Aktuální počasí

Počasí dnes:

3. 10. 2023

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Denní teploty 22 až 26°C. Noční teploty 12 až 8°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Vnitřní řád školní jídelny Dr. Peška


  1. Obědy se vydávají pouze na stravovací čipy, které lze zakoupit v kanceláři školní  jídelny, za vrácený opotřebovaný čip bude vyplacena částka 60,- Kč.
  2. Doba výdeje obědů je od 11.00 hodin do 14.00 hodin.
  3. Obědy se přihlašují a odhlašují  do 7.00 hodin. telefonicky: 469 639 775, SMS zprávou: 739 220 994, e-mailem: sjdr.peska@seznam.cz.  Na nový školní rok jsou všichni strávníci automaticky přihlášeni. Veškeré změny ve stravovacích dnech je nutno nahlásit vedoucí školní jídelny.
  4. Jídlo se podává zásadně jen v jídelně ve výše stanovenou dobu. Mimo uvedený čas lze jídlo vydat jen se souhlasem vedoucí školní jídelny.
  5. Strávník má nárok pouze na jeden dotovaný oběd denně a má právo vznášet připomínky ke stravování.
  6. Jídelní lístek je  umístěn ve školní jídelně. Možnosti seznámení strávníků a rodičů s měsíčním jídelním lístkem je také na internetových stránkách www.zspeska.cz nebo na www.strava.cz
  7. Školní stravování se řídí výživovými normami dle vyhlášky č. 107/2005 Sb. a dále dle vyhlášek č. 137/2004Sb a 602/2006Sb. Jídelní lístek sestavuje vedoucí školní jídelny s vedoucí  kuchařkou,  při  přípravě  jídel musí být  zachováno  plnění výživových norem, proto strávníci i rodiče musí respektovat vyhlášku.
  8. Všichni strávníci jsou povinni se v prostorách  jídelny chovat  slušně, ohleduplně, v  souladu s hygienickými a společenskými pravidly stolování. Nesmí úmyslně ničit majetek školy. Ve školní jídelně strávníci dbají pokynů personálu školní jídelny a pedagogů, kteří zajišťují dozor. Ti zajistí, abys si žáci jedné třídy sedali pokud možno k sobě. Dle § 31 může být strávník  vyloučen ze  školního stravování za zvlášť hrubé slovní  a úmyslné fyzické útoky vůči pracovníkům školského zařízení.
  9. Před vstupem do jídelny si všichni strávníci umyjí a vydezinfikují ruce, ochrana nosu a úst bude nasazena dle aktuálního nařízení.
  10. Po celou dobu výdeje musí být jídelna udržována v náležitém hygienickém stavu (čistota, větrání, osvětlení) za což odpovídá personál školní jídelny.
  11. Použité  nádobí  se  odnáší  na  místo  tomu určené. Platí přísný zákaz odnášení nádobí mimo jídelnu.
  12. Výdej oběda do vlastních nádob (pro zaměstnance ZUŠ, vlastní zaměstnance, cizí strávníky) bude probíhat od 11.00 do 11.30 a od 13.45 do 14.00 hodin, kdy tito strávníci použijí boční vchod ze dvora a od 11.40 do 13.45 hodin použijí tito strávníci hlavní vchod do budovy školy (platí pro budovu D. Peška) 
  13. Cena stravného: I.skupina = 35,-Kč, II.skupina = 37,-, III.skupina = 40,-Kč.      Od 1.9 do 31.8. následujícího kalendářního roku musí být strávníci zařazeni podle data  narození do výživových norem a finančních limitů dle § 24.
  14. Cena stravného pro  dietního stravování: I.skupina = 38,- Kč, II.skupina = 40,- Kč,     III. skupina = 43,- Kč
  15. Cena stravného pro cizí strávníky je 68,- Kč, a pro cizí strávníky dietního stravování 71,- Kč.
  16. Obědy se platí předem vždy k 15.dni v měsíci na následující měsíc.
  17. Platba stravného se provádí  úhradou z účtu. Strávníkovi, který nebude mít stravné na další měsíc uhrazené nejpozději do posledního dne v měsíci (tzn.např. do 31.8. na měsíc září), bude výdej oběda automaticky zablokován a nebude se stravovat ve školní jídelně do té doby, dokud stravné nebude zaplacené.
  18. Vyúčtování probíhá vždy k 30. 6., přeplatek do výše 200,- Kč zůstává na další období. Pokud je přeplatek vyšší, záleží na strávníkovi, popř. zákonném zástupci, zda částka bude ponechána, nebo vrácena na účet.
  19. Pokrmy podávané ve školní jídelně jsou určeny k okamžité konzumaci.
  20. Přísný zákaz přinášení vlastních surovin do školní jídelny určených ke konzumaci.
  21. Připomínky ke stravnému se vyřizují u vedoucí školní jídelny.
  22. S vnitřním řádem školní jídelny jsou všichni seznámeni při zahájení nového školního roku.
  23. Vnitřní řád je trvale vyvěšen na nástěnce u školní jídelny a na webových stránkách školy.
  24. Osobní údaje školní jídelna zpracovává podle nařízení EU 679/2016                  ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení na ochranu osobních údajů, a směrnice ředitele školy k ochraně osobních údajů.

Platnost od 1. 9. 2023

 

 

Vnitřní řád školní jídelny - výdejna Husova


  1. Obědy se vydávají pouze na stravovací čipy, které lze zakoupit v kanceláři školní  jídelny, za vrácený opotřebovaný čip bude vyplacena částka 60,- Kč.
  2. Doba výdeje obědů je od 11.00 hodin do 14.00 hodin.
  3. Obědy se přihlašují a odhlašují  do 7.00 hodin. telefonicky: 469 639 775, SMS zprávou: 739 220 994, e-mailem: sjdr.peska@seznam.cz.  Na nový školní rok jsou všichni strávníci automaticky přihlášeni. Veškeré změny ve stravovacích dnech je nutno nahlásit vedoucí školní jídelny.
  4. Jídlo se podává zásadně jen v jídelně ve výše stanovenou dobu. Mimo uvedený čas lze jídlo vydat jen se souhlasem vedoucí školní jídelny.
  5. Strávník má nárok pouze na jeden dotovaný oběd denně a má právo vznášet připomínky ke stravování.
  6. Jídelní lístek je  umístěn ve školní jídelně. Možnosti seznámení strávníků a rodičů s měsíčním jídelním lístkem je také na internetových stránkách www.zspeska.cz nebo na www.strava.cz
  7. Školní stravování se řídí výživovými normami dle vyhlášky č. 107/2005 Sb. a dále dle vyhlášek č. 137/2004Sb a 602/2006Sb. Jídelní lístek sestavuje vedoucí školní jídelny s vedoucí  kuchařkou,  při  přípravě  jídel musí být  zachováno  plnění výživových norem, proto strávníci i rodiče musí respektovat vyhlášku.
  8. Všichni strávníci jsou povinni se v prostorách  jídelny chovat  slušně, ohleduplně, v  souladu s hygienickými a společenskými pravidly stolování. Nesmí úmyslně ničit majetek školy. Ve školní jídelně strávníci dbají pokynů personálu školní jídelny a pedagogů, kteří zajišťují dozor. Ti zajistí, abys si žáci jedné třídy sedali pokud možno k sobě. Dle § 31 může být strávník  vyloučen ze  školního stravování za zvlášť hrubé slovní  a úmyslné fyzické útoky vůči pracovníkům školského zařízení.
  9. Před vstupem do jídelny si všichni strávníci umyjí a vydezinfikují ruce, ochrana nosu a úst bude nasazena dle aktuálního nařízení.
  10. Po celou dobu výdeje musí být jídelna udržována v náležitém hygienickém stavu (čistota, větrání, osvětlení) za což odpovídá personál školní jídelny.
  11. Použité  nádobí  se  odnáší  na  místo  tomu určené. Platí přísný zákaz odnášení nádobí mimo jídelnu.
  12. Výdej oběda do vlastních nádob (vlastní zaměstnance, cizí strávníky, rodič dítěte 1.den nemoci) bude probíhat od 11.00 do 14.00 hodin.
  13. Cena stravného: I.skupina = 35,- Kč, II.skupina = 37,-, III.skupina = 40,-Kč. Od 1.9 do 31.8. následujícího kalendářního roku musí být strávníci zařazeni podle data  narození do výživových norem a finančních limitů dle § 24.
  14. Cena stravného pro  dietního stravování: I.skupina = 38,- Kč, II.skupina = 40,- Kč,     III. skupina = 43,- Kč
  15. Cena stravného pro cizí strávníky je 68,- Kč, a pro cizí strávníky dietního stravování 71,- Kč.
  16. Obědy se platí předem vždy k 15.dni v měsíci na následující měsíc.
  17. Platba stravného se provádí  úhradou z účtu. Strávníkovi, který nebude mít stravné na další měsíc uhrazené nejpozději do posledního dne v měsíci (tzn.např. do 31.8. na měsíc září), bude výdej oběda automaticky zablokován a nebude se stravovat ve školní jídelně do té doby, dokud stravné nebude zaplacené.
  18. Vyúčtování probíhá vždy k 30. 6., přeplatek do výše 200,- Kč zůstává na další období. Pokud je přeplatek vyšší, záleží na strávníkovi, popř. zákonném zástupci, zda částka bude ponechána, nebo vrácena na účet.
  19. Pokrmy podávané ve školní jídelně jsou určeny k okamžité konzumaci.
  20. Přísný zákaz přinášení vlastních surovin do školní jídelny určených ke konzumaci.
  21. Připomínky ke stravnému se vyřizují u vedoucí školní jídelny.
  22. S vnitřním řádem školní jídelny jsou všichni seznámeni při zahájení nového školního roku.
  23. Vnitřní řád je trvale vyvěšen na nástěnce u školní jídelny a na webových stránkách školy.
  24. Osobní údaje školní jídelna zpracovává podle nařízení EU 679/2016                  ze dne 27. 4. 2016, obecné nařízení na ochranu osobních údajů, a směrnice ředitele školy k ochraně osobních údajů.                                                       Platnost od 1. 9. 2023