Obsah
15. 6. - 19. 6.
Milé děti, prázdniny se nezadržitelně blíží a já pro vás mám posledních pár úkolů v tomto "netradičním" školním roce. Skype hodina proběhne opět ve středu, čas upřesněn ve Skype skupině.
1. Řešení
IMG_20200614_134429.jpg (2.32 MB)
IMG_20200614_134412.jpg (3.78 MB)
2. Pracovní listy
IMG_20200614_135908.jpg (985.52 kB)
IMG_20200614_140336.jpg (1.05 MB)
IMG_20200614_135519.jpg (1.92 MB)
3. Procvič si přítomný čas
https://www.helpforenglish.cz/article/2007010803-slovesne-tvary-go-goes-going
https://www.umimeanglicky.cz/doplnovacka-present-simple-vs-present-continuous-1-uroven/2326
4. Poslechni si povídání, písničky
Poslouchej a sleduj text, vztahující se k prázdninám
https://www.youtube.com/watch?v=V_BnhRJmxtA
zopakuj si měsíce
https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk
zopakuj si dny v týdnu
https://www.youtube.com/watch?v=V1lm3u9cFEw
8. 6. - 12. 6.
SKYPE HODINA: STŘEDA V 9:00
1. Řešení
řešení od 1. 6..docx (11.65 kB)
2. Učebnice
60, 61 - pod textem jsou slovíčka, která ti pomohou v porozumění textu. Poslechni si zvukovou nahrávku, sleduj text a řekni svými slovy, o čem komiks je.
3. Pracovní sešit
60/1 - vyplň týdenní plán a podle něj napiš věty s GOING TO - chystat se.
60/2 - Seřaď správně slova a napiš.
60/3 - Vyplň podle pravdy. Pokud nevíš, vymysli si.
60/4 - Vyplň dotazník. Poté řekni celou větou jak se jmenuješ, jaké je datum tvého narození, kde bydlíš,... Nemusíš věty přepisovat, stačí udělat ústně.
4. Podívej se na youtube videa. Zopakuj si, zazpívej si.
https://www.youtube.com/watch?v=Sc5CV5VzMqk
https://www.youtube.com/watch?v=71hqRT9U0wg
1. 6. - 5. 6.
SKYPE HODINA: STŘEDA V 9:00
Milé děti, tento týden se budeme dál věnovat vazbě going to. Čas a datum Skype hodiny bude upřesněn během neděle ve Skype skupině.
Skype hodina proběhne v úterý v 8:15.
1. řešení
SKYPE 5. 5. PRŮBĚH. ČAS-1 řešení.docx (12.67 kB)
prac.list-řešení.docx (13.32 kB)
2. Učebnice
59/6b - procvič si slovíčka
https://quizlet.com/499324834/start-with-click-3-unit-22-flash-cards/
58/1 poslechni, přečti, přelož
58/2 - poslouchej a řekni, kdo se co chystá dělat.
př.: John is going to watch TV.
59/4 - přečti si zajímavost o prázdninách v GB.
3. pracovní sešit
58/1 doplň text - někdo se něco chytá dělat... Somebody is going to....
58/2 Odpověz krátkou odpovědí podle příkladu v sešitě. Nezapomeň, že čím se ptáš, tím odpovídáš.
59/3 Samostatná práce - namaluj do prvního zavazadla 5 věcí, které si vezmeš s sebou na dovolenou(musíš je umět říct anglicky). Příští týden si cvičení dokončíme.
4. pro zájemce
učebnice 59/5 poslechni si písničku, sleduj text a můžeš se zkusit přidat. :-)
Good luck!
25. 5. - 29. 5.
Milé děti, jelikož vaše paní učitelka Truncová má mnoho pracovních povinností, poslední měsíc školy budete při online výuce ve spojení se mnou. Ti, kteří mají zájem, se mohou připojit ke mně na Skype. Najdete mě pod jménem Petra Dvořáková, fotka - logo vaší školy. Online výuka proběhne ve čtvrtek dopoledne, čas bude upřesněn na skupinovém Skype chatu. Tento týden proběhne ve formě opakování přítomného času. Mějte se krásně a níže posílám cvičení a úkoly pro tento týden.
1. pomocí videí si připomeň rozdíl mezi jednotlivými časy.
https://www.youtube.com/watch?v=48vmy93KOQo
https://www.youtube.com/watch?v=DauEOipH3eM
2. procvičuj
https://www.umimeanglicky.cz/stavba-vet-present-simple-tense-to-be-1-uroven/1469
https://www.umimeanglicky.cz/doplnovacka-present-simple-tense-verbs-to-be-to-have-to-do-1-uroven/320
3. pracovní list
Napiš věty v přítomném čase prostém a průběhovém
SKYPE 5. 5. PRŮBĚH. ČAS.docx (12.06 kB)
Doplň sloveso to be ve správném tvaru a koncovku slovesa v přítomném čase průběhovém.
Hodně zdaru při plnění úkolů a s některými z vás ve čtvrtek na slyšenou! P. D.
11. týden: 18.5. – 22.5.
Hello pupils,
it´s the third week in May and there is new work for you.
1) Zkontrolujeme si práci z minulého týdne:
PS str.56 kontrola pracovního sešitu
Obrázek mám uložený správně. Nevím, z jakého důvodu je po vložení obráceně.
2) Skypová hodina nebo samostatně:
- zopakujeme si slovíčka z 21. lekce
-přečteme si text (uč. 56/1) – ověřím, zda je čtení plynulé s porozuměním
-budeme tvořit věty „ Chystám se …“ (I´m going to …) – ve všech osobách
- uč. str. 57/3 – přečteme si dotazníky a budeme tvořit vyprávění o jednotlivých dětech podobně, jako je v „bublině“ u Aleny
- uč. str. 57/4 – budeme tvořit otázky s nabídnutými aktivitami – viz. příklad
a zapíšeme si dvě otázky s odpovědí do sešitu
-PS str.57/ 3 – vyzkoušíme si tvoření kladných a záporných vět (cvičení uděláme jen ústně)
- PS str.57/4 – zahrajeme si hru na hádání, pokud nám čas dovolí, zvládneme doplnit i věty
3) Samostatná práce:
- uč. str.57/3 – napište do sešitu podobné vyprávění, jako říká Alena, ale vyberte si někoho ze tří zbývajících dětí – kdo nastoupí do školy, předloží mi ke kontrole ve škole, kdo nenastoupí, pošle mi mailem ke kontrole
- PS str. 57/3,(4) – doplňte věty
4) Časopis Play – May online – pokud cítíte, že je pro vás angličtina důležitá a chcete jí věnovat více, než jen povinnou práci z učebnice, nabízím hezké aktivity
https://www.bridge-online.cz/casopis-play/play-may-june-2020/
It’s May and the summer holidays are near. Summer is a great time for going to different places. In this issue, we have words to help you talk about travelling.
str. 4,5 - LET’S TRAVEL!
-poslech č.27, 28
Do you want to be good at English? This practicing will help you.
Good luck. See you on Thursday.
S.T.
Pozor změna dne online výuky - budeme se setkávat ve čtvrtek.
10. týden: 11.5. – 15.5.
Hello pupils,
it´s the second week in May and there is new work for you.
1) Zkontrolujeme si práci z minulého týdne:
PS str. 38 kontrola pracovního sešitu
2) V učebnici skočte až na str. 44 - 45 (samostatně)
- přečtěte si komiksový příběh, přikládám poslech
-slovíčka v dolní liště vám pomohou porozumět
poslech č. 39 poslech
3) Skypová hodina nebo samostatně:
- zopakování dnů v týdnu, měsíců, … + cvičení z učebnice str. 38/2
- uč. str. 56 I´M GOING TO COLLECT FOSSILS
- uč. str. 57/5 – nová slovíčka můžete natrénovat zde:
https://quizlet.com/298817396/new-start-with-click-3-unit-21-flash-cards/
- uč. str. 56/2 – přehled použití vazby going to v jednotlivých osobách
je to použití přítomného času průběhového pro vyjádření plánované budoucnosti
I´m going to … můžeme přeložit jako chystám se …
- uč. str. 56/1 – čtení textu + přikládám poslech (21. l- 1. cvič) poslech
3) V pracovním sešitě procvičte samostatně: (K – po)
str. 56/1 – nejdříve najdi, která slovíčka k sobě patří (horní + dolní), pak fráze napište pod obrázky
str.56/2 – do vět postupně použijte fráze z 1. cvičení
dolní lišta - ve větě jsou dvě gramatické chyby, najděte je a větu správně přepište na volnou linku
4) Časopis Play – APRIL online
https://www.bridge-online.cz/casopis-play/play-april-2020/
str. 18 PETER RABBIT – příběh od autorky, jejíž jméno vám vyjde v tajence
-poslech č. 4 je kontrola tajenky
str. 20 – sledujte obrázek a pusťte si poslech č. 25 a 26, můžete zkusit dávat podobné otázky (viz str. 19)
That´s all for this week. I hope you will spend a nice time with English.
S.T.
9. týden: 4.5. – 7.5.
Hello pupils,
it´s the first week in May and there is new work for you.
1) Zkontrolujeme si práci z minulého týdne:
- PS str. 37/3,4,5 kontrola cvičení
- školní sešit – odpovědi 13.l. kontrola cvičení
2) V učebnici se posuneme na str. 38 a zopakujeme si názvy dnů, měsíců, ročních období a určování času.
- ověřte si, zda umíte odpovědět na otázky:
What´s your favourite season? (spring, summer, autumn, winter?)
What day is today? (Sunday, Monday, Tuesday, …)
How many days are there in a week?
What time do you get up on Sunday? (I get up at … o´clock.)
When is your birthday? (in January, in February, …?)
str.38/1 – všechny důležité názvy máme postupně seřazené, poslechněte si nahrávku a přečtěte si
str. 38/2 – zkuste do vět doplnit správné číslo
Vše ostatní v této lekci je čas minulý, který nebudeme probírat (čeká vás až na druhém stupni). Přeskočíme i několik dalších lekcí (15.. 16. 17., …)
3) V pracovním sešitě procvičíme: (K – po)
str. 38/1 – použijte nabídnutá slova
str.38/2 – vybírejte z nabídnutých slov (použitá si postupně vyškrtávejte)
dolní lišta - ve větě jsou dvě gramatické chyby, najděte je a větu správně přepište na volnou linku
4) Časopis Play – APRIL online.
Do školy přišlo dubnové vydání časopisu. Kdo by měl zájem, může si ho v dopoledních hodinách vyzvednout.
https://www.bridge-online.cz/casopis-play/play-april-2020/
str. 14 LET’S COLOUR! (oranžová barva – 3.os. č. j. – vše, co je rodu mužského …- viz návod)
str. 15 -16 ANIMAL CROSSING: NEW HORIZONS (+ nahrávka č. 1 a 2)
- kdybyste si našli někoho ke spolupráci, bude to větší zábava, ale s nahrávkou to zvládnete i sami
str. 17 - IN THE GARDEN (+ nahrávka č. 3 a malovací úkol – funny garden)
5) Cvičení dělá mistra – přidávám odkaz na zopakování gramatiky, výslovnosti,…
- vyzkoušejte FLASHCARDS, PLAY, LEARN, TEST… (využijte i možnost poslechu u flashcards – dvojité kliknutí na ikonu)
https://quizlet.com/322125081/new-start-with-click-3-unit-1-flash-cards/
https://quizlet.com/299279625/procvicovani-have-got-flash-cards/
English is easy! Be patient.
V pátek 15. 5. bychom zkusili výuku přes Skype. Budou dvě skupiny, jedna bude začínat v 9 h a druhá v 10 h.
S.T.
8. týden: 27.4. - 30.4.
Hello pupils,
it´s last week in April. There is new work for you.
Chválím vás za vypracované testy, zvládli jste to velice dobře.
1) Zkontrolujeme si cvičení v pracovním sešitě:
PS str. 36/1,2 kontrola pracovního sešitu
2) Zůstáváme u zvířat v pracovním sešitě a ověříme si, zda máte slovní zásobu dobře zvládnutou (K – po)
str.37/3 – označte správné odpovědi a zkuste vymyslet 8. otázku a odpověď sami
str.37/4 – přečti si text a potom tvoř otázky – musí pasovat na již předepsané odpovědi (otázky u klokana vám mohou posloužit jako vzor)
např. 1. Is it a bird? – Yes, it is.
2. Is it a big bird? – No, it isn´t.
str. 37/5 – minulý čas jsme probírali jen okrajově (nad rámec), kdo si troufne, zkusí si vypracovat
3) Umět tvořit otázky a odpovídat na ně, je velice důležité. Proto vám dávám ještě úkol do sešitu. (K – po)
Napište si tyto otázky na velblouda a odpovězte na ně:
This is a camel.
1. Does it live in mountains? ____
2. Does it live in Afrika? _____
3. Has it got a big ears? ____
4. Has it got a big neck? ____
5. Does it eat meat? _____
6. Can it fly? _____
7. Can it run? ____
8. Is it light brown? ____
9. Is it dangerous? ___
4) Časopis Play – APRIL online .
Lépe se vám s časopisem bude pracovat, když si stránky vytisknete (kdo má možnost).
https://www.bridge-online.cz/casopis-play/play-april-2020/
str. 8 MY MAGIC SPELL BOOK (= Moje kniha magických kouzel)
Task 1 -věty se rýmují, poslechni si nahrávku č. 23, přečti si to nahlas
– věty popisují obrázek, který máte za úkol dokreslit
Task 2- podobný úkol, ale rýmy máte tvořit sami – vybírejte z nabídky v rámečcích a podle toho potom nakreslete obrázek
str. 9 - Let’s make an Easter Bunny.
-kdo by si chtěl vyrobit rýžového zajíčka z ponožky, řiďte se návodem
str.12 -13 - přečtěte si komiksový příběh a poslechněte si nahrávku č. 24
-úkoly na str. 13 nechávám na vás
5) Přidávám možnost pěkného procvičování – na zopakování gramatiky, výslovnosti,… a to všechno hravě
- jsou tam FLASHCARDS:
- první kliknutí na ikonu FLASHCARDS – kartička s anglickým slovem – ty máš říct česky - kliknutím na kartičku si ověříš správnost, potom šipkou dostaneš nové slovo…
- dvojité kliknutí na ikonu flash cards: je přidaný i poslech výslovnosti
- vyzkoušejte i další ikony play, learn, test…
https://quizlet.com/299279580/procvicovani-to-be-flash-cards/
7. týden: 20.4. - 24.4.
Hello, my students,
it´s new week and there is new work for you.
1) Zkontrolujeme si cvičení v pracovním sešitě:
str. 35/3,4 kontrola pracovního sešitu
Dolní lišta - našli jste dvě chybějící písmena?
I CAN SEE AN ELEPHANT AND THREE ZEBRAS.
2) Zůstáváme u zvířat, ale posuneme se v učebnici na str. 36 – 37 – čeká nás opakovací lekce
- ověřte si, zda umíte všechny názvy zvířat, která tady vidíte
- přečtěte si, co si Click, Tom a Lucka říkají
Pozor!
I´m thinking of = myslím na zvíře (myslím si nějaké zvíře) –je to přít. čas průběhový vytvořený od slovesa think of (viz slovíčka pod tím)
- (= ptát se) X answer (=odpovídat)
- podívejte se, jak může hra probíhat – str.37
- zkuste si takovouto hru na hádání zahrát s někým doma
- zapište si slovíčka, která jsou v šedém poli na str. 36 (většinou je už znáte)
3) Ověříme si, zda už dokážete sami vytvořit jednoduché věty o zvířatech.
Soubor si uložte do své složky, přímo do něj pište a pošlete mi ho ke kontrole v příloze se svým jménem. Opravený vám ho pošlu zpět. Nemá smysl mi posílat test, který vám někdo pomůže vypracovat. Toto je úkol jen pro vaši hlavu.
Pokud mi posíláte ofocený papír, nemám možnost vám to v tom opravit. Kdo nemá přístup k počítači, nebude dělat „mrtvého brouka“ a pošle mi alespoň ofocenou práci, nebo mě kontaktuje, abychom problém vyřešili.
Usnadníte mi práci, když mi test pošlete do 27.4. testík
4) V pracovním sešitě nás čeká procvičování: (K – po)
str. 36/1 – osmisměrka
str.36/2 – můžeš k tomu využít slovíčka z osmisměrky a z učebnice
dolní lišta - ve větě jsou dvě gramatické chyby, najděte je a větu správně přepište na volnou linku
5) Časopis Play je pro všechny zpřístupněný online (tištěné vydání nyní nevychází). Podíváme se na dubnové vydání: Play APRIL.
Lépe se vám s časopisem bude pracovat, když si stránky vytisknete (kdo má možnost).
http://www.bridge-online.cz/wp-content/uploads/P-CZ-MAG-2020-04.pdf
str. 4 SPRING IN THE GARDEN
– věty popisují obrázek, nejdříve si je poslechněte (nahrávka č. 20) a zaměřte se na předložky (znáte je všechny?)
str. 5 – podle obrázku (pomohou ti i věty nad ním) doplň chybějící slova do vět a do tajenky
-poslechněte si nahrávku č. 21 a zkuste namalovat obrázek
str.6, 7 YOUR STORY – ze zvolených slov ve vajíčkách (str. 6) vytvoříš „svůj“ příběh na str.7
Kdo by chtěl pracovat se dvěma podobnými obrázky, může si pustit i nahrávku č. 22
That´s all for today. Don't worry, it's easy.
Your S. T.
6. týden: 14.4. - 17.4.
1) Měli byste mít dobře zvládnutý text na str. 34 – každý by ho měl umět plynule přečíst. Nic neuspěchejte, když to ještě nejde, klidně si pusťte nahrávku z minulého týdne ještě jednou, stopujte si ji po odstavcích a znovu zkoušejte číst.
2)Zda to už umíte si ověříme novým poslechem. Uslyšíte malinko pozměněné popisy šesti zvířat (všechna jsou na str. 34)
3) V učebnici pokračujeme str.35/2 – přečtěte si článek o velbloudovi, všímejte si, jak věty začínají:
This is … It lives in … It is … It has got … It can … It eats …
Zkuste si říci podobný jednoduchý popis, ale o jiném zvířeti (slon, žirafa, lev, zebra,…). Jako pomoc vám poslouží i 3. cvičení na této stránce.
4) Zapište si do slovníčku všechna slovíčka: 35/4
5) Pracovní sešit:
str. 35/3 – doplňte slova z nabídky (K- po)
str. 35/4 - podobně napište popis pandy (K – po)
str. 34 – 35 – dolní lišta – ve větě jsou dvě gramatické chyby, najděte je a větu správně přepište na volnou linku. (K – po)
str. 35/ 5 – ověř si, zda vše z této lekce již umíš
6) Zvířata můžete procvičit i na školákově (Aj – 4. roč. – animals)
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-4-trida/animals
7) Časopis Play– na str. 15 a 16 je LOGAN´S FAMILY TREE
- kdybyste si našli někoho ke spolupráci, bude to větší zábava, ale s nahrávkou to zvládnete i sami
-první poslech je návod, jak postupovat
- druhá nahrávka je řešení – uslyšíte, kdo se jak jmenuje
http://www.bridge-online.cz/casopis-play/play-march-2020/
Kdo by chtěl pokračovat stránkou 17 a 16 – může. Vše si lze ověřit poslechem.
Příště bychom se už podívali do nového čísla časopisu Play.
GOOD LUCK!
5. týden: 6.4. – 10.4.
Kontrola PS str. 34/1: kontrola cvičení
1)Poctivě si zkontrolujte pracovní list:
Z případné chyby se pouč a ještě dotrénuj!
2) Učebnice – UNIT 13
- 34/1 – nejdříve si pusťte několikrát nahrávku, potom zkuste číst nahlas sami
- s puštěnou nahrávkou sledujte popisy jednotlivých zvířat
-v učebnici na str. 35/4 zjistěte, co některá nová slovíčka znamenají, abyste pochopili text
Pozor - často se chybuje ve výslovnosti slovesa LIVE /liv/- žít, bydlet
3) Pracovní sešit:
- str. 34/1 - nejprve spoj slova s obrázky a potom ke každému obrázku připiš dvě zvířata, která v takovém prostředí žijí (K - st)
- str.34/2 – anglické názvy kontinentů jsou velmi podobné těm českým, pokud si nejsi jistý, podívej se do atlasu na mapu světa
4) Z časopisu si můžete podle legendy vybarvit jednotlivá políčka na str. 14
5)Protože budou Velikonoce – EASTER, zkusíme se trošku velikonočně naladit
Ve Velké Británii se slaví Velikonoce jinak než u nás. Děti hledají doma nebo na zahradě obarvená a čokoládová vajíčka, která jim tam podle pověsti schoval „Easter Bunny“.
Další práci vám dám až v úterý – v pondělí je volný den.
Happy EASTER!
4. týden: 30.3. – 3.4.
Zdravím všechny studenty dálkového studia!
Tento týden si uděláme opakovací.
1.Začínáme kontrolou pracovního sešitu:
kontrola pracovního sešitu 33/4 a dolní lišta
2. Nejprve si ověříme, zda se už orientujete v ZOO- uč. str.32.
Znovu si pusťte nahrávku a zkontrolujte, zda jste „došli“ ke správnému zvířeti.
Řešení: 1. tiger, 2. snake, 3. zebra, 4. elephant, 5. giraffe
3. Zkuste si to ještě jednou podle mých pokynů:
Go straight on and turn right. Then turn left, go past the monkey. You can see an elephant straight ahead. Turn left. What animal is next to the elephant? (oppih)
4. Zopakujte si názvy zvířat na ŠKOLÁKOVĚ (Aj - 4. roč. – Animals)
Vyzkoušejte si i další aktivity, které vám tady nabízí.
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-4-trida/animals
5. Na ŠKOLÁKOVĚ si procvičte ještě názvy měsíců (AJ. – 4. roč. – Months)
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk-4-trida/months
6. Procvičte si přítomný čas průběhový v pracovním listu:
pracovní list - přítomný čas průběhový (K - po)
7. PS str. 33/6: My miniportfolio - vše si zopakujte podle jednotlivých bodů, zhodnoťte, zda už umíte dobře, případně zapracujte na zlepšení.
Kdo pilně pracuje, bude připraven na další lekci, do které se pustíme příští týden. Ta je také o zvířatech, určitě se vám bude líbit.
3. týden: 24.3. - 31.3.
Nejdříve zkontrolujeme cvičení v PS:
V pracovním sešitě budeme pokračovat:
str.33/4 - vycházejte z první části This animal has got an elephant´s head (toto zvíře má sloní hlavu) a popište obrázek tohoto zvířátka
str. 33/5 - podobná práce, ale divotvorné zvíře si nakreslete podle své fantazie
str.32 - 33 - dolní lišta - najděte dvě gramatické chyby a celou větu správně napište
Nyní přejdeme do učebnice:
str. 32/1 - opakovaně si pouštějte nahrávku, abyste si názvy zvířat dobře zapamatovali
(Díky jednomu šikovnému panu učiteli máte nahrávku z CD k dispozici)
str. 33/2 - poslechněte si jednotlivé fráze vyjadřující směr pohybu
- při opakovaném poslechu se zaměřte na správnou výslovnost
str 32/1 - podívejte se znovu na obrázek ZOO a představte si, že stojíte u vchodu
- uslyšíte 5 různých pokynů, podle kterých se dostanete k určitým zvířatům
- nahrávku si stopujte, a po každém jednotlivém poslechu zkontrolujte, kam jste měli dojít
poslech - učebnice str. 32/1 - procházka po ZOO
Tuto zadanou práci si rozvrhněte do celého týdne. Je potřeba dělat po kratších chvílích, ale s častým opakováním.
19.3.
Svoji práci si poctivě zkontrolujte:
Věřím, že máte přítomný čas prostý dobře zvládnutý - a proto se dnes podíváme na něco jiného.
Dnes vám zadám práci až do úterý.
Čeká nás 12. lekce v učebnici:
str.32 je celá obrázková - napište si názvy zvířat do slovníčku a ke každému si do hranaté závorky připište správnou výslovnost - tu najdete v učebnici ve slovníčku na str. 74- 78
33/4 - připište si i slovíčka z 1. sloupečku + opět výslovnost najděte a napište do hranaté závorky
Většinu názvů zvířat už umíte, zaměřte se tedy na ta slovíčka, která jsou pro vás nová.
Až budete názvy zvířat umět, můžete pokračovat v pracovním sešitě:
PS str.32/1,2,3
Ve volných chvílích si můžete doma zahrát hru, která je v časopise na str. 10 -11.
Když by v sobotu pršelo, jak to předpovídají, nebude problém sehnat další hráče, a ještě si pocvičíte angličtinu.
Ale dnes odpoledne si určitě ještě užijte sluníčko - třeba někde v přírodě.
Have a nice day.
18.3.
Včera jsme angličtinu jen tak lehce polechtali, tak dnes zkusíme pracovní list.
Měli byste zvládnout bez problémů. pracovní list
Zítra si zkontrolujeme.
17. 3.
Pokud jste včerejší práci zvládli - máte velkou pochvalu.
Nejdříve zkontroluj pracovní list a zamysli se nad případnými chybami.
Můžeš si napsat známku, která podle tebe odpovídá tvému výkonu.
Dnes si uděláme angličtinu s myšákama - přečti si komiksový příběh v časopise a splň úkoly na vedlejší stránce. Je to trochu detektivní práce, ale lehoučká.
2. týden
16.3.
Dnes máte za úkol procvičit správné tvary sloves v přítomném čase prostém.
Pozor na 3. osobu č. jednotného - koncovka - s
Pracovní list si můžete vytisknout nebo si cvičení pište do sešitu.
PROCVIČOVÁNÍ PŘÍTOMNÉHO ČASU PROSTÉHO
1.týden
Milí školáci,
abychom nezaháleli ani v angličtině, zadávám vám hezkou práci z časopisu.
- str. 6: z bublin vyberte vždy jedno slovo
- str. 7: doplňte dané slovo do textu (task 2) a po přečtení textu namalujte obrázek (task3)
- poslech najdete na www.brigde-online.cz
V pondělí vám zadám další práci.