Aktuální počasí

Počasí dnes:

14. 6. 2021

skoroj

Bude jasno až skoro jasno, odpoledne přechodně až polojasno. Denní teploty 21 až 25°C. Noční teploty 10 až 6°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Dodatek k vnitřnímu řádu školní jídelny

Dle informací k provozu škol a školských zařízení od 18. listopadu 2020 vydaných Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy

 

1. všichni žáci v prezenční výuce mají automaticky obědy přihlášené, obědy si dle                potřeby každý odhlašuje  individuálně dle platných pravidel

2. všichni  žáci v distanční výuce mají obědy odhlášené, obědy si přihlásí individuálně

3. zaměstnanci a cizí strávníci si obědy přihlásí individuálně

4. výdej obědů žákům v distanční výuce  bude umožněn do jednorázových                            plastových obalů, které poskytne školní jídelna

5. vyzvedávání obědů zajistí osoba, které nebyla nařízena karanténa ani zakázána                 přítomnost ve škole a  prokáže se stravovací kartou

6. při vstupu a odchodu použije  tato osoba pouze boční vchod ze školy ze dvora (platí          pro budovu  A  ul. Dr. Peška)

 

VÝDEJ OBĚDŮ:

Žáci v distanční výuce,

Zaměstnanci v distanční výuce, ZUŠ, cizí strávníci                  11.00     do    11.30 hodin

 

Dezinfekce školní jídelny                                                           11.30     do    11.40 hodin

 

Žáci v prezenční výuce

Zaměstnanci v prezenční výuce                                                11.40     do    13.00 hodin

 

Žáci v distanční výuce,

Zaměstnanci v distanční výuce, ZUŠ, cizí strávníci                   13.00     do    13.45 hodin

 

 

 Platnost od 18. 11. 2020

 

Vnitřní řád školní jídelny Dr. Peška


  1. Obědy se vydávají pouze na stravovací karty, které lze zakoupit v kanceláři školní  jídelny, bez karty bude oběd vydán ve 13.30 hodin.
  2. Doba výdeje obědů je od 11.00 hodin do 13.45 hodin.
  3. Obědy se přihlašují a odhlašují  do 7.00 hodin. telefonicky: 469 639 775, SMS zprávou: 739 220 994, e-mailem: sjdr.peska@seznam.cz.  Na nový školní rok jsou všichni strávníci automaticky přihlášeni. Veškeré změny ve stravovacích dnech je nutno nahlásit vedoucí školní jídelny.
  4. Jídlo se podává zásadně jen v jídelně ve výše stanovenou dobu. Mimo uvedený čas lze jídlo vydat jen se souhlasem vedoucí školní jídelny.
  5. Strávník má nárok pouze na jeden dotovaný oběd denně.
  6. Jídelní lístek je sestavován po týdnech a je umístěn od pondělí do pátku ve školní jídelně. Možnosti seznámení strávníků a rodičů s měsíčním jídelním lístkem je na internetových stránkách www.zspeska.cz
  7. Školní stravování se řídí výživovými normami dle vyhlášky č. 107/2005 Sb. a dále dle vyhlášek č. 137/2004Sb a 602/2006Sb. Jídelní lístek sestavuje vedoucí školní jídelny s vedoucí  kuchařkou,  při  přípravě  jídel musí být  zachováno  plnění výživových norem, proto strávníci i rodiče musí respektovat vyhlášku.
  8. Všichni strávníci jsou povinni se v prostorách  jídelny chovat  slušně, ohleduplně, v  souladu s hygienickými a společenskými pravidly stolování. Ve školní jídelně strávníci dbají pokynů personálu školní jídelny a pedagogů, kteří zajišťují dozor. Ti zajistí, abys si žáci jedné třídy sedali pokud možno k sobě. Dle § 31 může být strávník  vyloučen ze  školního stravování za zvlášť hrubé slovní  a úmyslné fyzické útoky vůči pracovníkům školského zařízení.
  9. Před vstupem do jídelny si všichni strávníci umyjí a vydezinfikují ruce, do jídelny vstupují se zakrytými ústy a nosem 
  10. Podání polévky, hlavního jídla, ovoce a příborů zajišťuje výhradně personál školní jídelny. Nápoje, saláty, kompoty a dezerty v miskách si každý strávník bere sám.
  11. Po celou dobu výdeje musí být jídelna udržována v náležitém hygienickém stavu (čistota, větrání, osvětlení) za což odpovídá personál školní jídelny.
  12. Použité  nádobí  se  odnáší  na  místo  tomu určené. Platí přísný zákaz odnášení nádobí mimo jídelnu.
  13. Výdej oběda do vlastních nádob (pro zaměstnance ZUŠ, vlastní zaměstnance, cizí strávníky) bude probíhat od 11 do 11.30 hodin, poté bude prostor jídelny vydezinfikován a dále od 13 do 13,45 hodin. Při vstupu a odchodu ze školy všichni tito strávníci použijí výhradně boční vchod do školy ze dvora. 
  14. Cena stravného: I.skupina = 28,-Kč, II.skupina = 30,-, III.skupina = 33,-Kč.      Od 1.9 do 31.8. následujícího kalendářního roku musí být strávníci zařazeni podle data  narození do výživových norem a finančních limitů dle § 24.
  15. Cena stravného pro  dietního stravování: I.skupina = 30,- Kč, II.skupina = 33,- Kč,     III. skupina = 36,- Kč
  16. Obědy se platí předem vždy k 15.dni v měsíci na následující měsíc.
  17. Platba stravného se provádí  úhradou z účtu. Strávníkovi, který nebude mít stravné na další měsíc uhrazené nejpozději do posledního dne v měsíci (tzn.např. do 31.8. na měsíc září), bude výdej oběda automaticky zablokován a nebude se stravovat ve školní jídelně do té doby, dokud stravné nebude zaplacené.
  18. Vyúčtování probíhá vždy k 30. 6., přeplatek do výše 200,- Kč zůstává na další období. Pokud je přeplatek vyšší, záleží na strávníkovi, popř. zákonném zástupci, zda částka bude ponechána, nebo vrácena na účet.
  19. Pokrmy podávané ve školní jídelně jsou určeny k okamžité konzumaci.
  20. Přísný zákaz přinášení vlastních surovin do školní jídelny určených ke konzumaci.
  21. Připomínky ke stravnému se vyřizují u vedoucí školní jídelny.
  22. S vnitřním řádem školní jídelny jsou všichni seznámeni při zahájení nového školního roku.
  23. Vnitřní řád je trvale vyvěšen na nástěnce u školní jídelny a na webových stránkách školy.
  24. Osobní údaje školní jídelna zpracovává podle nařízení EU 679/2016                  ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení na ochranu osobních údajů, a směrnice ředitele školy k ochraně osobních údajů.

Platnost od 1. 9. 2020

 

 

Vnitřní řád školní jídelny - výdejna Husova


  1. Obědy se vydávají pouze na stravovací karty, které lze zakoupit v kanceláři školní  jídelny, bez karty bude oběd vydán ve 13.30 hodin.
  2. Doba výdeje obědů je od 11.00 hodin do 13.45 hodin.
  3. Obědy se přihlašují a odhlašují  do 7.00 hodin. telefonicky: 469 639 775, SMS zprávou: 739 220 994, e-mailem: sjdr.peska@seznam.cz.  Na nový školní rok jsou všichni strávníci automaticky přihlášeni. Veškeré změny ve stravovacích dnech je nutno nahlásit vedoucí školní jídelny.
  4. Jídlo se podává zásadně jen v jídelně ve výše stanovenou dobu. Mimo uvedený čas lze jídlo vydat jen se souhlasem vedoucí školní jídelny.
  5. Strávník má nárok pouze na jeden dotovaný oběd denně.
  6. Jídelní lístek je sestavován po týdnech a je umístěn od pondělí do pátku ve školní jídelně. Možnosti seznámení strávníků a rodičů s měsíčním jídelním lístkem je na internetových stránkách www.zspeska.cz
  7. Školní stravování se řídí výživovými normami dle vyhlášky č. 107/2005 Sb. a dále dle vyhlášek č. 137/2004Sb a 602/2006Sb. Jídelní lístek sestavuje vedoucí školní jídelny s vedoucí  kuchařkou,  při  přípravě  jídel musí být  zachováno  plnění výživových norem, proto strávníci i rodiče musí respektovat vyhlášku.
  8. Všichni strávníci jsou povinni se v prostorách  jídelny chovat  slušně, ohleduplně, v  souladu s hygienickými a společenskými pravidly stolování. Ve školní jídelně strávníci dbají pokynů personálu školní jídelny a pedagogů, kteří zajišťují dozor. Ti zajistí, abys si žáci jedné třídy sedali pokud možno k sobě. Dle § 31 může být strávník  vyloučen ze  školního stravování za zvlášť hrubé slovní  a úmyslné fyzické útoky vůči pracovníkům školského zařízení.
  9. Před vstupem do jídelny si všichni strávníci umyjí a vydezinfikují ruce, ochrana nosu a úst bude nasazena dle aktuálního nařízení.
  10. Podání polévky, hlavního jídla,ovoce a příborů zajišťuje výhradně personál školní jídelny. Nápoje, saláty, kompoty a dezerty v miskách si každý strávník bere sám.
  11. Po celou dobu výdeje musí být jídelna udržována v náležitém hygienickém stavu (čistota, větrání, osvětlení) za což odpovídá personál školní jídelny.
  12. Použité  nádobí  se  odnáší  na  místo  tomu určené. Platí přísný zákaz odnášení nádobí mimo jídelnu.
  13. Výdej oběda do vlastních nádob (pro zaměstnance ZUŠ, vlastní zaměstnance, cizí strávníky, rodič dítěte 1.den nemoci) bude probíhat od 11 do 11.30 hodin Poté bude prostor jídelny vydezinfikován. Při vstupu a odchodu ze školy všichni tito strávníci použijí výhradně boční vchod do školy ze dvora. 
  14. V čase od 12.25 do 12.35 hodin bude jídelna uzavřena a bude zde probíhat dezindekce stolů, židlí a klik, kterou budou provádět uklízečky školy. 
  15. Cena stravného: I.skupina = 28,-Kč, II.skupina = 30,-, III.skupina = 33,-Kč. Od 1.9 do 31.8. následujícího kalendářního roku musí být strávníci zařazeni podle data  narození do výživových norem a finančních limitů dle § 24.
  16. Cena stravného pro  dietního stravování: I.skupina = 30,- Kč, II.skupina = 33,- Kč,     III. skupina = 36,- Kč
  17. Obědy se platí předem vždy k 15.dni v měsíci na následující měsíc.
  18. Platba stravného se provádí  úhradou z účtu. Strávníkovi, který nebude mít stravné na další měsíc uhrazené nejpozději do posledního dne v měsíci (tzn.např. do 31.8. na měsíc září), bude výdej oběda automaticky zablokován a nebude se stravovat ve školní jídelně do té doby, dokud stravné nebude zaplacené.
  19. Vyúčtování probíhá vždy k 30. 6., přeplatek do výše 200,- Kč zůstává na další období. Pokud je přeplatek vyšší, záleží na strávníkovi, popř. zákonném zástupci, zda částka bude ponechána, nebo vrácena na účet.
  20. Pokrmy podávané ve školní jídelně jsou určeny k okamžité konzumaci.
  21. Přísný zákaz přinášení vlastních surovin do školní jídelny určených ke konzumaci.
  22. Připomínky ke stravnému se vyřizují u vedoucí školní jídelny.
  23. S vnitřním řádem školní jídelny jsou všichni seznámeni při zahájení nového školního roku.
  24. Vnitřní řád je trvale vyvěšen na nástěnce u školní jídelny a na webových stránkách školy.
  25. Osobní údaje školní jídelna zpracovává podle nařízení EU 679/2016                  ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení na ochranu osobních údajů, a směrnice ředitele školy k ochraně osobních údajů.                                                       Platnost od 1. 9. 2020