Aktuální počasí

Počasí dnes:

30. 10. 2020

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo déšť. Denní teploty 9 až 13°C. Noční teploty 7 až 3°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Obsah

Výuka angličtiny Skype:  2x týdně 

pondělí 14.00

čtvrtek  14.00

15. 6. - 19. 6. Nové

1. The same or different? (stejný nebo odlišný)

Ještě jednou se podívej na následující video: https://www.youtube.com/watch?v=GdwHRCdnAVE

Pracovní sešit: str. 47/cv. 3 - doplň "the same" nebo "different"

dále: cv. 4: My miniportfolio - projdi si pečlivě

2. Revision 4 - opakovací lekce

Pracovní sešit: str. 48 + 49

cv. 1 - najdi rýmující se slova - např. pen - ten, clean - green, say - grey atd.

cv. 4 - vyřeš přesmyčky - např. uncle, cousin, sister ...

cv. 5 - dáš slova do správného pořadí - 1. věta pro tebe: There is a ball under the bed. Ostatní věty zvládneš, trénovali jsme.

Až toto vše uděláš a budeš mít ještě čas, můžeš se pustit do následujícího:

3. This is me (to jsem já)

Učebnice str. 50

cv. 1 - poslouchej jednotlivé části těla a opakuj: 01 Unit 19 - 1 Listen, look and repeat.mp3 (603.66 kB)

cv. 2 - opět poslouchej a opakuj: 02 Unit 19 - 2 Listen and repeat.mp3 (330.81 kB)

nová slovíčka: straight - rovný, wavy - vlnitý, curly - kudrnatý

Přejdi do pracovního sešitu: str. 50

cv. 1 - Napiš slova do rámečků, poté obrázek vybarvi

cv. 2. Doplníš věty dle vybarveného obrázku. Např. I´ve got a pink nose. Já mám růžový nos. Je zde nový tvar: I´ve got = já mám

cv. 3. Zvládneš také doplnit (pomoz si slovíčky ze cv. 1)

4. Závěr - písnička This is me

Je tam více částí těla, ale to vůbec nevadí. Poslechni si: https://www.youtube.com/watch?v=QkHQ0CYwjaI

V následujícím videu sleduj použití I´ve got = já mám, někdy je použito jenom I have = já mám + části těla - The body parts - monsters:  https://www.youtube.com/watch?v=l68rk1CLhGI

Pokud máš čas, po tomto krátkém videu si můžeš namalovat svoji vlastní příšerku.

As usual, good luck.

 

8. 6. - 12. 6. 

The same or different? Stejné nebo odlišné?

Použití vazby There is/There´s, There are

1. Krátké You Tube video - There is/there are.

Tato vazba vyjadřuje, že někde něco je. Např. There is a car in the wardrobe. Můžeme zkrátit na  There´s a car in the wardrobe. Množné číslo: There are three books on the table. Všimni si množného čísla books (probírali jsme) a také změny is na are. 

Shlédni krátké video: https://www.youtube.com/watch?v=ZjhOgnROluo

2. Procvičování

Učebnice str. 46/cv. 1. Prohlédni si obrázek. Poslechni text k obrázku a snaž se najít jednotlivé věci. Poté poslechni ještě jednou a zakroužkuj, zda jsou věty true/false (pravdivé nebo nepravdivé). Věty můžeš také opakovat nahlas. Odkaz na poslech:

87 Stopa 87.mp3 (938.08 kB)

Poslední věta v poslechu obsahuje 2 nová slovíčka: tennis racket - pálka na tennis, floor - podlaha.

Učebnice str. 46/cv. 2. Pracuj s obrázkem.  Nejdříve utvoř co nejvíce vět dle obrázku. Např. There´s a ball under the chair. 

Poté si přidej ještě cv. 3 na str. 47. Obrázky jsou odlišné. Zkus najít rozdíly. Např. Picture A: There´s a ball under the chair. Picture B: No, there´s a ball on the chair.  It´s different. (to je odlišné). 

Picture B: There are three pencils on the table. Picture A: Yes, there are. It´s the same. (to je stejné). Snaž se najít co nejvíce rozdílů mezi obrázky A + B. Věty si říkej nahlas. 

3. Procvičení slovní zásoby the same x different

Podívej se na následující krátké video: https://www.youtube.com/watch?v=GdwHRCdnAVE

4. Pracovní sešit

str. 46/cv. 1 - přečti pozorně text a domaluj obrázek.

Pokud budeš mít ještě čas, můžeš přejít na str. 47/cv. 2 - podíváš se na obrázek, který si doplnil/a u cv. 1 a odpovíš na otázky.

As usual, good luck. 

 

1. 6. - 5. 6. 

Procvičování předložek on, in, next to, under + nové slovní zásoby (nábytek)

1. Upevnění nové slovní zásoby - zopakuj si

Odkaz: on,in,next,to.htm (37.9 kB)

2. Opakování a upevnění jednoduchých otázek a odpovědí do rozhovorů (rozšířila jsem o novou otázku, kterou procvičujeme)

Odkaz: otázkyodpovědirozhovory.htm (37.82 kB)

3. Tvoření vět

Učebnice: str. 45/cv. 2 - pokusíš se tvořit věty dle obrázku. Např.  The computer is on the table. The ball is under the chair. Věty si můžeš napsat do sešitu.

4. Poslechové cvičení

Učebnice: str. 45/cv. 2 - to samé cvičení, ale jinak.  Cvičení si poslechneš a můžeš věty opakovat nahlas. Odkaz: 85 Stopa 85.mp3 (1.39 MB)

str. 45/cv. 3. Poslechni si krátké rozhovory. Přečti si je nahlas. Pokud máš možnost ve dvojici, můžeš zkusit se spolužákem. Odkaz: 86 Stopa 86.mp3 (490.13 kB)

5. Pracovní sešit

str. 45/cv. 4 - Nakreslíš obrázek a napíšeš věty. Podobně jako ve vzorovém příkladě.

str. 45/cv. 5 - Najdeš slova (toys + furniture - nábytek). Slova by měla být ve směrech zleva doprava a shora dolů. Měl/a bys najít: 8 toys, 6 pieces of furniture (kusů nábytku). Slova napiš do správných sloupečků. 

6. My miniportfolio

Projdi, co už umíš. Udělej to poctivě. Pokud máš dostatek času ve škole, můžeš některé věty napsat do sešitu. Ale tady to nechám na tobě a na časových možnostech.

As usual, good luck.

 

25. 5. - 29. 5.

Začátek následujícího učiva (po miniportfolio) je především pro žáky, kteří neměli možnost pracovat na Skypu. Bylo vás 6. Tady musím říci, že mne velmi mrzí, že od některých nemám od  uzavření školy žádnou zprávu, zda jste zvládali učivo tak,  jak jsem průběžně zadávala. Neměla jsem tak ani šanci upravit případné tempo v zadávání úkolů tak, aby vám vyhovovalo. Budu tedy pokračovat dosavadním tempem.  

Ostatní, kteří pravidelně pracovali na Skypu a jdou do školy,  budou mít učivo hned dále a začnou pracovat tam, kde skončili na Skypu. Pokud to stihnete, můžete se samozřejmě účastnit i Skypu. Ráda vás uvidím. Práce s vámi byla naprosto skvělá!!!!!!!!!!  A chtěla bych vám za to  ještě jednou poděkovat. 

1. Pracovní sešit: 

str. 43/cv. 3. Doplňování členů a, an. A new computer  - člen je a, protože následující slovo začíná na souhlásku. An old computer - člen je an, protože následující slovo začíná na samohlásku. Zkus doplnit zbytek cvičení. Např. An old aeroplane x A new aeroplane

str. 43/cv. 4. Zase doplňuješ neurčité členy a, an.

str. 43/cv. 5. Doplníš slova do mezer. Např. This is an orange train.

My miniportfolio: opravdu poctivě si toto cvičení projdi. Ve škole jsme to vždy dělali, tak víš, jak na to. 

2. Where´s the ball? (nová lekce 17)

Učebnice str. 45 - podíváš se na nová slovíčka. Aby si je dobře vyslovoval/a, přikládám poslech ze str. 44. Dobře poslouchej a nahlas opakuj. Prohlédni si také dobře obrázky. Odkaz na poslech:84 Stopa 84.mp3 (1.16 MB) Tento poslech můžeš udělat i několikrát. Lépe si tak zapamatuješ předložky a nová slovíčka. Ale pamatuj! Opakuj nahlas. 

Vypiš si spojení s předložkami do sešitu: (dole s myšičkou) - můžeš si to i nakreslit a barevně vyznačit

on the bed - na posteli

in the bed - v posteli

next to the bed - vedle postele

under the bed - pod postelí

3. Přejdeš do pracovního sešitu

str. 44/cv. 1 - popíšeš jednotlivé kusy nábytku, nahlas si budeš říkat: What´s this? It´s a sofa. (příklad)

cv. 2. Where´s the mouse? Doplníš správné předložky. Pomůžeš si učebnicí na str. 44.

cv. 3. Přečteš si a dokončíš obrázky. Např. This is a ball. It´s under the bed. To je balón. Je pod postelí. Dokreslíš balónek pod postel.

4. Interaktivní cvičení - projdeš si doma. Je na procvičení nových slovíček a předložek. Zabere ti to pouze několik minut.

Odkaz: on,in,next,to.htm (37.9 kB)

As usual, good luck.

 

 

18. 5. - 22. 5. 

Znovu vložím poslechový text - Where´s Click - kdo si ještě neposlechl a nepřečetl, tak udělá. Poslechni alespoň 2x, poté čti nahlas. Můžeš si i zastavovat po jednotlivých bublinách a nahlas opakovat.  Lépe se ti to potom bude číst. Odkaz na poslech: 78 Stopa 78.mp3 (1.76 MB)

Zopakuj si jednoduché otázky a odpovědi do rozhovorů. Cvičení jsem rozšířila o novou otázku - What´s your favourite toy? Odkaz na interaktivní cvičení: otázkyodpovědirozhovory.htm (37.6 kB)  Nezapomeň, že v těchto jednoduchých interaktivních cvičeních přetahuješ myší pravý sloupeček do levého a lehce ho překryješ. Už to znáš. Poté dáš check (zkontrolovat) a měl/a bys mít 100%. 

Učebnice str. 43 -  nová slovní zásoba. Slovní zásobu si můžeš procvičit zase v následujícím interaktivním cvičení: odkaz: whatisyourfavouritetoy.htm (37.9 kB)

Učebnice str. 42 - poslechová cvičení týkající se nové slovní zásoby a nové otázky. Zase poslechni a opakuj nahlas, dbej na správnou výslovnost.

Cvičení 1: odkaz na poslech: 79 Stopa 79.mp3 (1.14 MB)  80 Stopa 80.mp3 (391.58 kB)

Cvičení 2: odkaz na poslech: 81 Stopa 81.mp3 (256.79 kB)

Pracovní sešit: 

str. 42/cv. 1 - spojíš a jednotlivá slova napíšeš

str. 42/cv. 2 - doplníš věty v jednotlivých bublinách. 

As usual, good luck. Have a good time.

 

11. 5. - 15. 5. 

Učivo pro žáky, kteří nemají možnost se učit přes Skype.

Pracovní sešit: Revision 3

str. 40/cv. 1 - Přečteš si věty a označíš správnou odpověď. Např. It´s red. Is it a banana?

No, It isn´t.  Vše říkáš nahlas. Pamatuj na to!!!

str. 40/cv. 2 - doplníš slova, která jsi se naučil/a v minulých lekcích

str. 40/cv. 3 - doplníš otázky, které jsi se naučil/a v minulých lekcích (What´s your name? Where are you from? Is it a village or a town?)

str. 41/cv. 4 - spojíš slovíčka v nabídce s obrázky - zase je to opakování

str. 41/cv. 5 - z nabídky doplníš slovíčka do textu. Můžeš si pomoci krátkými texty, které jsi dělal/a na str. 39 v prac. sešitě, ev. interaktivním cvičením, které jsem vložila minule

str. 41/cv. 6 - napíšeš text o sobě - podobný text si psal/a minule

str. 41/cv. 7 - opakování slovíček - napíšeš alespoň 5 slovíček do každého sloupečku

Následující poslech - příběh - Where´s Click - je pro žáky, se kterými jsme četli již v rolích na Skypu. S některými budeme dělat tento týden. Můžeš si příběh samozřejmě také poslechnout. 

Zde je odkaz: 78 Stopa 78.mp3 (1.76 MB)

Doporučuji se také vrátit k posledním interaktivním cvičením z minulého týdne. 

Good Luck! Have a good time. 

 

4. 5. - 7. 5. 

Toto je především pro žáky, kteří se neučí přes Skype. Ostatní žáci, kteří se učí přes Skype, instrukce mají a dělají pouze interaktivní cvičení.

Tady bych si trochu chtěla postesknout. Je vás 6 dětí, o kterých vůbec nic od uzavření školy nevím. Nenapsali jste mi, jak pokračujete, zda vám to jde, atd. A to mne opravdu mrzí. Nemohu to ale ovlivnit, pojďme tedy k vaší práci.

1. Interaktivní cvičení - procvičení jednoduchých otázek a odpovědí do rozhovorů. 

Práci s těmito cvičeními již znáte.  Odkaz je zde: otázkyodpovědirozhovory.htm (37.38 kB)

2. Psaní textu o sobě.

Pracovní sešit: str. 39/cv. 4. Pokusíš se napsat o sobě krátký text. Použiješ všechny věty, které už umíš složit. Bude to vypadat asi takto: převedeš si to samozřejmě na sebe.

Hi! My name is John.  I am from  Great Britain. My hometown is London. It is a big city. I am 10 years old. This  is my sister. Her name is Bella. She is 12. Our house is big. Our garden is big, too. My teacher isn´t tall. Her name is .... atd. 

Pokusíš se napsat co nejvíce vět.  Umíš jich už spoustu. 

3. Čtení textu a orientace v textu.

Pracovní sešit: str. 39/cv. 5. Pokusíš se přečíst dva texty. Pak se pokusíš říci, zda jednotlivá tvrzení jsou správně nebo špatně. Bohužel k tomuto textu není nahrávka. Zkus někoho poprosit, kdo by tě zkontroloval. Až to uděláš, přejdi k následujícímu interaktivnímu cvičení o královně Elizabeth.

4. Interaktivní cvičení - Queen Elizabeth

QueenElizabeth.htm (37.02 kB)

I wish you Good Luck. Have a good time. 

 

27. 4. - 30. 4. 

Ahoj všem,

jdeme zase na to. Krůček po krůčku: platí především pro žáky, kteří nemají možnost učit se přes  Skype. 

Žáci, kteří se vyučují přes Skype, dělají jenom interaktivní cvičení + poslechy. Ale to vše už víte. 

1. Procvičování slovní zásoby Unit 13 - 15 - interaktivní cvičení  

klikni na následující odkaz: Vocabulary3thgrade.htm (39.52 kB) 

Po ukončení nezapomeň kliknout na "check" - pokud nemáš 100%, budeš vyzván/a k novému pokusu -"Sorry, try again".  "Zkus to znovu". Ale to už znáš také.

2. Poslechová cvičení

Učebnice str. 38/cv.1 - píseň My Country

Poslechni si následující píseň, můžeš si také zazpívat - klikni na následující odkaz:

74 Stopa 74.mp3 (1.19 MB)

Také si všimni použití his, my (znáš už)

Učebnice str. 39/cv.4 - poslechni a snaž se opakovat. Nejdříve poslechni celé, pak zastavuj po každé větě a opakuj. Klikni na následující odkaz:

76 Stopa 76.mp3 (918.53 kB)

3. Nová otázka do rozhovorů - Where are you from? Odkud jsi?  I´m from London.

Jsem z Londýna. 

Tuto otázku najdeš v učebnici na str. 38. Seznam se také s novými slovíčky na str. 39 - ačkoliv některá se objevila již v předchozím interaktivním cvičení a poslechu

4. Pracovní sešit

str. 38/cv.1 - doplň rozhovor

Věty jako What´s your name? My name´s Milan znáš. Nové je Where are you from? I´m from ....

str. 38/cv. 2 - zkus přečíst nahlas

str. 38/cv.3 - pokus se doplnit chybějící slova. Můžeš si pomoci předchozím poslechovým cvičením, věty jsou velmi podobné. Cvičení si nahlas zase přečti.

To je vše. Good Luck. Hana Macková

 

 

 

20. 4. - 24. 4. 

Milí třeťáčci, po týdnu vás zase zdravím. Doufám, že interaktivní cvičení fungovala a vše bylo snadné.

Následující úkoly jsou především pro děti, které se neučí na Skypu.

Děti, které se učí přes Skype, udělají jenom interaktivní cvičení.

Procvičujeme nová slovíčka z minule - town, village, country, our, their + krátké odpovědi na otázky.

1. Pracovní sešit

str. 36/cv. 3 - doplníš slovíčka do mezer (např. house, car, big, garden, garage, isn´t, too - znamená také, it, small)

Až doplníš - nahlas přečteš. 

2. Interaktivní cvičení - krátké odpovědi

Toto cvičení jsem vytvořila, aby sis byl/a jistý/á s krátkou odpovědí. Přetáhneš slovíčka  myší z pravého sloupečku trochu přes levý sloupeček, jinak ti budou rámečky "utíkat" zpět.

Budeš vlastně procvičovat  str. 37/cv.4 - krátké odpovědi. Is Brno a big town? Yes, it is.

Procvičuj tak dlouho, dokud nedosáhneš výsledku 100%. Zkontroluješ tak, že klikneš na "check". Ale to už víš z minulých cvičení. Zde je odkaz: shortanswers.htm (38.18 kB)

3. Teď můžeš zpátky do pracovního sešitu a dodělat str. 37/cv. 4. Odpovědi máš procvičené, takže spojit to v pracovním sešitě bude pro tebe snadné. Zase nezapomeň všechno říkat nahlas!

4. Zůstáváš v pracovním sešitě 

stále str. 37/cv. 5 - napíšeš několik slov pod "big" a několik slov pod "small". What is big? What is small? Je úplně jedno jaká slova si vybereš.

To je vše. My miniportfolio zatím nedělej. Nějak se sem "zatoulalo" a do této lekce vůbec nepatří.

Good Luck. Hana Macková

 

 

 

 

14. 4. - 17. 4. 

Milí třeťáčci, po týdnu vás všechny zase zdravím. Tak jdeme na to, krok po kroku.

1. Poslech, čtení a nácvik správné výslovnosti

Učebnice: str. 36/cv. 1,2. Poslechni si krátké věty. Poslech si vždy zastav a opakuj se správnou výslovností. Nakonec přečti oba texty souvisle nahlas.

Nová slovíčka: country - země, stát, town - město, village - vesnice

Nové je také: our - náš, their - jejich (znáš už my - můj, your - tvůj, váš, his - jeho, her - její)

71 Stopa 71.mp3 (470.99 kB)

72 Stopa 72.mp3 (583.79 kB)

 

2. Zájmena - procvičení - interaktivní cvičení

Vytvořila jsem pro vás krátké interaktivní cvičení na procvičení zájmen. Klikni na odkaz. Slovíčka v pravém sloupečku přetáhni myší na správné slovíčko v levém sloupečku (např. I and my dog). Dokonči cvičení - klikni na check (kontrola) - uvidíš správnost.

Pronouns.htm (36.85 kB)

 

3. Pracovní sešit

str. 36/cv. 1 - spojíš obrázky se slovy. K některým obrázkům můžeš připojit více slov.

str. 36/cv. 2 - doplníš správná zájmena. Např. Their classroom is big. His car is blue.

4. Poslechové cvičení + tvoření vět na základě poslechu

Učebnice str. 37/cv.4 - pozorně si poslechni toto cvičení (alespoň 2x). 

73 Stopa 73.mp3 (819.58 kB)

Až si budeš jistý/á, že máš dobře naposloucháno, přejdi k následujícímu interaktivnímu cvičení. Na základě poslechu spoj věty tak, aby byly pravdivé. Stejně jako v předchozím interaktivním cvičení, část věty v pravém sloupečku přetáhni myší na část věty v levém sloupečku. Pak už jenom zkontroluj kliknutím na check. 

wherearethey.htm (36.96 kB)

Poté, utvořené věty opakuj nahlas.

Budu ráda, když mi napíšeš, zda ti obě interaktivní cvičení fungovala, a také, jak ti to šlo.

No, to asi stačí. Good Luck.(Hodně štěstí). Hana Macková

 

 

 

 

6. 4. - 8. 4. 

Ahoj všem, po týdnu všechny opět zdravím. Věřím, že jste natrénovali všechny poslechy, a v pracovním sešitě zvládli zadaná cvičení. Kousíček se posuneme dále. Vše budu vysvětlovat zase krok po kroku, takže krásně zvládnete samostatně.

Trénování otázky "Where´s ......?" Tvoření krátkých odpovědí. Psaní krátkých vět.

1. Učebnice str. 35/cv. 3

Trénuješ otázku: Where´s Nancy? Where is Nancy? = Kde je Nancy?

Obměňuješ: Where´s Dad? Where´s Mum? 

Přidáváš odpovědi: She´s (she is) in the kitchen.

Rozšiřuješ: Where´s Mum? She is in the kitchen. No, she isn´t, she is in the living room. 

Trénuj to klidně sám/sama, nebo požádej třeba staršího bratra nebo sestru, aby to chviličku s Tebou trénovali.

2. Až toto perfektně zvládneš, přejdeš do pracovního sešitu: str. 35/cv 3. Piš věty dle obrázku. Příklad: Dad is in the living room. John is in the garden. (u dětí si zvol jména)

3. My miniportfolio: udělej ho úplně stejně jako děláme ve škole. Pečlivě projdi. Poslední bod psát nemusíš, protože jsi právě vypracoval/a cv. 3.

To je vše. Tedy úplně ne. Ještě mrkni úplně dolů.

Následující poslech je pro děti, které jsou na Skypu. Ale, pokud máš chuť, čas, můžeš se samozřejmě připojit. Není to ale v tuto chvíli povinné, aby si toho neměl/a moc.

Poslechové cvičení, nácvik čtení se správnou výslovností: učebnice str. 36/cv. 1+2. Poslechni celý text. Pak stopni poslech po jednotlivých větách a opakuj. Postupuj úplně stejně u cv. 1+2.

71 Stopa 71.mp3 (470.99 kB)

72 Stopa 72.mp3 (583.79 kB)

Úkol pro děti, které nemám na Skypu. Prosím napište (asi z emailu rodičů), jak se máte, jak postupujete s učením, zda zvládáte úkoly dělat samostatně, zda využíváte poslechy, které tam vkládám, no prostě úplně všechno. Nic o vás téměř 3 týdny nevím, tak mi prosím napište na můj email. Moc ráda si to přečtu.

Zde je mé přání pro všechny: https://www.youtube.com/watch?v=lSO44jioJVo

Vaše učitelka Hana

 

 

 

30. 3. - 3. 4.  

Všechny Vás moc zdravím. Pevně věřím, že jste všichni zvládli opakovací lekce. Krok po kroku si probereme další. Takže zkuste pracovat samostatně, všichni to zvládnete, jste šikovní.

Procvičení výslovnosti, nácvik čtení, procvičení poslechu, tvoření vět.

1. Měli jste číst A Haunted House. Zde je nahrávka. Klikněte na odkaz, text alespoň 2x poslechněte a potom znovu přečtěte nahlas.

Haunted house.mp3 (1.49 MB)

 

2. Nácvik výslovnosti slovní zásoby týkající se domu a bytu. Učebnice str. 34/cv.1 - opět klikni na odkaz a opakuj nahlas. Dle obrázků poznáš význam slovíček.

68 Stopa 68.mp3 (601.71 kB)

 

3. Nácvik čtení textu: učebnice str. 34 - krátký text dole. Klikni zase na odkaz, text si nejméně 2x poslechni. Pak se pokus text nahlas přečíst. Můžeš také poslech zastavit po každé větě a opakovat nahlas. V textu je nové slovíčko our=náš.

 

69 Stopa 69.mp3 (650.17 kB)

 

4. Tvoření vět: učebnice str. 35/cv. 2. Věty se slovesem "is" jsme už tvořili. Vzorová věta: Mum´s in the kitchen. = Mum is in the kitchen. = Mamka je v kuchyni.  Přesně takto utvoříš další věty. Nezapomeň je říkat nahlas.

5. Přejdeš do pracovního sešitu. Str. 34/cv. 1 - je tam stejná slovní zásoba jako jsi trénoval/a ve výslovnosti. Do jednotlivých rámečků doplniš místnosti z nabídky nahoře. Měj zároveň otevřenou učebnici a pomáhej si obrázkem na str. 34. Objevují se tu 2 slovíčka fence=plot, roof=střecha.

6. Poslední krok je pracovní sešit str. 34/cv.2. Namaluješ si svůj dům nebo byt a označíš jednotlivá místa číslicemi. Místa pak přepiš vpravo k jednotlivým číslicím (např. 1 - living room). Pak už jenom doplníš větu This is our house/flat. Our house/flat is big/small. (flat=byt). 

A to je vše. Dodržením jednotlivých kroků to zvládneš sám/sama bez pomoci rodičů. Příště si přidáme jeden malý "mluvnický jev". 

Hodně štěstí. Vaše učitelka Hana

 

 

 

Moji milí třeťáčci,

prosím o vypracování následujícího:

- pracovní sešit - str. 30 - 31/ cv. 1, 3, 4, 5, 6 (Unit 12) vše jsme dělali, nezapomeňte si také tato cvičení pročíst nahlas (víte, jak je to důležité)

- také prosím nezapomeňte na test Unit 11 - vše jsme si říkali - připomínám procvičení his a her,  she, he (stačí projít již vypracovaná cvičení v pracovním sešit str. 28 a 29)

Toto je práce na tento týden a celý příští týden. Pokud nepůjdeme do školy, práci zde aktualizuji.

Pokud by nebylo něco jasné, něco byste potřebovali poradit, neváhejte a kontaktujte mne (rodiče) na e-mailu  hmackova@gmail.com  kdykoliv.

18. 3.

Moji milí třeťáčci,

ozývám se dříve, protože se mi opravdu po vás stýská. Pevně věřím, že úkoly zadané z minula jste všichni zvládli. Čekají nás další úkoly. 

Úkoly jsou jednoduché a pevně věřím, že je všichni zvládnete i bez pomoci rodičů. Vše si společně potom zkontrolujeme. Nemusíte se obávat. Zadané úkoly jsou opakování, novou látku se mi vůbec zadávat nechce. Byla by to přítěž pro rodiče.

Nabízí se nám v pracovním sešitě REVISION 2 - str. 32 a 33.  Je to opakování, zkuste prosím proto samostatně, bez pomoci rodičů. Vím, že to zvládnete!

V učebnici - str. 32 a 33 - je příběh - A Haunted House. Zkuste si příběh nahlas přečíst - s tím, že se musíte podívat pod příběhem na nová slovíčka. Zkuste to zase samostatně.

https://youtu.be/bGetqbqDVaA       procvičení čísel 1-100

Pro rodiče: Milí rodiče, vím, že jste teď v situaci, která není pro Vás lehká. Chodit do práce, případně Home office, dělat úkoly s dětmi ze všech předmětů. Protože nikdo z nás neví, jak dlouho tato situace bude trvat, měla bych pro Vás tento návrh. Je to samozřejmě dobrovolné, nikoho nenutím. Mohla bych s dětmi projít cvičení přes Skype. Najdete mne pod mým účtem  hmackova@gmail.com    . Pokud byste měli zájem, stanovila bych čas po domluvě s Vámi, a s dětmi mohla všechna zadaná cvičení projít. Napište mi prosím, zda byste vůbec měli zájem, na můj e-mail. Není to povinné, jen přemýšlím, jak více pomoci a být v kontaktu s dětmi.

Vaše učitelka Hana Macková

 

23.3.

Milí žáci, ale hlavně rodiče teď

z důvodu sjednocení zadávání učiva má být to nové zadáno vždy v pondělí. Na tento týden všichni práci mají, další tedy bude zase v pondělí. Nově úplně nahoře. Nabídka výuky po Skypu platí.

Vaše učitelka Hana Macková