Aktuální počasí

Počasí dnes:

2. 4. 2020

poloj

Bude skoro jasno až polojasno. Denní teploty 8 až 12°C. Noční teploty 0 až -4°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Úkoly na 14. týden (od 30. 3. do 3. 4.)

 

1. úkol (řešení dodám do 3. 4.)

Úkoly z učebnice (zapiš do sešitu) a pracovního sešitu - 6. lekce

PS str. 57/1 Doplň člen neurčitý. Pozor na 4. pád.

     str. 57/2 Doplň sloveso ve správném tvaru.

     str. 57/4 Hledej části počítače.

U str. 64/11 Dieter má.... On nemá ......

                 Zde se objevuje záporka KEIN (viz U str. 63 dole), která se skloňuje

                 obdobně jako člen neurčitý.  (Er hat keinen Bruder. Nemá bratra.)

PS str. 57/3 Přelož.

      str. 58/7 Utvoř otázky.

      str. 58/8 Najdi zvířata.

      str. 58/9 Popiš obrázky.

                   Např. Das ist eine Schlange. Sie hei3t Zischi. Sie ist lang und gefährlich.

 

2. úkol (řešení dodám do 3. 4.)

Úkoly z učebnice (zapiš do sešitu) a pracovního sešitu - 7. lekce

PS str. 60/4 Přečti.

     str. 60/5 Zapiš čísly.

U str. 69/4B Místo teček dopiš vždy jedno číslo.

 

3. úkol (samostatná práce - odešli do 3. 4. na můj e-mail)

Přelož následující věty:

  1. Eva má kočku a králíka.
  2. Oskar si koupí počítač.
  3. Máš kružítko?
  4. Má tvůj bratr tiskárnu?
  5. Máte (vy) ořezávátko?
  6. Ve středu fotí Erik jeden dům.
  7. Nemají žádného psa.
  8. Evin bratr má hada.

Vypracovaný úkol pošli na můj e-mail, abych zjistila, zda látce rozumíš.

 

V případě dotazů mě kontaktujte na e-mailu: mingeborg25@seznam.cz.

Zdraví Inka Marelová

                                           

                

 

 

Milí žáci, postupně budu zasílat úkoly, které si vypracujete v době uzavření školy.

V případě dotazů mne můžete kontaktovat na e-mailu: mingeborg25@seznam.cz.

Zdraví I. Marelová

Pracovní sešit (PS) str. 53/6 Utvoř věty, pozor na slovosled a 4. pád podst. jmen.

                                          např. Am Montag fotografiert er einen Hund.

                              str. 54/8 Odpověz pravdivě na otázky.

                              str. 54/9 Přepiš bez chyb do sešitu.

                             str. 54/10 Doplň správný tvar sloves (vyber jedno sloveso z nabídky).

 

U str. 62/7 Utvoř věty a napiš je do sešitu (zezadu).

   str. 64/13 Přečti si email.

                  Vypracuj úkoly na str. 65/13b, c, d a odpovědi napiš do sešitu.

25. 3.

Přečti si následující text: Die Tiere von Ute

Práce s textem: U str. 63/10 a, b Odpověz na otázky (bez poslechu), napiš do sešitu.

                         PS str. 53/7 - bez poslechu

PS str. 55/12 Zvířata jsme již vyhledali, nyní se pokuste vypracovat svou osmisměrku.

 

U str. 69/3 Kolik je ti let? Číslovky od 21 (druhý sloupeček) si zapiš do slovníčku.

                Tvoření: např. 22 - zweiundzwanzig ( zwei - und - zwanzig)

                             (24 - 29 zkus utvořit sám - tvoří se např. 24 - čtyři-a-dvacet

                                                                                       = vierundzwanzig)

                                                                                          

                                                                                         Termín: 27. 3.

 

Milí žácí, od příštího týdne (nejpozději v pondělí do 10 hodin) budu vždy zadávat učivo na jeden celý týden. Aktuální úkoly budou nahoře (jako první). Dále cca po týdnu přiložím řešení. V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat na výše uvedeném emailu. Opatrujte se. Zdraví Inka Marelová

 

Na procvičování výslovnosti a porozumění doporučuji následující kurz, pro nás na úrovni A1 - Anfänger (začátečníci).

Učit němčinu na dálku Zde naleznete (docela) nový jazykový kurz „Nicos Weg“ pro jazykové úrovně A1 až B1, určený mladým žákům a studentům, co se učí němčinu sami:  https://learngerman.dw.com/de/overview

Každá lekce obsahuje krátké video (s volitelnými titulky) a několik interaktivních úloh. Vyprávěn je příběh sympatického Španěla Nica, který přijíždí do Německa a postupně se zde učí německy.

Úkol: Otevři si oranžový rámeček ABC a procvičuj výslovnost a slovní zásobu.

 

26. 3.  Řešení    Klíč - NJ 8. r.