět sloveso BE
ve správném tvaru, popř. doplň i podmět.
U str. 70/2 Děti se ptají slečny Huntové na její víkend. Utvoř otázky a krátké odpovědi – např. Were you alone? No, I wasn´t. I was with my friends.
U str. 70/3 Slečna Huntová má fotku svojí staré školy. Žáci z 6CH mají spoustu otázek. Spoj otázky a odpovědi.
Věty napiš do sešitu.
3. úkol (vypracovaný úkol zašli do 27. 5. na můj e-mail)
Doplň sloveso BE ve správném tvaru.
4. úkol (řešení dodám do 29. 5.)
Práce s časopisem https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/
str. 4 – úkol č. 1 (Task 1) Podívej se na naše kamarády Perzila a Lucy z planety Puu-Puuu. Povídají si se svojí kamarádkou Lucy. Jak by chtěli cestovat? Přečti si a zároveň si poslechni (stopa 1) seznam slov. Vidíš nějaké z těch věcí na obrázku? Zakroužkuj je. Potom odpověz na otázky pod obrázkem.
str. 5 – úkol č. 2 (Task 2) Podívej se na obrázek a dopiš správná slova. Písmena na barevných políčkách opiš do vtipu.
str. 9 Úkol č. 1 Lucy a její dva mimozemští kamarádi Perzil a Yo-Yee jsou na letišti. Mají problém. Poslechni si rozhovor (stopa 4) a zjisti víc. Přiřaď k Perzilovi, Yo-Yee a Lucy správné věty.
Úkol č. 2 Doplň do vět správná slova.
str. 29 (dobrovolný úkol) Kdo kam pojede a jakým dopravním prostředkem?
5. úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
Čísla
1. úkol Před poslechem přiřaď čísla. (Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: reordering
Pusť si nahrávku a seřaď čísla podle poslechu.
3. úkol Klikni na Check your understanding: grouping
Pusť si nahrávku a přiřaď čísla do správné skupiny
(čísla, která uslyšíš nebo čísla, která neuslyšíš).
Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
V případě dotazů pište na můj e-mail.
Opatrujte se.
Inka Marelová
Řešení (21. týden) Gulliver´s Travels
Úkoly na 21. týden (od 18. 5. do 22. 5.)
Milí šesťáci, opět vás po týdnu zdavím. Tentokrát se dozvíte, jak se tvoří minulý čas slovesa (to) BE.
1. úkol (zápis do sešitu)
Zapiš si do sešitu (U str. 74 + na str. 10 si připomeň, jak se časuje sloveso BE v přítomném čase): Minulý čas prostý
2. úkol (napište mi, jak úspěšní jste byli při plnění online úkolů)
Interaktivní cvičení
https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be-past-simple.htm
https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be/past-simple-negative-forms
https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be/past-simple-questions-1
https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be/past-simple-test-1
3. úkol (řešení dodám do 22. 5.)
PS str. 59/3a Zakroužkuj správný tvar slovesa BE (was nebo were).
PS str. 59/3b Doplň do vět wasn´t nebo weren´t.
4. úkol (řešení dodám do 22. 5.)
PS str. 58/1a Přiřaď k obrázkům správná slova z nabídky.
58/1b Doplň správnou předložku (by, on, at, in).
PS str. 58/2 Doplň do vět vhodnou předložku. ( V poslední větě i vhodné slovo.)
5. úkol (řešení dodám do 22. 5.)
U str. 86-88 Přečti si příběh.
U str. 88/1 Rozhodni, zda jsou věty pravdivé nebo nepravdivé.
6. úkol (řešení dodám do 22. 5.)
Práce s časopisem https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/
str. 14-15 Přečti si a zároveň si poslechni další příběh o Gulliverovi (stopa 15).
Na pracovním listě seřaď správně věty a napiš čísla do políček.
V případě dotazů pište na můj e-mail.
Mějte se hezky.
Inka Marelová
Řešení (20. týden) AJ
Úkoly na 20. týden (od 11. 5. do 15. 5.)
Milí šesťáci, zdravím vás a děkuji všem, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. V tomto týdnu se podíváme na volnočasové aktivity, vypracujeme cvičení v pracovním sešitě, přečteme si článek v časopise a poslechneme si rozhovor.
1. úkol (vypracovaný úkol zašli do 13. 5. na můj e-mail)
Free time activities
Přiřaď činnosti k jednotlivým obrázkům. Free time
2. úkol
Interaktivní cvičení
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/hobbies/free-time-activities-1
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/hobbies/free-time-activities-2
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/hobbies/activities-3
https://agendaweb.org/vocabulary/hobbies-sports-exercises.html
http://enjoyenglish.free.fr/english/primaire/concentration/outdoor2/outdoor2.htm
3. úkol (řešení dodám do 15. 5.)
Práce s časopisem https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/
str. 12 Přečti si text.
str. 13 - úkol 1 (Task 1) Poslechni si nahrávku (stopa 8) a do každé věty dopiš jedno
chybějící slovo.
4. úkol (řešení dodám do 15. 5.)
PS str. 56/9a Co je to? Podívej se na fotku a odpověz na otázky. Použij krátké
odpovědi. Např. Does this animal eat meat? No, it doesn´t. Can it fly? No, it can´t.
56/9b Utvoř otázky. Připomeň si, jak se tvoří otázky u sloves BE, HAVE GOT, CAN
(přehled učiva uprostřed pracovního sešitu - str. 2 a 3)
5. úkol
Poslech s porozuměním (online cvičení)
http://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/first-day-school
První den ve škole
1. úkol Před poslechem zařaď slova do správné skupiny. (Klikni na Preparation.)
2. úkol Klikni na Check your understanding: true or false.
Pusť si nahrávku a rozhodni, zda jsou věty pravdivé (T – true) nebo
nepravdivé (F – false).
3. úkol Klikni na Check your understanding: reordering
Pusť si nahrávku a seřaď věty.
Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klikni na Finish.)
(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)
6. úkol
Zapiš si slovíčka 9. lekce (str. 73). Zde můžeš slovíčka vyhledat a zkontrolovat výslovnost: https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky
V případě dotazů pište na můj e-mail.
Přeji vám pohodový týden.
Inka Marelová
Řešení (19. týden) Řešení
Úkoly na 19. týden (od 4. 5. do 7. 5.)
Milí šesťáci, opět vás všechny zdravím. Tento týden si ještě jednou zopakujeme přítomné časy, potom vypracujeme cvičení v pracovním sešitě a nakonec se podíváme do časopisů.
1. úkol (vypracovaný úkol zašli do 5. 5. na můj e-mail)
Přítomný čas prostý nebo průběhový Přítomný čas prostý nebo průběhový
2. úkol (řešení dodám do 7. 5.)
PS str. 52/2 Přečti si plakát o zoologické zahradě v Chesteru a odpověz na šest otázek.
3. úkol (řešení dodám do 7. 5.)
PS str. 55/6 About tigers
Přečti si věty. Sedm věcí je špatně. Označ je v textu a potom napiš správné věty.
4. úkol (řešení přikládám)
Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020
str. 9
Úkol č. 1
Lucy a její dva mïmozemští kamarádi Perzil a Yo-Yee jsou v obchodě. Lucy chce, aby si Perzil a Yo-Yee koupili nové oblečení. Poslechni si rozhovor (stopa 4). Co chce Lucy koupit Perzilovi a Yo-Yee a co chce koupit sobě? Přiřaď správný obrázek ke každému z nich.
Úkol č. 2
Doplň do vět správná slova.
5. úkol (řešení přikládám)
Práce s časopisem (May –June)
https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/
str. 20 Den matek
Přečti si text a vypracuj úkol.
V případě dotazů pište na můj e-mail.
Opatrujte se.
Inka Marelová
Řešení (18.týden) Řešení
Úkoly na 18. týden (od 27. 4. do 30. 4.)
Ahoj angličtináři,
zdravím vás a děkuji všem, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. V tomto týdnu se opět budeme věnovat opakování a procvičování.
1. úkol
Interaktivní cvičení – přítomný čas prostý nebo průběhový
https://www.helpforenglish.cz/article/2020033101-pritomny-cas-prosty-vs-prubehovy
2. úkol
Interaktivní cvičení - procvičování slovní zásoby (zvířata)
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/animals/animals-1.htm
http://en.ver-taal.com/voc_animals9.htm
http://esl.fis.edu/vocab/q21/tier1_r.htm
http://s.mound.free.fr/skyblues67/animals/aCLICKanimalshtml1.htm
Pokud nestihneš udělat všechna cvičení, nic se neděje.
3. úkol (vypracovaný úkol zašli do 29. 4. na můj e-mail)
Dopis Dopis
4. úkol (řešení dodám do 30. 4.)
PS str. 52/1 Které zvíře doplníš?
5. úkol (řešení přikládám)
Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020
str. 26 -28 Poslech s porozuměním
Part 4 (ve složce Audio na stopě 15) Přečti si otázky a zaškrtni správnou odpověď.
Nahrávku uslyšíš dvakrát.
Part 5 (ve složce Audio na stopě 16) Poslechni si nahrávku a podle instrukcí vybarvi
(popř. dopiš slovo) obrázek. Nahrávku uslyšíš dvakrát.
str. 29, 30 Čtení a psaní
Part 6/ 1-4 Podívej se na obrázek, doplň věty a odpověz na otázky.
V případě dotazů pište na můj e-mail (mingeborg25@seznam.cz).
Mějte se hezky.
Inka Marelová
Řešení (od 20. 4. do 24. 4.) Řešení
Úkoly na 17. týden (od 20. 4. do 24. 4.)
Ahoj angličtináři,
všechny vás zdravím a děkuji žákům, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. V tomto týdnu budeme opakovat probrané učivo a v časopise si přečteme příběh o Gulliverovi.
1. úkol (řešení dodám do 24. 4.)
PS str. 54/5 Doplň do vět sloveso ve správném tvaru. Rozhodni, zda použijes přítomný čas prostý nebo průběhový.
2. úkol (vypracovaný úkol zašli do 22. 4. na můj e-mail)
Množné číslo Množné číslo
3. úkol (řešení dodám do 24. 4.)
Ukazovací zájmena This, that
4. úkol (řešení dodám do 24. 4.)
Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/
str. 14-15 Přečti si a zároveň si poslechni další příběh o Gulliverovi (ve složce Audio MP3 najdi stopu 13) a vyplň pracovní list. Pracovní list
5. úkol (řešení dodám do 24. 4.)
Přítomný čas prostý
PS str. 53/3a Spoj dvě části a utvoř věty.
str. 53/3b Dej slova do správného pořadí a napiš věty.
6. úkol (řešení dodám do 24. 4.)
Zvířata Animals
V případě dotazů pište na můj e-mail (mingeborg25@seznam.cz).
Opatrujte se.
Inka Marelová
Řešení 6. ročník - řešení
Úkoly na 16. týden (od 14. 4. do 17. 4.)
Ahoj angličtináři,
tento týden se budeme věnovat procvičování probraného učiva.
1. úkol (řešení dodám do 17. 4.)
U str. 63/ 3 Procvičování přítomného času prostého a průběhového
Robot Robby pracuje pro Greenovi. Dělá pro ně hodně práce, ale
dnes je napaden počítačovým virem a dělá spoustu hloupých věcí.
Podle vzoru 1 utvoř další věty a zapiš je do sešitu.
2. úkol
Interaktivní cvičení – procvičování přítomného času prostého a průběhového
Na počítači vyhledej webovou stránku agendaweb.org, klikni na Verbs exercises, dále klikni na Present simple. Nalevo klikni na Mixed forms - exercises a napravo můžeš začít procvičovat (cv.1 - 4) .
Na počítači vyhledej webovou stránku agendaweb.org, klikni na Verbs exercises, dále klikni na Present continuous a zde si zkus cvičení 13 (What are they doing?). Dole na stránce klikni na "page 2 " a na této stránce udělej cvičení 1 (Present – Present continuous).
3. úkol (řešení dodám do 17. 4.)
Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/
str. 4/1 Podívej se na obrázek a na slovíčka pod ním.
Do sloupečku A napiš 12 kousků oblečení (z nabídky), které vidíš na obrázku.
Do sloupečku B napiš 6 kousků oblečení (z nabídky), které na obrázku nevidíš.
4. úkol (znění vtipu zašli do 16.4. na můj e-mail)
Práce s časopisem
str. 5/2 Najdi v osmisměrce jednotlivé kousky oblečení, které vidíš na obrázcích. Ze zbývajících písmen utvoř vtip a jeho znění zašli na můj e-mail.
(Kdo má chuť, může si udělat úkol 1 na straně 33.)
V případě dotazů pište na můj e-mail (mingeborg25@seznam.cz).
Opatrujte se.
Inka Marelová
Přikládám řešení a přeji veselé Velikonoce. Klíč 1 Klíč 2
Úkoly na 15. týden (6. 4. - 8. 4)
Ahoj šesťáci, nejprve vás všechy zdravím a děkuji žákům, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. Tento týden se zaměříme na rozdíly mezi přítomným časem průběhovým a prostým. (Tvoření těchto časů jsme již probírali.)
1. úkol (zápis do sešitu)
Do sešitu si zapiš: Rozdíly mezi přítomným časem průběhovým a prostým
2. úkol (řešení dodám do 8. 4.)
U str. 62/2 Obvykle - nyní
Doplň do vět slovesa ve správném tvaru.
Použij přítomný čas prostý nebo průběhový.
3. úkol (řešení dodám do 8. 4.)
Procvičování slovní zásoby: Clothes
4. úkol
Zapiš si slovíčka 8. lekce.
Zde můžeš slovíčka vyhledat a zkontrolovat výslovnost: https://slovnik.seznam.cz/.
Váš dubnový časopis najdete nyní na této stránce: http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/.
V případě dotazů mi pište na e-mail: mingeborg25@seznam.cz.
Opatrujte se.
Inka Marelová
2. 4. Řešení Daily routines - klíč
Úkoly na 14. týden (od 30. 3. do 3. 4.)
1. úkol (řešení dodám do 3. 4.)
Denní režim Daily routines
2. úkol (řešení dodám do 3. 4.)
Přítomný čas prostý - provičování PRESENT SIMPLE 1
3. úkol (pokud máš možnost)
Interaktivní cvičení - téma DENNÍ REŽIM
Na počítači vyhledej webové stránky agendaweb.org, klikni na Vocabulary exercises, dále klikni na Daily routines a procvičuj (cv.1, 2, 5, 8, případně i další úkoly).
4. úkol (samostatná práce - odešli do 2. 4. na můj e-mail)
Přelož následující věty. Použij přítomný čas prostý. Vypracovaný úkol pošli na můj
e-mail, abych zjistila, zda látce rozumíš.
- Často pomáhám svým rodičům.
- Kdy Ben vstává?
- Naši žáci nenosí školní uniformy.
- Děláš svoje úkoly každý den? Ano.
- Sita nesbírá plakáty.
- Kde obědváte?
- Čte Jana často časopisy? Ne.
- Moje sestra občas používá počítač.
V případě dotazů mě kontaktujte na e-mailu: mingeborg25@seznam.cz.
Zdraví I. Marelová
Milí žáci, postupně budu zasílat úkoly, které si vypracujete v době uzavření školy.
V případě dotazů mne můžete kontaktovat na e-mailu: mingeborg25@seznam.cz.
Zdraví I. Marelová
Učebnice (U): str. 58 (gramatika - pro připomenutí)
Přítomný čas prostý - otázky, - krátké odpovědi, - doplňovací otázky
Pracovní sešit (PS): str. 46/7 Utvoř 8 otázek a krátkých odpovědí.
str. 47/8 Nakupuješ rád? Doplň otázky a odpovědi.
str. 47/9 Najdi slova a utvoř rozhovor.
Doporučuji četbu libovolných článků ve vašich anglických časopisech. Dále můžete angličtinu procvičovat na web. stránkách: www.helpforenglish.cz a www.agendaweb.org .
PS str. 44/3 Vybarvi oblečení a popiš obrázky (podle cvičení 44/2).
str. 49/12a Podívej se na tabulku a odpověz na otázky.
str. 49/12b Utvoř otázky k uvedeným odpovědím. (Does Jane help at home?)
U str. 58 UKAZOVACÍ ZÁJMENA
Jednotné číslo | Množné číslo |
this boy - tento chlapec | these boys - tito chlapci |
that boy - tamten chlapec | those boys - tamti chlapci |
PS str. 45/4a Napiš věty. Použij this is, these are.
str. 45/4b Napiš věty. Použij that is, those are.
PS str. 48/11 Spoj slovesa se slovy napravo.
PS str. 50/14 Podívej se na hru na str. 51/16 a podle čísel utvoř otázky.
Např. 3 - Do you sleep late on Saturday morning?
5 - What time do you get up on Saturday morning?
(Pozor na tyto otázky s tázacím slovem - viz U str. 58 dole.)
PS 50/15 Moje sobota
Co (občas/často/obvykle/vždy/nikdy) děláš v sobotu? Napiš odpovědi na otázky, které jsi utvořil ve cvičení 50/14.
Papír - Sophie a její denní aktivity
Přečti si text a vypracuj úkoly A, B a C.
T: 27. 3.
24. 3.
Milí žácí, od příštího týdne (nejpozději v pondělí do 10 hodin) budu vždy zadávat učivo na jeden celý týden. Aktuální úkoly budou nahoře (jako první). Dále cca po týdnu přiložím řešení. V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat na výše uvedeném emailu. Opatrujte se. Zdraví Inka Marelová
26/3 Řešení 6. ročník - klíč
6. ročník - Sophie a její denní aktivity - klíč