Aktuální počasí

Počasí dnes:

30. 10. 2020

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo déšť. Denní teploty 9 až 13°C. Noční teploty 7 až 3°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Úkoly na 25. týden (od 15. 6. do 19. 6.)

Milí šesťáci, chtěla bych poděkovat všem, kteří mi pravidelně zasílali vypracované úkoly.

Vzhledem k tomu, že už se do konce školního roku asi neuvidíme, bych vám ráda popřála hezké a pohodové prázdniny.

 

1. úkol (řešení přikládám)

Úkol č. 1 Podívej se na tři obrázky. Přečti si seznam slov pod obrázkem a napiš slova na správné řádky.

Úkol č. 2  Vyber nejlepší název pro každý obrázek. Tři názvy jsou navíc.

Úkol č. 3  Přečti si věty 1 – 11 a doplň správná slova. V každém slově bude na začátku, uprostřed nebo na konci písmeno "S". Písmena na barevných políčkách doplň do vtipu.

Summer Holidays 1

Summer Holidays 2

Řešení

 

2. úkol

V galerii

Doplň do textu slova z nabídky. At the gallery

Key - At the gallery

 

3. úkol – online křížovky

https://www.eslgamesplus.com/sports-vocabulary-crossword/
https://www.eslgamesplus.com/weather-vocabulary-crossword/

 

4. úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/spelling-names

Hláskování

1. úkol Před poslechem utvoř otázku. (Klikni na Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill

Pusť si nahrávku a doplň správné jméno a příjmení.

3. úkol Klikni na Check your understanding: reordering

Pusť si nahrávku a seřaď věty.

 

Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

5. úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/describing-people

Popisování lidí

1. úkol Před poslechem přiřaď k lidem správný popis. (Klikni na Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: multiple choice

Pusť si nahrávku a vyber správnou odpověď na otázku.
Otázky jsou čtyři, posunuj je dole šipkou > .

3. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill typing

Pusť si nahrávku a dopiš do každého rámečku jedno slovo.

 

Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

6. úkol

Rodina

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/family/family

http://www.web-esl.com/family/family_ez.htm

Poslech

Nejprve si přečti zadání a možné odpovědi. Potom si pusť nahrávku a označ správnou odpověď.

https://www.esl-lab.com/easy/family-recreation/

 

7. dobrovolný úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/shopping-clothes

Nakupování oblečení

1. úkol Před poslechem přiřaď k obrázkům správné slovo. (Klikni na Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: grouping.

Pusť si nahrávku a přiřaď otázky k prodavači nebo k zákaznici.

3. úkol Klikni na Check your understanding:gap fill

Pusť si nahrávku a napiš do mezer správné slovo nebo číslo.

 

Klikni na Finish. Zkontroluj si jednotlivé úkoly.

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

V září se těším na shledanou v naší škole.

Inka Marelová

 

 

Řešení (24. týden)  AJ6 - řešení

                              Was/were

                              Pracovní list - řešení

                             

Úkoly na 24. týden (od 8. 6. do 12. 6.)

Milí šesťáci, poslední dva týdny věnujeme opakování a procvičování.

 

1. úkol (řešení dodám do 12. 6.)

Opakování gramatiky

Pracovní list

 

2. úkol (řešení dodám do 12. 6.)

U str. 72/ A holiday card

Doplň do pohlednice slova z nabídky. Věty přepiš do sešitu.

 

3. úkol

Doplň do vět správný tvar slovesa BE v čase minulém.

Was, were

 

4. úkol (vypracovaný úkol zašli do 10. 6. na můj e-mail)

Přečti si, co říká pět mladých sportovců a přiřaď k nim správný sport z nabídky.

Sport

 

5. úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

Představování kamaráda

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/introducing-friend

1. úkol Co si lidé normálně řeknou, když se poprvé potkají? Označ správnou odpověď.
(Klikni na 
Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill

Pusť si nahrávku a napiš do každé mezery správné jméno.

3. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill typing

Pusť si nahrávku a dopiš do každé mezery až tři slova.

 

Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

V případě dotazů pište na můj e-mail.

Mějte se hezky.

Inka Marelová

 

 

Řešení (23. týden) Počasí - řešení

                             AJ 6 - řešení

 

Úkoly na 23. týden (od 1. 6. do 5. 6.)

Milí angličtináři, tento týden se podíváme na počasí a budeme opakovat.

 

1. úkol (řešení dodám do 5. 6.)

Počasí

Vocabulary   Weather

Zde můžeš slovíčka vyhledat a zkontrolovat výslovnost: https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky

 

Interaktivní cvičení

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/weather/exercises-1

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/weather/exercises-2

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/vocabulary19/weather.htm

http://enjoyenglish.free.fr/english/primaire/weather/index.html

 

2. úkol

Počasí  (řešení dodám do 5. 6.)

Doplň tabulku. Použij slova z nabídky.  Počasí

 

3. úkol (vypracovaný úkol zašli do 3. 6. na můj e-mail)

Přečti si text a zaškrtní správnou odpověď (2-4).   Text

Jak si pamatuješ text? Ukol č. 1 Na přiloženém listě podtrhni správný výraz.

Úkol č. 2 Přelož časové údaje.  Pracovní list

 

4. úkol (řešení dodám do 5. 6.)

Přítomný čas prostý

PS str.57/11 Dracula´s day

Drákula má štěstí. Nepracuje a nechodí do školy. Podívej se na jeho časový rozvrh a
napiš o jeho dni.

 

5. úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/weather-forecast

Předpověď počasí

1. úkol Před poslechem přiřaď k obrázkům správná slova. (Klikni na Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: matching.

Pusť si nahrávku a vyber správné dokončení vět.

3. úkol Klikni na Check your understanding: gap fill typing

Pusť si nahrávku a dopiš do vět chybějící slova.

Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

V případě dotazů pište na můj e-mail.

Mějte se hezky.

Inka Marelová

 

 

 

Řešení (22. týden) AJ 6 řešení

 

Úkoly na 22. týden (od 25. 5. do 29. 5.)

Milí angličtináři, tento týden budeme opakovat.

 

1. úkol (řešení dodám do 29. 5.)

str. 68   My weekend

Přečti si rozhovory (č. 1 a č. 2).

Dopiš, kde děti byly o víkendu.

1. Martin was....... 2. Jana was......... 3. Jakub was..........4. Robin was.............

 

2. úkol (řešení dodám do 29. 5.)

U str. 70/1 Jenny vypráví o minulé sobotě. Všichni byli venku. Doplň do vět sloveso BE

ve správném tvaru, popř. doplň i podmět.

U str. 70/2 Děti se ptají slečny Huntové na její víkend. Utvoř otázky a krátké odpovědi – např. Were you alone? No, I wasn´t. I was with my friends.

U str. 70/3 Slečna Huntová má fotku svojí staré školy. Žáci z 6CH mají spoustu otázek. Spoj otázky a odpovědi.

Věty napiš do sešitu.

 

3. úkol (vypracovaný úkol zašli do 27. 5. na můj e-mail)

Doplň sloveso BE ve správném tvaru.

Was/were

 

4. úkol (řešení dodám do 29. 5.)

Práce s časopisem https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

str. 4 – úkol č. 1 (Task 1) Podívej se na naše kamarády Perzila a Lucy z planety Puu-Puuu. Povídají si se svojí kamarádkou Lucy. Jak by chtěli cestovat? Přečti si a zároveň si poslechni (stopa 1) seznam slov. Vidíš nějaké z těch věcí na obrázku? Zakroužkuj je. Potom odpověz na otázky pod obrázkem.

 

str. 5 – úkol č. 2 (Task 2) Podívej se na obrázek a dopiš správná slova. Písmena na barevných políčkách opiš do vtipu.

 

str. 9   Úkol č. 1 Lucy a její dva mimozemští kamarádi Perzil a Yo-Yee jsou na letišti. Mají problém. Poslechni si rozhovor (stopa 4) a zjisti víc. Přiřaď k Perzilovi, Yo-Yee a Lucy správné věty.

          Úkol č. 2 Doplň do vět správná slova.

Přepis nahrávky

 

str. 29 (dobrovolný úkol) Kdo kam pojede a jakým dopravním prostředkem?

 

5. úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/understanding-numbers

Čísla

1. úkol Před poslechem přiřaď čísla. (Klikni na Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: reordering

Pusť si nahrávku a seřaď čísla podle poslechu.

3. úkol Klikni na Check your understanding: grouping

Pusť si nahrávku a přiřaď čísla do správné skupiny
(čísla, která uslyšíš nebo čísla, která neuslyšíš).

 

Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klini na Finish.)

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

 

V případě dotazů pište na můj e-mail.

Opatrujte se.

Inka Marelová

 

 

 

Řešení (21. týden) Gulliver´s Travels

                             AJ6

 

Úkoly na 21. týden (od 18. 5. do 22. 5.)

Milí šesťáci, opět vás po týdnu zdavím. Tentokrát se dozvíte, jak se tvoří minulý čas slovesa (to) BE.

 

1. úkol (zápis do sešitu)

Zapiš si do sešitu (U str. 74 + na str. 10 si připomeň, jak se časuje sloveso BE v přítomném čase): Minulý čas prostý

 

2. úkol (napište mi, jak úspěšní jste byli při plnění online úkolů)

Interaktivní cvičení

https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be-past-simple.htm

https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be/past-simple-negative-forms

https://www.superprof.es/apuntes/idiomas/ingles/gramatica-inglesa/verbs/exercises-to-be-simple-past-affirmative.html

https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be/past-simple-questions-1

https://agendaweb.org/exercises/verbs/to-be/past-simple-test-1

 

3. úkol (řešení dodám do 22. 5.)

PS str. 59/3a Zakroužkuj správný tvar slovesa BE (was nebo were).

PS str. 59/3b Doplň do vět wasn´t nebo weren´t.

 

4. úkol (řešení dodám do 22. 5.)

PS str. 58/1a Přiřaď k obrázkům správná slova z nabídky.

58/1b Doplň správnou předložku (by, on, at, in).

PS str. 58/2 Doplň do vět vhodnou předložku. ( V poslední větě i vhodné slovo.)

 

5. úkol (řešení dodám do 22. 5.)

U str. 86-88 Přečti si příběh.

U str. 88/1 Rozhodni, zda jsou věty pravdivé nebo nepravdivé.

 

6. úkol (řešení dodám do 22. 5.)

Práce s časopisem https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

str. 14-15 Přečti si a zároveň si poslechni další příběh o Gulliverovi (stopa 15).

Na pracovním listě seřaď správně věty a napiš čísla do políček.

Gulliver´s Travels

 

V případě dotazů pište na můj e-mail.

Mějte se hezky.

Inka Marelová

 

Řešení (20. týden)  AJ

 

Úkoly na 20. týden (od 11. 5. do 15. 5.)

Milí šesťáci, zdravím vás a děkuji všem, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. V tomto týdnu se podíváme na volnočasové aktivity, vypracujeme cvičení v pracovním sešitě, přečteme si článek v časopise a poslechneme si rozhovor.

 

1. úkol (vypracovaný úkol zašli do 13. 5. na můj e-mail)

Free time activities 

Přiřaď činnosti k jednotlivým obrázkům. Free time 

 

2. úkol

Interaktivní cvičení

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/hobbies/free-time-activities-1

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/hobbies/free-time-activities-2

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/hobbies/activities-3

https://agendaweb.org/vocabulary/hobbies-sports-exercises.html

http://enjoyenglish.free.fr/english/primaire/concentration/outdoor2/outdoor2.htm

 

3. úkol (řešení dodám do 15. 5.)

Práce s časopisem https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

str. 12    Přečti si text.

str. 13 - úkol 1 (Task 1) Poslechni si nahrávku (stopa 8) a do každé věty dopiš jedno 

                                   chybějící slovo.

 

4. úkol (řešení dodám do 15. 5.)

PS str. 56/9a Co je to? Podívej se na fotku a odpověz na otázky. Použij krátké   

      odpovědi. Např. Does this animal eat meat? No, it doesn´t. Can it fly? No, it can´t.

   56/9b Utvoř otázky. Připomeň si, jak se tvoří otázky u sloves BE, HAVE GOT, CAN

             (přehled učiva uprostřed pracovního sešitu - str. 2 a 3)

 

5. úkol

Poslech s porozuměním (online cvičení)

http://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/beginner-a1-listening/first-day-school

První den ve škole

1. úkol Před poslechem zařaď slova do správné skupiny. (Klikni na Preparation.)

2. úkol Klikni na Check your understanding: true or false.

Pusť si nahrávku a rozhodni, zda jsou věty pravdivé (T – true) nebo
nepravdivé (F – false).

3. úkol Klikni na Check your understanding: reordering

Pusť si nahrávku a seřaď věty.

 

Zkontroluj si jednotlivé úkoly. (Klikni na Finish.)

(Klikni na Transcript. Zde najdeš přepis nahrávky.)

 

6. úkol

Zapiš si slovíčka 9. lekce (str. 73). Zde můžeš slovíčka vyhledat a zkontrolovat výslovnost: https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky

 

V případě dotazů pište na můj e-mail.

Přeji vám pohodový týden.

Inka Marelová

 

 

Řešení (19. týden) Řešení

 

Úkoly na 19. týden (od 4. 5. do 7. 5.)

Milí šesťáci, opět vás všechny zdravím. Tento týden si ještě jednou zopakujeme přítomné časy, potom vypracujeme cvičení v pracovním sešitě a nakonec se podíváme do časopisů.

 

1. úkol (vypracovaný úkol zašli do 5. 5. na můj e-mail)

Přítomný čas prostý nebo průběhový  Přítomný čas prostý nebo průběhový

 

2. úkol (řešení dodám do 7. 5.)

PS str. 52/2 Přečti si plakát o zoologické zahradě v Chesteru a odpověz na šest otázek.

 

3. úkol (řešení dodám do 7. 5.)

PS str. 55/6  About tigers
        Přečti si věty. Sedm věcí je špatně. Označ je v textu a potom napiš správné věty.

 

4. úkol (řešení přikládám)

Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020

str. 9 

Úkol č. 1

Lucy a její dva mïmozemští kamarádi Perzil a Yo-Yee jsou v obchodě. Lucy chce, aby si Perzil a Yo-Yee koupili nové oblečení. Poslechni si rozhovor (stopa 4). Co chce Lucy koupit Perzilovi a Yo-Yee a co chce koupit sobě? Přiřaď správný obrázek ke každému z nich.

Úkol č. 2

Doplň do vět správná slova.

Řešení

 

5. úkol (řešení přikládám)

Práce s časopisem (May –June)
https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

str. 20 Den matek

           Přečti si text a vypracuj úkol.

Řešení

 

V případě dotazů pište na můj e-mail.

Opatrujte se.

Inka Marelová

 

 

 

Řešení (18.týden) Řešení

 

Úkoly na 18. týden (od 27. 4. do 30. 4.)

Ahoj angličtináři,

zdravím vás a děkuji všem, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. V tomto týdnu se opět budeme věnovat opakování a procvičování.

1. úkol

Interaktivní cvičení – přítomný čas prostý nebo průběhový

https://www.helpforenglish.cz/article/2020033101-pritomny-cas-prosty-vs-prubehovy

 

2. úkol

Interaktivní cvičení - procvičování slovní zásoby (zvířata)

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/animals/animals-1.htm

http://en.ver-taal.com/voc_animals9.htm

http://esl.fis.edu/vocab/q21/tier1_r.htm

http://s.mound.free.fr/skyblues67/animals/aCLICKanimalshtml1.htm

Pokud nestihneš udělat všechna cvičení, nic se neděje.

 

3. úkol (vypracovaný úkol zašli do 29. 4. na můj e-mail)

Dopis  Dopis

 

4. úkol (řešení dodám do 30. 4.)

PS str. 52/1 Které zvíře doplníš?

 

5. úkol (řešení přikládám)

Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020

str. 26 -28 Poslech s porozuměním

Part 4 (ve složce Audio na stopě 15) Přečti si otázky a zaškrtni správnou odpověď.

Nahrávku uslyšíš dvakrát.

Part 5 (ve složce Audio na stopě 16) Poslechni si nahrávku a podle instrukcí vybarvi

(popř. dopiš slovo) obrázek. Nahrávku uslyšíš dvakrát.

str. 29, 30 Čtení a psaní

Part 6/ 1-4 Podívej se na obrázek, doplň věty a odpověz na otázky.

Part 4 - přepis nahrávky

Part 5 - přepis nahrávky

Řešení

 

V případě dotazů pište na můj e-mail (mingeborg25@seznam.cz).

Mějte se hezky.

Inka Marelová

 

 

Řešení (od 20. 4. do 24. 4.) Řešení

                                          Řešení - Gulliver´s Travels

                                          Animals - řešení

 

Úkoly na 17. týden (od 20. 4. do 24. 4.)

Ahoj angličtináři,

všechny vás zdravím a děkuji žákům, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. V tomto týdnu budeme opakovat probrané učivo a v časopise si přečteme příběh o Gulliverovi.

 

1. úkol (řešení dodám do 24. 4.)

PS str. 54/5 Doplň do vět sloveso ve správném tvaru. Rozhodni, zda použijes přítomný čas prostý nebo průběhový.

 

2. úkol (vypracovaný úkol zašli do 22. 4. na můj e-mail)

Množné číslo  Množné číslo

 

3. úkol (řešení dodám do 24. 4.)

Ukazovací zájmena This, that

 

4. úkol (řešení dodám do 24. 4.)

Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

str. 14-15 Přečti si a zároveň si poslechni další příběh o Gulliverovi (ve složce Audio MP3 najdi stopu 13) a vyplň pracovní list. Pracovní list

 

5. úkol (řešení dodám do 24. 4.)

Přítomný čas prostý

PS str. 53/3a Spoj dvě části a utvoř věty.

      str. 53/3b Dej slova do správného pořadí a napiš věty.

 

6. úkol (řešení dodám do 24. 4.)

Zvířata   Animals

 

V případě dotazů pište na můj e-mail (mingeborg25@seznam.cz).

Opatrujte se.

Inka Marelová

 

 

Řešení   6. ročník - řešení

 

Úkoly na 16. týden (od 14. 4. do 17. 4.)

Ahoj angličtináři,

tento týden se budeme věnovat procvičování probraného učiva.

 

1. úkol (řešení dodám do 17. 4.)

U str. 63/ 3  Procvičování přítomného času prostého a průběhového

                 Robot Robby pracuje pro Greenovi. Dělá pro ně hodně práce, ale 

                 dnes je napaden počítačovým virem a dělá spoustu hloupých věcí.     

                 Podle vzoru 1 utvoř další věty a zapiš je do sešitu.

2. úkol

Interaktivní cvičení – procvičování přítomného času prostého a průběhového

Na počítači vyhledej webovou stránku agendaweb.org, klikni na Verbs exercises, dále klikni na Present simple. Nalevo klikni na Mixed forms - exercises a napravo můžeš začít procvičovat (cv.1 - 4) .

Na počítači vyhledej webovou stránku agendaweb.org, klikni na Verbs exercises, dále klikni na  Present continuous a zde si zkus cvičení 13 (What are they doing?). Dole na stránce klikni na "page 2 " a na této stránce udělej cvičení 1 (Present – Present continuous).

 

3. úkol (řešení dodám do 17. 4.)

Práce s časopisem http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

str. 4/1 Podívej se na obrázek a na slovíčka pod ním.

Do sloupečku A napiš 12 kousků oblečení (z nabídky), které vidíš na obrázku.

Do sloupečku B napiš 6 kousků oblečení (z nabídky), které na obrázku nevidíš.

 

4. úkol (znění vtipu zašli do 16.4. na můj e-mail)

Práce s časopisem

str. 5/2 Najdi v osmisměrce jednotlivé kousky oblečení, které vidíš na obrázcích. Ze zbývajících písmen utvoř vtip a jeho znění zašli na můj e-mail.
 

(Kdo má chuť, může si udělat úkol 1 na straně 33.)

 

V případě dotazů pište na můj e-mail (mingeborg25@seznam.cz).

 

Opatrujte se.

Inka Marelová

 

Přikládám řešení a přeji veselé Velikonoce. Klíč 1 Klíč 2

 

Úkoly na 15. týden (6. 4. - 8. 4)

Ahoj šesťáci, nejprve vás všechy zdravím a děkuji žákům, kteří mi zaslali vypracovaný úkol. Tento týden se zaměříme na rozdíly mezi přítomným časem průběhovým a prostým. (Tvoření těchto časů jsme již probírali.)

1. úkol (zápis do sešitu)

Do sešitu si zapiš: Rozdíly mezi přítomným časem průběhovým a prostým

 

2. úkol (řešení dodám do 8. 4.)

U str. 62/2 Obvykle - nyní

               Doplň do vět slovesa ve správném tvaru.
               Použij přítomný čas prostý nebo průběhový.

 

3. úkol (řešení dodám do 8. 4.)

Procvičování slovní zásoby: Clothes

 

4. úkol

Zapiš si slovíčka 8. lekce.
Zde můžeš slovíčka vyhledat a zkontrolovat výslovnost: https://slovnik.seznam.cz/.

 

Váš dubnový časopis najdete nyní na této stránce: http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/.

 

V případě dotazů mi pište na e-mail: mingeborg25@seznam.cz.

Opatrujte se.

Inka Marelová

 

2. 4. Řešení Daily routines - klíč

                   PRESENT SMPLE 1, 2 - klíč

                 

 

Úkoly na 14. týden (od 30. 3. do 3. 4.)

 

1. úkol (řešení dodám do 3. 4.)

Denní režim  Daily routines

 

2. úkol (řešení dodám do 3. 4.)

Přítomný čas prostý - provičování   PRESENT SIMPLE 1

                                                   PRESENT SMPLE 2

 

3. úkol (pokud máš možnost)

Interaktivní cvičení - téma DENNÍ REŽIM

Na počítači vyhledej webové stránky agendaweb.org, klikni na Vocabulary exercises, dále klikni na Daily routines a procvičuj (cv.1, 2, 5, 8, případně i další úkoly).

 

4. úkol (samostatná práce -  odešli do 2. 4. na můj e-mail)

Přelož následující věty. Použij přítomný čas prostý. Vypracovaný úkol pošli na můj

e-mail, abych zjistila, zda látce rozumíš.

 

  1. Často pomáhám svým rodičům.
  2. Kdy Ben vstává?
  3. Naši žáci nenosí školní uniformy.
  4. Děláš svoje úkoly každý den? Ano.
  5. Sita nesbírá plakáty.
  6. Kde obědváte?
  7. Čte Jana často časopisy? Ne.
  8. Moje sestra občas používá počítač.

 

V případě dotazů mě kontaktujte na e-mailu: mingeborg25@seznam.cz.

Zdraví I. Marelová

 

 

 

 

 

 

Milí žáci, postupně budu zasílat úkoly, které si vypracujete v době uzavření školy.

V případě dotazů mne můžete kontaktovat na e-mailu: mingeborg25@seznam.cz.

Zdraví I. Marelová

Učebnice (U): str. 58 (gramatika - pro připomenutí)
                     Přítomný čas prostý - otázky, - krátké odpovědi, - doplňovací otázky

Pracovní sešit (PS): str. 46/7 Utvoř 8 otázek a krátkých odpovědí.

                              str. 47/8 Nakupuješ rád? Doplň otázky a odpovědi.

                              str. 47/9 Najdi slova a utvoř rozhovor.

 

Doporučuji četbu libovolných článků ve vašich anglických časopisech. Dále můžete angličtinu procvičovat na web. stránkách: www.helpforenglish.czwww.agendaweb.org      .

PS str. 44/3 Vybarvi oblečení a popiš obrázky (podle cvičení 44/2).

      str. 49/12a Podívej se na tabulku a odpověz na otázky.

      str. 49/12b Utvoř otázky k uvedeným odpovědím. (Does Jane help at home?)

 

U   str. 58 UKAZOVACÍ ZÁJMENA           

Jednotné číslo Množné číslo
this boy - tento chlapec these boys - tito chlapci
that boy - tamten chlapec those boys - tamti chlapci

PS str. 45/4a Napiš věty. Použij this is, these are.

     str. 45/4b Napiš věty. Použij that is, those are.

 

PS str. 48/11 Spoj slovesa se slovy napravo.

PS str. 50/14 Podívej se na hru na str. 51/16 a podle čísel utvoř otázky.

                    Např. 3 - Do you sleep late on Saturday morning?

                             5 - What time do you get up on Saturday morning?

                               (Pozor na tyto otázky s tázacím slovem - viz U str. 58 dole.)

PS 50/15 Moje sobota

              Co (občas/často/obvykle/vždy/nikdy) děláš v sobotu? Napiš odpovědi na otázky, které jsi utvořil ve cvičení 50/14.

 

Papír - Sophie a její denní aktivity

            Přečti si text a vypracuj úkoly A, B a C.

            Sophie´s daily routine

                                                                                               T: 27. 3.

 

24. 3.

Milí žácí, od příštího týdne (nejpozději v pondělí do 10 hodin) budu vždy zadávat učivo na jeden celý týden. Aktuální úkoly budou nahoře (jako první). Dále cca po týdnu přiložím řešení. V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat na výše uvedeném emailu. Opatrujte se. Zdraví Inka Marelová

 

26/3 Řešení  6. ročník - klíč 

                   6. ročník - Sophie a její denní aktivity - klíč