Aktuální počasí

Počasí dnes:

27. 9. 2020

zata

Bude oblačno až zataženo, na jihu postupně až polojasno. Denní teploty 9 až 13°C. Noční teploty 7 až 3°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Obsah

15. 6. - 19. 6. Nové

Nejdříve bych chtěla poděkovat všem, kteří pracovali v distanční výuce. Odváděli jste většinou skvělou práci. Dále vám přeji hezké prázdniny a budu se na vás těšit zase v září.

  1. Exit Card

    V google formuláři prosím odpovězte na krátké otázky. Nezabere vám to moc času. Zde je odkaz: https://forms.gle/keztbfmqexzkCA6Y9

  2. Celkové opakování probraných gramatických jevů v tomto ročníku (některá cvičení jsme možná dělali během distanční výuky, ale procvič znovu, určitě ti to neuškodí)

    Množné číslo podstatných jmen: pozor na nepravidelná množná čísla.

    https://www.helpforenglish.cz/article/2006102201-pravidelne-a-nepravidelne-mnozne-cislo

    Sloveso to be v přítomném čase:

    https://www.helpforenglish.cz/article/2006090704-sloveso-byt-cviceni

    Slovesa have/be:
    https://www.helpforenglish.cz/article/2015112201-cviceni-have-be

    Kolik je hodin?
    https://www.helpforenglish.cz/article/2011082902-kolik-je-hodin

    Tvoření otázek: otázky v prostém a průběhovém čase, otázky s can. (bod 4 jsme neměli – minulý čas, dále bod 5 – Will you help me?)
    https://www.helpforenglish.cz/article/2020032102-cviceni-tvoreni-otazek

    Vazba There is/are
    https://www.helpforenglish.cz/article/2011012002-there-is-there-are-test

    Přítomný čas prostý x průběhový
    https://www.helpforenglish.cz/article/2006030101-pritomny-cas-prosty-a-prubehovy
    https://www.helpforenglish.cz/article/2006101101-pritomne-casy-v-anglictine-cviceni-2

    Zkus doplnit vynechaná místa v textu.https://www.helpforenglish.cz/article/2012021201-meet-john

    Ještě jednou přítomné časy
    https://www.helpforenglish.cz/article/2006080502-pritomne-casy-v-anglictine-cviceni

    Ukazovací zájmena
    https://www.helpforenglish.cz/article/2019020706-test-ukazovaci-zajmena

Dala jsem vše, co jsme probrali. Procvič to pořádně, aby si učivo ještě více upevnil/a.

Máš na to dostatek času.

Good Luck.

 

8. 6. - 12. 6.

Tento týden opakování probraného učiva. I když, ještě vám vložím krátkou prezentaci ohledně slovesa to be v minulém čase pro seznámení. Pouze toto jediné sloveso v minulém čase. Ostatní probereme na začátku 7. ročníku.

Všechna cvičení, ať už interaktivní nebo v pracovním sešitě udělej poctivě, ať si především probranou látku ještě upevníš a nemáš s ní více problémy.

  1. Sloveso to be v přítomném čase – zopakuješ si to be – musíš bezpečně znát!!

    https://www.helpforenglish.cz/article/2006090704-sloveso-byt-cviceni

  2. Jak to be vypadá v minulém čase?

    Prezentace: To be minulý čas - prezentace.pdf (57.15 kB)

    Dále se podívej na následující odkaz: látku podrobněji studovat nemusíš, to samé je v prezentaci. Ale klikni si na výslovnosti – v celém odkazu (reproduktorky).

    https://www.helpforenglish.cz/article/2009111701-minuly-cas-1-sloveso-byt

  3. Pracovní sešit:

    str. 59/cv. 3A + B:  zakroužkuješ buď was nebo were. B: Doplníš buď wasn´t nebo weren´t.

    Str. 58/cv. 1+2 – tato cvičení jsou také užitečná – předložky

    Klíč ke cvičením máš zde, hned pro kontrolu: Unit 9 - pracovní sešit str. 58 + 59.pdf (76.34 kB)

  4. Opakování - Přítomný čas prostý x průběhový: https://www.helpforenglish.cz/article/2006030101-pritomny-cas-prosty-a-prubehovy

    Zase platí: udělej poctivě, ať máš ve všem jasno.

To je vše. Nemusíš mi tentokráte nic posílat. Poslední google form bude následující týden. Půjde především o sebehodnocení, tak už přemýšlej, jak si pracoval/a. V případě nějakých nejasností, napiš na e-mail nebo se domluvíme na Skype.

As usual, good luck.

 

1. 6. - 5. 6. 

  1. Pracovní sešit – otázky a odpovědi v přítomném čase prostém

    Vybrala jsem ještě nějaká cvičení z pracovního sešitu. Krátké odpovědi. Občas vám dělají potíže. Nezapomeňte: tím čím se ptám, tím odpovídám.

    Str. 56/cv. 9A - použiješ krátké odpovědi.

    Str. 56/cv. 9B – pokusíš se utvořit správně otázky

    Cvičení si můžeš překontrolovat v klíči, který jsem vložila v týdnu od 18. 5.

  2. Interaktivní cvičení na krátké odpovědi. Ověř si, že tomu rozumíš.

    Odkaz: https://www.helpforenglish.cz/article/2008021402-cviceni-kratke-odpovedi-1

  3. Práce s časopisem – Lions

    str. 12+13 – celý text si poslechneš. Track 7 – najdeš v Audio MP3. Nezapomeň se podívat na slovní zásobu k textu na str. 13. Pak odpovíš na otázky v google formuláři. Odpovídej krátce. Odkaz je níže. Odkaz na časopis: https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

    str. 13 – poslechová část – Track 8 (Audio MP 3) – doplníš slova do A, B, C – slova zapíšeš do google formuláře níže (3 slova)

  4. Odkaz na Google Form: https://forms.gle/mXCa5adAcLBHq2Ju8

As usual, good luck.

 

25. 5. - 29. 5. 

 

  1. Práce s textem - The Covid 19 – stuck at home

    časopis str. 16 – 17 – odkaz: https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

    Nejdříve si pečlivě projdi slovní zásobu k textu na str. 17 + Glossary

    Pak si text velmi pozorně přečti.

    Na str. 17 je Task – Crossword. Pokusíš se doplnit slova 1 -7. Všechna slova najdeš v textu.

    Ve žlutých čtvercích ti vyjde závěrečné slovo na otázku: What do children in the quarantine in many countries paint in their windows for the other children to see?

    Toto závěrečné slovo napíšeš později do google formuláře (odkaz níže). Je to výzva. Ale zkus na to přijít. Pokud se ti to nepodaří, výsledek ti pak pošlu.

  2. Class Chat – str.17. Jsou tam 3 otázky, na které odpovíš krátce v google formuláři. Odpovíš na 1. a 3. otázku.

  3. The google form

    Zaznamenáš vše do formuláře – slovo z tajenky + odpovědi na otázky. Pošleš během týdne, nejpozději však do pátku.

    Odkaz na formulář: https://forms.gle/2nZpB8eQn6gfugS78

  4. Pracovní sešit – trochu gramatiky

    Str. 54/cv. 4 – On the bus – napíšeš věty v přítomném čase průběhovém. Toto cvičení si můžeš zkontrolovat v klíči lekce 8, který jsem vložila v pátek.

 

Good Luck. I am looking forward to your answers. Těším se na odpovědi.

 

 

18. 5. - 22. 5. 

  1. Pracovní sešit

    V pracovním sešitě -  lekce 8 je spousta užitečných cvičení. Budu vám je postupně zadávat na vypracování. Klíč vložím v pátek k celé lekci a podle toho pak kontrolujte.

    str. 54/cv. 5 – doplňuješ zase přítomný čas prostý nebo průběhový (měli jste minulý týden) klíč: Pracovní sešit třída 6 - 8. lekce - řešení.pdf (411.82 kB) (vloženo 22.5.)

  2. Máme nový časopis on-line – květen, červen. Práce s textem – Travel Around the World – reading + listening.

    Odkaz na časopis: https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-may-june-2020/

    - už to znáš, klikneš na „časopis“ nebo „Audio MP3“

       Reading: str. 6. přečteš text a odpovíš na otázky v google form (už to znáš). Odkaz         na google form je níže. Určitě bude lepší, když se na otázky podíváš dříve, ale to               nechám na tobě a tvé strategii.

       Listening: str. 7/Task 1 (Track 3 – Audio MP3). Poslechneš a odpovíš na otázky.             Odpovědi zase zaznamenáš do formuláře.

  1. The Google Form

    Odkaz na formulář: https://forms.gle/HmAvDGWvitn5dXHy6

    Všechny odpovědi zaznamenáš do formuláře. U čtení nemusejí být odpovědi dlouhé. Stačí jasně a stručně. Listening je „multiply choice“ - vybíráš z A, B, C. Odpovědi si během poslechu někde poznamenej, a pak ty správné zaškrtni ve formuláři.

As usual, good luck. Have a good time.

 

11. 5. - 15. 5. 

Ahoj všem.

Na tento týden nedostanete žádný text ke čtení či poslechu. Ale chtěla bych, abyste pečlivě prošli následující:

 

  1. Přítomný čas prostý x přítomný čas průběhový

    Oba dva časy jsme velmi podrobně probírali. Teď jde o to ještě upevnit jejich použití a být schopen/schopna je dobře rozeznat. Jenom pro připomenutí:

    Přítomný čas prostý – procvičovali jsme teď dlouhou dobu. Máte prezentace vložené v týdnu 6.4. - 8.4. (otázky) a dále potom v týdnu od 20. 3 prezentaci s příslovci, která vyjadřují opakovanost děje a používají se s přítomným časem prostým.

    Přítomný čas průběhový – probírali jsme ještě ve škole. Jen pro připomenutí: I am writing. Děj probíhá právě teď. Ve škole jste také dostali tabulku, kde jsou oba tyto časy přehledně sepsány. Pokud ji máš, tak ji použij. Pokud ji nemáš, přikládám odkaz, ze kterého jsem vám tabulku tiskla. Zde je odkaz: https://www.helpforenglish.cz/files/20_1295987313_present_simple_and_cont_pdf_new.pdf

    Jediná nová věc: Slovesa be, believe, hate, hear, know, like, live, need, see, want se nepoužívají v průběhovém tvaru. Tzn. I know him. -Ing koncovka nejde u těchto sloves použít. Zapamatuj si to!!!

 

  1. Otestuj si svoji znalost v následujícím interaktivním cvičení. Zde je odkaz:

    https://www.helpforenglish.cz/article/2007010803-slovesne-tvary-go-goes-going

 

  1. Cvičení na upevnění znalosti. Zde je odkaz: I am doing x I do.pdf (332.98 kB) Klíč ke cvičením (vloženo 15.5.) I am doing x I do key to exercises.pdf (63.75 kB)

To je vše. Projdi to pořádně. Vyhneš se tak možným potížím v dalším studiu angličtiny. Klíč ke cvičením vložím zase v pátek. Jediným tvým úkolem je napsat mi, že si to pořádně prostudoval/a a čemu nerozumíš. Probereme to i na Skypu. Kdo bude na Skypu, nemusí nic posílat.

Good Luck.

 

 

4. 5. - 7. 5. 

Ahoj všem,

děkuji za vaše google formuláře. Většinou moc hezky vypracované.

Skype: navrhuji čtvrtek 10.00 (v pátek je zase svátek). Zase můžeme pořešit případné nejasnosti. Pokud by se nehodilo, napište na Skype - skupina 6.A.

  1. Ukazovací zájmena – procvičování

    Minule jsem vám vložila prezentaci týkající se ukazovacích zájmen + měli jste interaktivní cvičení. Dnes přikládám na procvičení pracovní list. Vypracujte cvičení 74.1 + 74.2. Klíč ke cvičením vám vložím v pátek, ev. případné problémy můžeme probrat na Skypu. Zde je pracovní list: this that these those.pdf (320.86 kB) klíč ke cvičením: this that these those key to exercises.pdf (44.44 kB)  (vloženo 8.5.)

  2. Bald Eagles – redaing + listening + google form

    Jak už jste zvyklí, procvičujeme čtení a poslech. Myslím, že vám to moc prospívá (co pracujete pravidelně). Tento článek jsem zvolila proto, že navazuje na The USA, které jsme dělali minule. A také proto, že v příští lekci máme mluvit o zvířatech.

    Dubnové číslo časopisu str. 12 a 13: https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

    Máš tam zase časopis + AudioMP3.

    Reading

    - nejdříve si projdi slovní zásobu na str. 13

    - pak si článek na str. 12 pozorně přečti (možná zase narazíš na neznámá slova, ale to k tomu patří, pomoz si slovníkem nebo jednoduše odhadni slovo z textu)

    - podívej se na otázky v googlu formuláři, vrať se do textu a snaž se vyhledat odpovědi

    - odpovědi si připrav stručně

    Listening

    - str. 13/Task 1 – Track 8 (najdeš v Audio MP3 v úvodu časopisu)

    - poslechneš a napíšeš, zda jsou věty 1 – 3 false nebo true. Odpovědi zase napíšeš do google form (např. 1T).

  3. Google form

    Už to umíš. Všechny odpovědi vyplníš do Google Form. Reading – odpovíš na otázky. Listening – vypíšeš správné odpovědi (např. 1T …)

Odkaz na google form: https://forms.gle/omXtwDSKHL5ki5u77

Formulář bude uzavřen v pátek ve 20:00.

Good Luck.

 

27. 4. - 30. 4. 

Ahoj všem,

děkuji za odevzdané úkoly. V závěrečném hodnocení určitě k tomu budu přihlížet. 

Vzkaz pro žáky, kteří se mi vůbec neozvali po celou dobu distančního vzdělávání. Veškerá práce během distančního vzdělávání bude promítnuta do závěrečného hodnocení. Jedinou omluvou může být fakt, že nemáš počítač či přístup k internetu. To jste mi ale nikdo od uzavření školy nenapsal. Mobil snad máte.

Pozorné čtení následujících kroků je nutné pro správné splnění úkolu. Čti proto pozorně!!

1. Ukazovací zájmena

Prostuduj si následující prezentaci. Není to nic složitého. Prezentaci si opiš i do sešitu. Nebo vytiskni, aby si ji vždy měl po ruce kdykoliv v budoucnu. 

Prezentace:  Ukazovací zájmena - prezentace.pdf (93.83 kB)

Ověř si svoji znalost v následujícím interaktivním cvičení:

https://www.helpforenglish.cz/article/2019020706-test-ukazovaci-zajmena

2. Práce s časopisem - listening  + google form

Odkaz na časopis: https://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

Do časopisu se dostaneš tak, že klikneš na úvodní stránce na okénko "časopis".

Hned naproti je okénko "Audio MP3" - tam najdeš poslech.

Str. 10 - The United States - Quiz. K tomuto Quizu budeš potřebovat poslech Track 5 (Audio MP3). 

Quiz si projdeš, následně zaznamenáš správné odpovědi na základě poslechu. Můžeš si je zaznamenat někde na papír. Odpovědi  budeš později přepisovat do Google form, který je vložen níže.

Str. 11 - Task 2 - The USA reading + listening

V tomto cvičení doplníš chybějící informace. Budeš k tomu potřebovat Track 6 + čtení na str. 11. Co se týče čtení, informace najdeš především v tmavě modrém odstavci. Chybějící informace tedy najdeš buď v reading nebo v listening

Informace si zase někde poznamenej, následně je vyplníš do Google form.

3. Google form

Všechny získané odpovědi zaznamenáš do Googlu formuláře. Odkaz najdeš niže.

- vyplníš svoji e-mailovou adresu - to je nutné - jinak nebudu vědět, kdo mi to posílá

- vyplníš všechny odpovědi, ve formuláři se můžeš pohybovat tam a zpátky (next, back) do doby, než dáš Submit

- dáš Submit - odevzdej

Odkaz na Google form: https://forms.gle/2jezVqAwXu888hYM9

Odevzdej do pátku. Pak Google Form uzavřu.

Poznámka: Pokud něčemu nerozumíš, můžeš mne kontaktovat na Skypu i dříve než v pátek. Kdo nemá Skype, pak e-mail.  V pátek jsem zapomněla, že je svátek. Napište, kdo tam bude, abych zbytečně nevolala. Díky.

To je vše. Good Luck. Hana Macková

 

20. 4. - 24. 4. 

Ahoj všem po týdnu,

děkuji všem, kteří pravidelně pracujete. Je to radost. Pokud ještě tentokrát nemáte zpětné vazby, pak je to tím, že hodně úkolů přislo během pátka a soboty, takže budu postupně dodělávat a posílat.

Dále, nabízím Skype. Abychom se alespoň 1x týdně mohli vidět, a pořešit případné problémy. Napište mi, zda máte zájem. Najdete mne pod  hmackova@gmail.com     .

Navrhuji třeba pátek od 10.00, abyste měli dostatek času projít zadané úkoly.

Celkově k on-line testům: z výsledků vidím, jak se snažíte zlepšit (porovnání nejhoršího a nejlepšího výsledku). Takže chválím.

Jdeme tedy dál.

Opět přítomný čas prostý + práce s časopisem

1. Pracovní sešit

str.50/cv.14 - budeš tvořit otázky na základě hry na str. 51. Příklad: Number 3 - najdeš 3 - sleep late? - napíšeš otázku Do you sleep late on Saturday mornings? Další číslo je 5 - najdeš ve hře 5 - what time get up? - utvoříš a napíšeš otázku. Napíšeš všechny otázky.

str. 50/cv. 15 - na některé otázky odpovíš. Vyber si třeba 5 otázek. Dej si zde pozor na použití frekvenčních příslovcí (often, usually, always, never). Např. I usually get up ....

viz moje prezentace 20.3. Příslovce vyjadřující opakovanost děje

str. 49/cv. 12a/b - můžeš dokončit také tato cvičení - opět na přítomný čas prostý

Klíč k těmto cvičením vložím v pátek. klíč workbook 6. třída - cvičení 12-14.pdf (108.87 kB)  (vloženo 24.4.)

2. Interaktivní cvičení - přítomný čas prostý - otázka, zápor, kladné věty

Prověř si svoji znalost v následujícím cvičení. Pozorně čti instrukce, ať si tam nenaděláš zbytečné chyby. Tvoříš otázku (?), zápor (-) a kladnou větu (+). Pokud se chceš podělit zase o svůj výsledek, můžeš poslat na e-mail.

https://www.helpforenglish.cz/article/2011051201-pritomny-prosty-cas-cviceni-2

3. Práce s časopisem

http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

str. 16 - How green are you?

- uděláš si Quiz 

- každá otázka je bodována - viz tabulka dole vlevo

- sečteš body a najdeš si do které skupiny patříš (tabulka s body)

- odpověď mi pošli na e-mail během týden (pokud budeš na Skypu, nemusíš posílat nic)

- všimni si také použití otázek v přítomném čase prostém

To je vše. Good Luck. Hana Macková

 

 

 

14. 4. - 17. 4.

Zdravím vás opět po týdnu. Předně bych chtěla poděkovat všem, kteří mi pravidelně posíláte úkoly. Moc vás za to chválím. Zpětné vazby máte.

1. Přítomný čas prostý - opakování

Ověř si svoji znalost přítomného času prostého v následujícím on-line testu. Nejhorší a nejlepší výsledek mi pošli na e-mail v průběhu týdne. Můžeš uvést i příklad možné chyby. Abych viděla, jak si vedeš.

https://www.helpforenglish.cz/article/2008041501-cviceni-pritomny-prosty-cas

 

2. Clothes and Shopping

Učebnice: slovní zásoba str. 58 - podívej se na ni

Pracovní sešit: str. 44/cv. 1 - k jednotlivým kusům oblečení napíšeš čísla. Mnoho slovíček již znáš.

3. Práce s časopisem - Clothes and Shopping 

http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

jednotlivé poslechy najdeš v Audio MP3

str. 4 (track 1) - nácvik správné výslovnosti jednotlivých slov

str. 5: Čti prosím pozorně instrukce, aby nedocházelo k nedorozuměním!

Pokud máš možnost si tuto stranu z časopisu vytisknout, uděláš následující:

- najdeš správná slova v tajence dle obrázku

- zbývající písmena dopiš do tajenky tak, aby si vytvořil/a "joke" (vtip)

- pomocí poslechu (track 2) zkontroluješ vytvořený vtip

- text vtipu zašli na můj e-mail v průběhu týdne

Pokud nemáš možnost si tuto stranu vytisknout, pak pouze:

- najdi slova v tajence a přepiš si je do sešitu

- vtip můžeš doplnit na základě poslechu (track 2)

- text vtipu zašli na můj e-mail v průběhu týdne

Vytvořit vtip je poměrně velká výzva. Zkus to udělat. Já ti zpět pošlu buď, že je to správně, ev. ti napíši správné řešení, pokud se ti to nepodaří.

3. Zůstaneme v časopise - Let´s go shopping - poslechové cvičení - nácvik správné výslovnosti a intonace)

str. 9

- pokus se doplnit konverzaci, která je zkrácena

- vždy zastav po větě, kterou máš doplnit a zkus zopakovat

- projdi také věty týkající se nakupování (pokud některé neumíš přeložit, napiš mi je do e-mailu - pomohu ti)

Závěr: pošleš mi tedy: tvůj výsledek on-line testu, vytvořený vtip, případně věty, kterým nerozumíš v posledním poslechovém cvičení

Good Luck. Hana Macková

 

 

6. 4. - 8. 4. 

Všechny zdravím opět po týdnu. Předně bych chtěla poděkovat žákům, kteří mi poslali vypracovaný úkol. Zpětnou vazbu všichni máte. Také bych chtěla upozornit především žáky, kteří se mi ani jednou za celé 3 týdny neozvali, že veškeré odevzdané práce si pečlivě eviduji.

Tento týden nás čeká nové učivo (i když úplně to tak nové není), proto Vám toho dám méně, abyste měli dostatek času si to nastudovat.

Přítomný čas prostý - otázky

1. Projdi si následující prezentaci a opiš si ji do školního sešitu.

přítomný čas prostý otázky - prezentace.pdf (85 kB)

2. Podívej se ještě na následující krátké video, pomůže Ti ještě látku lépe pochopit.

https://www.youtube.com/watch?v=r0o1E9GG7Fs

3. Přejdi do pracovního sešitu: vypracuj následující cvičení a procvič tvoření otázek:

 str. 47/cv. 8, str. 48/cv.10   

Jedno z těchto cvičení bych ráda viděla. Buď přepiš pouze utvořené otázky do dokumentu (ulož pod jménem + příjmení), nebo mi to pošli jako fotku, vyfocené či oskenované. Spousta z Vás to takto řešila s minulým domácím úkolem. Tady dle možností, jaké máte.

4. Máme k dispozici časopis on-line + poslechy. Zde je odkaz. Úkol z něj zatím nemáte. Ale samozřejmě můžete v něm číst, poslouchat poslechy a zlepšovat se v angličtině.

http://www.bridge-online.cz/casopis-rr/rr-april-2020/

To je vše. Ale přeci ještě jenom něco:

https://www.youtube.com/watch?v=YQtfiYnNynM

Vaše učitelka Hana Macková

 

 

30. 3. - 3. 4. 

Ahoj všem,

děkuji, kdo jste mi poslal domácí úkol, abyste měli zpětnou vazbu. Tu již máte (kromě těch, kteří poslali úkol v neděli večer).

Pokusím se Vás provést dalšími úkoly tak, abyste to zvládli. 

Opakování: opět přítomný čas prostý + zápor (dělali jsme ve škole + vlastně jste na tom pracovali celý minulý týden)

1. Nejdříve klíč ke cvičením z pracovního sešitu - Unit 6. Věnujte především pozornost překladům na str. 42 + samozřejmě zkontrolujte vše, co jste dosud vypracovali.

WB 6 třída - klíč 6. lekce.pdf (518 kB)

 

2. Procvičování: přítomný čas prostý. Jde o pracovní list, který si vytiskneš a doplníš. Pokud nemáš možnost tisknout, pak si vypracuj odpovědi do sešitu. Měj připravené ke kontrole - klíč do 3.4.

přítomný čas prostý - pracovní list.pdf (321.02 kB)    

Přítomný čas prostý key.pdf (70.59 kB)      (vloženo 3.4.)

Zde jsou zadání v češtině:

5.1 Napiš tato slovesa s -s nebo -es

5.2 Doplníš věty dle obrázku. Použiješ slovesa v rámečku.

5.3 Doplníš věty vhodnými slovesy v rámečku

5.4 Použiješ správný tvar slovesa. Víš, že 3. os. č. j. přibírá - s. Dáš si pozor také na umístění frekvenčních příslovcí - viz vzor nebo se podívej znovu do mé prezentace, kterou jsem Vám vložila minule.

Žáci s podpůrnými opatřeními mohou vypracovat jenom cvičení 5.3 a 5.4.

 

3. Pokud si stále ještě nejsi jistý s použitím tohoto času, podívej se na následující krátké video + dostali jste ode mne tabulku, kterou máte mít nalepenu v sešitě, tak se mrkněte tam

https://www.youtube.com/watch?v=pehB3Lu2BxM

 

4. Pracovní list - věty na překlad. Na tento pracovní list dostaneš zpětnou vazbu, aby si viděl/a, jak na tom jsi.

přítomný prostý 6. třída věty překlad.odt (13.07 kB)

 

Zpětnou vazbu na tento úkol můžete získat dvěma způsoby: 

Buď přeložíte a pošlete mi na e-mail nejpozději do pátku. Dokument uložíte pod svým jménem + příjmení. Chtěla bych zde upozornit, že mi pošlete pouze práce, které jste udělali samostatně a máte opravdový zájem o zpětnou vazbu. Nebudete mi posílat práce, které někdo někam nasdílel a Vy jste je opsali. Pak to nemá smysl a je to ztráta času pro obě strany. Tady jde především o to, abyste věděli, jak na tom jste.

Nebo možné Skype - hmackova@gmail.com   - domluvíme setkání (samozřejmě pokud máte možnost)

To je vše. Good Luck. Hana Macková

 

 

 

 

 

Milí žáci a žákyně,

toto je jen připomenutí úkolů, které jsme si stihli zadat ještě v naší poslední hodině. Je to práce na tento týden a celý příští. Pokud nepůjdeme do školy, tak to pak aktualizuji.

Pracovní sešit:

str. 37/cv. 5, 6, 7

str. 38/cv. 8, 10

str. 39/cv. 11a, 12.

Časopis: str. 5, Task 2

Pokud by nebylo něco jasné, kontaktujte mne na e-mailu  hmackova@gmail.com  kdykoliv.

 

20. 3.

Ahoj všem,

moc Vás všechny zravím. Doufám, že jste všichni v pořádku a doufám, že jste zvládli zadané úkoly. Vše si pak zkontrolujeme.

Výsledek - práce z časopisu z minula - Task 2/str. 5 - Because they have nine lives.

Stále pokračujeme v našem přítomném čase prostém. Vysvětlovali jsme si ve škole. Přidám krátkou prezentaci o frekvenčních příslovích a jejich použití. Přepište si prosím do školních sešitů.

Příslovce vyjadřující opakovanost děje.odp (116.4 kB)

Příslovce vyjadřující opakovanost děje.pdf (142.15 kB)   Přidávám ještě 1 formát

Opište si prezentaci do sešitu. Pak můžete pokračovat v pracovním sešitě.

Pracovní sešit: 

str. 40/cv. 13, + now you

str. 41/cv. 14, 15 + now you - cv. 15 přepíšete na počítači a pošlete mi e-mailem. Abych věděla, že tomu rozumíte. Dám Vám zpětnou vazbu. Termín: 29. března (můžete posílat průběžně). Pokud nemáte e-mail, poprosila bych rodiče.

str. 42 celá. Pokuste se vypracovat tyto překlady. Ve škole (snad tam někdy půjdeme) si je pak společně zkontrolujem, nebo Vám po vypracování pošlu klíč. 

Toto jsou úkoly na celý příští týden. Pokud nepůjdeme do školy, zase je koncem týdne aktualizuji. Buďte na sebe opatrní, pokud byste něco nevěděli, napište mi na e-mail.

Vaše učitelka Hana

23. 3. 

Milí žáci i rodiče,

z důvodu sjednocení zadávání učiva, máme vždy úkoly a učivo zadávat v pondělí. Na tento týden všichni žáci práci mají. Náš termín 29. března také platí. Nové učivo bude tedy zadáno další pondělí a bude vždy nově nahoře. Vašě učitelka Hana Macková