Aktuální počasí

Počasí dnes:

27. 9. 2020

zata

Bude oblačno až zataženo, na jihu postupně až polojasno. Denní teploty 9 až 13°C. Noční teploty 7 až 3°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah



16. týden:     22. 6. - 26. 6.

Kontrola samostatné práce z učebnice:

kontrola cvičení

Spočítejte si všechny získané smajlíky - na poslední úterní skypovací hodině mi nadiktujete počty.

 


15. týden:    15.6. – 19.6. 

1) Začínáme kontrolou:

    kontrola pracovního listu

    kontrola cvičení z učebnice

2) Uděláme společně na Skype (kdo se hodin neúčastní, vypracuje samostatně) – zopakujeme to, co bychom na konci pátého ročníku měli umět

- není nutné vše opisovat, někde stačí doplňovat pouze výsledky

str. 33/1, 2, 3, 11, 12, 14 (4 př. - první řádek)

str.36/9, 10, 11

str. 37/6

str.41/1a, b, 3

str.42/3, 5

str.46/9

4) Domácí samostatná práce:        (K – po)

str.37/7

str. 41/5,7 (1. př)

str. 43/10

49/5, 9 – smajlíkové příklady

49/10

Příští týden vám už samostatné domácí počítání dávat nebudu - týden před prázdninami si už "odlehčíme." 

Najděte si čas na spravení a vygumování učebnic, aby je školáci po vás dostali

v pořádku.

 


14. týden:     8.6. – 12.6.

1) Začínáme kontrolou:

   kontrola pracovního listu

   kontrola cvičení z učebnice

2) Uděláme společně na Skype (kdo se hodin neúčastní, vypracuje samostatně) – dělení desetinných čísel deseti a stem a násobení desetinných čísel přirozeným číslem

- není nutné vše opisovat, někde stačí doplňovat pouze výsledky

str. 29/2,4,5,8,9

str.30/1,4, 5, 7

str. 31/1, 2

str.32/2, 3, 6, 8

4) Domácí samostatná práce:        (K – po)

str.30/8, 9 (4 př. – 1. řádek)

str. 31/5,9,11

str. 32/8 (poslední 4 příklady)

5) Přidávám procvičování geometrie na pracovním listu                       (K – po)

     pracovní list - geometrický


13. týden:     1.6. – 5.6.  

1) Začínáme kontrolou pracovního listu – snad to šlo hravě

                         kontrola pracovního listu

2) Samostatná příprava před skypovací hodinou – poslechněte si výklad nového učiva (na skypu na to navážeme) – stačí 1. video (prosím o 6 min. plného soustředění)

http://www.matyskova-matematika.cz/5-rocnik-2-dil/video/str-21/

3) Uděláme společně na Skype (kdo se hodin neúčastní, vypracuje samostatně)  – násobení desetinných čísel

- není nutné vše opisovat, někde stačí doplňovat pouze výsledky

str. 24/2,3,4,7,8

str.25/1,2,5, 6,7, 8

str.26/1, 3, 4

4) Domácí samostatná práce:        (K – po)

str.24/10 (4 př. – 1. řádek)

str. 26/7, 8, 9

5) Přidávám procvičování na pracovním listu  - dvě poslední cvičení jsou bonusová                                        (K – po)

                       pracovní list

 


12. týden:     25.5. – 29.5.  

1) Začínáme kontrolou pracovního listu. Kdo zvládnul 5., 10. a 13. cvičení, připíše si smajlíky.

     kontrola pracovního listu      

2) Společně na Skype (úterý a středa) nebo samostatně 

- není nutné vše opisovat, někde stačí doplňovat pouze výsledky

str. 21/1,2,3,5c

str.23/1,2,3,8,10

str. 23/5,6,7,11

3) Domácí samostatná práce:        

str.22/8  (nezapomeňte si udělat náčrt s popisem délek stran)

 

4) Přidávám hravý pracovní list                                      (K – po)

            pracovní list


Kontrola cvičení z učebnice:      kontrola cvičení

11. týden:     18.5. – 22.5. 

1) Začínáme kontrolou pracovního listu. Cvičení jsou trochu přeházená, ale vy si s tím poradíte. Nezapomeňte si připsat smajlíky.

                     kontrola pracovního listu

2) Společně na Skype nebo samostatně  –  počítání se zlomky:

- není nutné vše opisovat, někde stačí doplňovat pouze výsledky

str. 18/1,2,3

str.19/1,2,3,4 + růžový rámeček

 

3) Domácí samostatná práce:    (K – čt)    

str. 19/5,7

str. 20/1,4,11

str. 20/5 – bonusové cvičení (1 smajlík)

 

4) Přidávám bonusový pracovní list (pro milovníky matematiky je 5., 10. a 13. cvičení  na smajlíky)                                        (K – po)

                                    PL_bonusový_11_týden_Z.pdf (221.35 kB)

 


Kontrola cvičení z učebnice:  kontrola cvičení

10. týden:     11.5. – 15.5. 

1) Začínáme kontrolou bonusového pracovního listu. Nezapomeňte si připsat smajlíky.

      kontrola pracovního listu

2) Společně na Skype nebo samostatně –  počítání se zlomky:

- opět platí, že některá cvičení nemusíte opisovat celá – stačí výsledky (nebo pokud nad vámi stojí anděl strážný – mamka, taťka,… - stačí říkat ústně)

str. 15/1,2 + vysvětlíme si růžový rámeček

str.15/3,4,5

str.17/2,3,4,5,6,7 + růžové rámečky

3) Domácí samostatná práce:    (K – čt)    

str. 15/8,9,10

str.17/9

str.18/7 (stačí 4 př. – první řádek)

str.18/10 – bonusové cvičení (3 smajlíci)

 

4) Přidávám pracovní list „všehochuť“ (pro milovníky matematiky je 2. a 5. cvičení  bonusové – 2 smajlíci)                                           (K – po)

                      pracovní list


Kontrola práce z učebnice str.13:    kontrola cvičení  + oprava překlepu

9. týden:     4.5. – 7.5. 

1) Začínáme kontrolou bonusového pracovního listu. Kdo to zvládnul, připíše si příslušný počet smajlíků.

              kontrola pracovního listu

2) V učebnici pokračujeme další opakovací stránkou – počítání se zlomky. Tentokrát nechám způsob vypracování zcela na vás - tam, kde je místo pro výsledek, můžete psát jen výsledky přes fólii nebo do sešitu. 

 M III. díl  str. 13                                                         (K – st)    

str. 13/1,2,3,4 

str. 13/5, 9 – bonusová cvičení pro zájemce

str. 13/6,7,8

str. 13/10 – stačí pouze 4 příklady (první řádek)

 

3) M III. díl  str. 14  - uděláme společně ve čtvrtek na Skype, kdo se nemůže připojit, projde si cvičení sám

str.14/ 2,4,5,6,7,8

str.16/1,2,3

 

4) Přidávám  pracovní list – poslední dvě cvičení  jsou bonusová      (K – po)

                   pracovní list

 


Kontrola práce z učebnice str. 12:  kontrola cvičení

Kontrola práce z učebnice str. 9 s jednou malou opravičkou:

             kontrola cvičení   

8. týden:     27.4. – 30.4.

1) Začínáme kontrolou bonusového pracovního listu. Kdo to zvládnul, připíše si příslušný počet smajlíků.

                                   kontrola pracovního listu

2) V učebnici pokračujeme další stránkou (cvičení, která nezadávám, sice počítat nemusíte, ale pokud by se vám některá líbila, spočítat si je můžete – dobrovolnosti se meze nekladou)

 M III. díl  str. 9                                                            (K – út)    

str. 9/ 1  - vypočítejte do sešitu první a poslední sloupeček (písemně)  

str. 9/3 – stačí napsat příklad a odpověď  

str. 9/5 – tady použijte fólii, ať se neupíšete k smrti, nebo pište jen výsledky    

str.9/7 – zkuste jen u třetího sloupečku, který je na násobení (pokud najdeš výhodu, jde to snadno spočítat zpaměti – a to je právě ta výhoda)

3) M III. díl  str. 11  - geometrie (lehoučké hraní s osovou souměrností)

str.11/ 1,4 – lze udělat přes fólii, nebo lehce tužkou č. 1 a pak vygumovat

+ pozorně si přečtěte větu v růžovém rámečku

Pro zpestření tohoto učiva si otevřete online Matýskovu geometrii na str. 43 :

                              https://www.mediacreator.cz/mc/index.php   

  • Zvětšete si první barevný rámeček. Tato definice je téměř shodná s tou naší v učebnici
  • 43/1a, b, c, d  -  ověřte si, zda jste správně pochopili (řešení tě ujistí – pokud rámeček svítí červeně, máš tam chybu).
  • 43/2 + IC – zkoušejte, pohrajte si s obrazci
  • Druhý barevný rámeček je důležitý – prohlédněte si ho pozorně
  • 43/3 – ústně si rozmyslete, pak teprve klikněte na řešení
  • 45/2 – IC – moc hezké cvičení (kdo by chtěl pro ověření přiložit zrcátko, uvidí v něm správný obraz)

4) M III. díl  str. 12  Počítáme se zlomky (opakování )               (K – čt)

12/2 – celé cvičení

12/4 - stačí příklad a odpověď  

12/6 – nákres ti napoví (př. + odp.) 

12/7 – pomůže vám, když si uděláte podobný nákres, jako je v 6. cvič.

12/8 -  do sešitu stačí výsledky  (v prvním sloupečku si škrtněte zlomek tři čtvrtiny a napište si jednu polovinu -  kdo chce) 

12/9  –  př. + odp.                                           

12/11 - do sešitu stačí výsledky 

5) Přidávám  bonusový list – celkem je možné získat 3 smajlíky                 (K – po)                                    bonusový list

 


Kontrola práce z učebnice a jeden šotek: kontrola cvičení

Šotek si trochu zařádil: oprava pracovního listu z 5. týdne:    oprava

Kontrola práce z učebnice:  kontrola cvičení

7. týden:     20.4. – 24.4. 

1) Začínáme kontrolou bonusového pracovního listu. Kdo to zvládnul, zasluhuje odměnu v podobě smajlíků.

                                kontrola pracovního listu

2) V učebnici popojdeme zase o kousek dál a opět vybírám jen některá cvičení                       z M III.díl ( práce na pondělí)

str. 6/ 1  - vypočítejte do sešitu                            (K – út)

str. 6/2 – stačí napsat příklad a odpověď (do sešitu) 

               -uvědomte si, že musíte převést  jednu polovinu m na desetinné číslo     (K – út)

str. 6/4 – tady vám pomohli - desetinné číslo je v podobě zlomku napsané                                           v závorce                                                                                (K – út)

str.6/5 – stejný typ příkladu jako jste měli u 6/4 – stačí napsat pouze př. a odpověď                                                                                                      (K – út)

str.6/7 – stále stejný princip                                                                   (K – út)

str.6/8 – do sešitu můžete napsat pouze výsledky, abychom si ušetřili psaní                                                                                    (K – út)

str. 6/9 – co je, a co není možné zaokrouhlovat, řekni někomu doma ústně

3)Práce na další den: geometrie

Měli bychom vědět, že úhel je část roviny ohraničená dvěma polopřímkami se společným počátkem. Vyznačujeme-li úhel, vyznačujeme vždy jen jeho část.

Pro všechny doporučuji  učebnici online (– Matýskova geometrie pro 5. roč. str. 8 ) – tam zopakujeme to,  co byste už měli umět.

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Matematika5_geom/Matematika5_geom.mc&pageord=5

 

  • Zvětšete si první a potom druhý barevný rámeček. Toto učivo bychom měli umět (pro lepší zapamatování si můžete druhy úhlů zkusit narýsovat)
  • Ve druhém cvičení si ověřte, zda jste správně pochopili (řešení tě ujistí).
  • Čtvrtý barevný rámeček vám ukazuje, které body úhlu náleží, a které mu nenáleží. To je důležité umět!
  • Druhé cvičení – rýsujte na papír bez linek podle zadání a kliknutím na řešení ověřte správnost (zaměřte se na to, zda máte úhly správně popsané)

str. 7 v naší matematice je geometrická a toto je učivo pro žáky s hlubším zájmem o matematiku (tato stránka není těžká, ale je náročná na pozorné čtení a pozorování nákresů, udělejte si ji dobrovolně).

4) U Matýskovy geometrie zůstaneme a využijeme str.10. Prostorová geometrie nám v našich učebnicích chybí a tady si to můžeme pěkně vyzkoušet.

  • doporučuji, abyste si některá cvičení prošli – je to spíše zábava se stavbami z kostek

!Vychytávka – řešení si pouze myslete, či pište na svůj papír (nezaškrtávejte v online cvičení) a po kliknutí na ikonu ŘEŠENÍ vám červeným rámečkem ukáží správnost.

(Pokud byste zaškrtávali, není při kliknutí na ŘEŠENÍ jasné, co je, a co není správně.)

5) M III. díl

str. 8  Aritmetický průměr (opakování již dříve probraného učiva)

8/2 – zopakujte si s tímto cvičením  správný postup (ústně)

Shrnutí vidíš v růžovém rámečku.

8/3,4,5 – do sešitu stačí příklad a odpověď      (K- pá)

8/8 – vyřešte rovnice                                              (K- pá)

6) Přidávám  bonusový list – můžete si každý den zkusit vyřešit jedno cvičení na  smajlíka (celkem je možné získat 4 :)).                           (K – po)

                                        bonusový list

 

 


Kontrola pracovního listu:    kontrola pracovního listu

Bonusový přídavek pro milovníky matematiky:  Bonus (možné získat 2 smajlíky)

                                                                                                   (K - po)

Kontrola práce z učebnice:    kontrola cvičení

6. týden:     14.4. – 17.4.

1. Začínáme kontrolou pracovních listů. Kdo je zdolal, zasluhuje velkou pochvalu, bonusy si zatím ponechávejte u sebe, až budeme zase ve škole, připíšu vám je.

                      kontrola pracovního listu

                      kontrola pracovního listu

 

2. Chválím ty z vás, kteří jste mi již poslali testík z minulého týdne ke kontrole.

Dopadlo to velice dobře. Vidím, že toto učivo máte zvládnuté a můžeme pokračovat dalším dílem M.  (Kdo nemá III. díl – ozve se mi!)

3) M III.díl - na 3. , 4., a 5. straně jsou podobné příklady, jaké jsme dosud počítali, proto po vás nechci počítat vše. Vybírám jen několik z nich:

str. 3/ 7  - stačí počítat přes fólii                            (K – čt)

str. 3/11, 12 – stačí napsat příklad a odpověď (do sešitu)         (K – čt)

str. 4/1 – stačí pouze poslední sloupeček                (K – čt)

str.4/4 – doporučuji celé cvičení           (K – čt)

str.5/1 - stačí pouze poslední sloupeček           (K – čt)

 

4) Práci si zpestříme pracovním listem  (- 4.cvičení je bonusové na 3 smajlíky!)                    3. pracovní list s bonusem                                  (K – pá)

 

 

 


5. týden: 6.4. – 10.4.

1) Nejprve si zkontrolujte práci z minulého týdne:

                     kontrola cvičení

                     kontrola písemného dělení

 

2)Zkusíme si ověřit, co již umíte. Otevři si odkaz a samostatně spočítej testík.

K vypočítání používej pouze a jenom svoji hlavu (nekonzultuj se spolužáky, nepoužívej telefon ani kalkulačku) – prosím o poctivý přístup.

                   Testík_desetinná_čísla_.docx (13.62 kB)

 

Ulož si to a vyřešené mi pošli jako přílohu (M – test) a nezapomeň připsat jméno (vše máte umět z informatiky – můžeš poslat ze své e-mailové adresy).

 

3) Další práce pro všechny  je na pracovních listech                       (K – út 14.4.)

         

                       pracovní list s bonusem     (bonus je 4. a 5. cvič.)     

                       pracovní list s tajenkou       (bonusem je tajenka)

                      

Na pracovních listech jsou celkem 3 bonusové úkoly = možnost získat 3 smajlíky.

4) Pro borce, kteří mají chuť zkusit „stavět stavby z krychlí a pohrát si s pískovištěm,“ ještě malé zpestření:  

                 Něco pro chytré hlavičky

Další týden už budeme počítat ze třetího dílu.

Užijte si svátky jara.

 

 


4. týden:    30.3. – 3.4.   

 

 Budeme pracovat s učebnicí na str. 56 – je to procvičování sčítání a odčítání desetinných čísel. Každé cvičení z této stránky ti pomůže zlepšit se.

Něco můžeš počítat přes fólii a následně překontrolovat pomocí rodičů či kalkulačky sám.

Pro koho by to bylo moc, sám si některé cvičení může zkrátit.

Do sešitu vypočítej slovní úlohy:  56/2,3,5,6,8     (K – po)

Do sešitu ještě přidávám tři příklady na písemné dělení (+nezapomeňte na zkoušku) (K- po)

65 311 : 29 =                       99 472 : 43 =                      284 655 : 73 =

Bonusové cvičení:   57/8  (K – po)  - v sešitě si za bonusová cvičení dávej smajlíky a červeně připiš BONUS.

Pro borce, kteří by chtěli něco z Matýskovy matematiky (5.roč. – obr. Einsteina u tabule), nabízím str. 52 – řešení všech příkladů se ti nabídne po zvětšení daného cvičení

        https://www.mediacreator.cz/mc/index.php

 

 


3. týden:     24.3. - 27.3.

27.3. Zkontroluj výpočty v pracovním listu (1,2,3 - bez chyby - jednička, 4,5,6 každé po jednom smajlíku)

    pracovní list - obvod a obsah   

       Kontrola hvězdiček str. 61/9         řešení hvězdiček

Za bezchybné vyřešení si připište smajlíka.

25.3. Zkontroluj si:

                              kontrola cvičení

Abychom si od desetinných čísel trošku odpočinuli a nezapomněli na vzorečky z geometrie, uděláme si malou změnu.

V pracovním listu je šest úkolů. První tři si zkuste vypočítat všichni, zbývající jsou bonusové - tedy pro ty, kteří se nechtějí jen tak snadno vzdát.

Rozložte si to na středu, čtvrtek a pátek. Kontrolu vám pošlu v pátek, abyste si mohli nadělit jedničky a smajlíky. Spoléhám na vaši poctivost.

                             pracovní list       (K)

Pro ty, co to bez desetinných čísel nemohou vydržet nabízím uč. 61/9 - dobrovolnosti se meze nekladou. (K)

Další zásobu úkolů dostanete až v pondělí, to už bude 30. března - to to letí.

 

24.3. Zkontroluj si:

55/4         Za nákup zaplatí 52 Kč, čili padesátikoruna jí nestačí.

55/7    dosadili jste do vzorce o= a+b+c   Obvod trojúhelníka je 13.8 cm.

55/ 8          60+(60+16)+ 8 = 144 Kč       Teta zaplatila 144 Kč.

Úspěšné řešitele chválím.

Dnes pokračujeme na této stránce 

55/9 výpočet a odpověď do sešitu (K)

55/10 - stačí přes fólii nebo ústně

55/11 - výpočet a odpověď do sešitu (řešte jako řetězec) (K)

55/12 - vypočítejte do sešitu (K)

57/7 - výpočet a odpověď do sešitu (K)

(K) za příkladem znamená, že vám zítra pošlu kontrolu.

Myslím, že dnes to zvládnete za chvilku.

 

 

3. týden

23.3. 

Zdravím všechny milovníky i nemilovníky matematiky!

Dnes si zopakujeme počítání s desetinnými čísly z učebnice, už by nám to mělo jít snadno:

- str. 55/ 1, 2, 3 - nechávám na vás způsob vypracování (sešit, fólie, ústně)

- str. 55/ 4 - výpočet a odpověď do sešitu

- str.55/ 5,6  - nechávám na vás způsob vypracování (sešit, fólie, ústně)

- str. 55/ 7, 8 - výpočet a odpověď do sešitu

- na procvičení písemného dělení si dáme dva příklady (+ ZK):

23 412 : 72 =                                   29 310 : 69 = 

 

Tak se držte a ať vám to jde od ruky.


20.3.

Tak jdeme na to:

uč. str. 53/ 9 - F

             53/ 10,11 - sešit (jen př. a odpověď)

             53/ 12 - F (nezapomeň na kontrolu)

              53/13, 14 - sešit (jen př. a odpověď)

              53/15 - sešit - složenou závorku pište hezky { }

              53/ 17,18 - F (lze jen ústně s dospělým)

              57/ 5,6 - sešit (jen př. a odpověď)

a trocha geometrie, abyste nezapomněli rýsovat (vypracujte na papír bez linek)

http://ucebnice.online/  - najděte si Matýskovu geometrii 

 https://www.mediacreator.cz/mc/index.php - snad vám to bude fungovat

str. 26/ 3 a, b, c - řiďte se zadáním (nezapomeňte na náčrt)

- kdo si chce připomenout postup rýsování - nahlédne na str. 24

- u úkolu c musíte nejprve vypočítat délku jedné strany (vycházíte ze vzorce o = 4 x a )

Ať se vám daří, určitě to  zvládnete. Mějte se hezky.

 

 


19.3. 

Dnes začneme opakováním pamětného  sčítání a odčítání desetinných čísel:

uč. 52/ 4 příklady napište do šešitu (slovní úlohy k příkladům psát nemusíte)

Uč. 52/ 5, 6 - stačí  udělat přes F

uč. 52/ 7, 8 - vypočítej do sešitu

skoč na str. 57/ 3, 4 - nechávám na vás - F nebo sešit

Nezapomeňte dát zkontrolovat.

A ještě si dnešní práci zpestříme Matýskovou učebnicí a více procvičíme záporná čísla:

http://ucebnice.online/   str. 37, 38 - vyzkoušejte si,  půjde to lehce (sami si kontrolujte)

Chválím všechny za poctivý přístup a čas, který učení věnujete.

Děkuji všem dospělákům za pomoc.

 

18.3.

Dnes doděláme stanu 51, zkusíme zaokrouhlování desetinných čísel a něco málo spočítáme s velkými čísly.

51/13, 14 - pište do sešitu

51/ 15 - stačí říci ústně někomu dospělému

51/ 16 - zamysli se nad tím, kolik čtvrtletí má rok, vypočítej do sešitu

51/ 17 - vychází se z toho, že rok má ... měsíců a oni budou splácet 5 let

           - vypočítej do sešitu

str. 52 - nejdříve pečlivě pročti horní rámeček

           - při zaokrouhlování na jednotky se díváš na číslo, které je na místě desetin a                     podle něj určíš zaokrouhlení jednotky dolů nebo nahoru

             9.4 = 9         3.7 = 4

           - při zaokrouhlování na desetiny se díváš na číslo, které je na místě setin a                          podle něj určíš zaokrouhlení desetiny dolů nebo nahoru

             5. 67 = 5,70       5.63 = 5,60     

 52/ 1 - můžeš přes fólii, ale nezapomeň někomu předložit ke kontrole  

 52/2, 3 - počítej do sešitu

skoč na str. 57/2 - vypočítej do sešitu alespoň dva příklady, borci zvlánou všechny tři

Nemrač se - s úsměvem jde všechno líp.

 

17.3.

Doufám, že jste se se všemi příklady "poprali" a můžeme se posunout o kousek dál.

50/ 5 - nejdříve si pozorně pročti růžový rámeček nad cvičením

         - stačí počítat přes fólii, ale je potřebná následující kontrola

51/ 6 - nejdříve si opět pozorně pročti růžový rámeček nad cvičením

         - je velmi důležité psát čísla pečlivě pod sebe

51/7 - stačí si o tom popovídat s dospělým (není nutné psát)

51/ 8, 9, 10, 11 - pište jen příklad a odpověď

Na závěr ještě dva příklady na písemné dělení + ZK:

17600: 64 =                                                 133 854 : 42 =

Vše si nechte překontrolovat dospělým.

Vydržte, přestávky si dělejte tak, jak potřebujete, nezapomínejte na dostatek tekutin a jezte hodně ovoce.

16.3.

Dnes budeme pokračovat ve sčítání desetinných čísel, vyřešíme si tři rovnice,  zkusíme desetinná čísla odčítat a zopakujeme si výpočty a vzorce obvodů a obsahů ( trocha geometrie nikoho nezabije).

uč. 49/7 - jen příklad a odpověď

49/10,11, 14 - řiď se tím, co je psáno v zadání

50/1 - pečlivě nastuduj

50/2,3

Vypočítej obvod a obsah (nejdříve napiš vzorec, pak do něj dosaď a vypočítej, nezapomeň na jednotky u výsledku - řádek s výsledkem podtrhni)

čtverec ABCD: a = 28cm                                    obdélník EFGH: a = 16mm  b= 38mm

Výsledky si nechte zkontrolovat dospělým. 

Nejsou prázdniny, tak k tomu prosím přistupujte zodpovědně.

Přeji hodně zdaru.

S. Truncová


1. týden

M: - práce na středu, čtvrtek a pátek
- učebnice str. 48/5
                  str. 49/ 6, 12, 13
 Výsledky prosím kontrolujte (klidně pomocí kalkulačky).