Aktuální počasí

Počasí dnes:

24. 9. 2020

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, ojediněle přeháňky. Denní teploty 21 až 25°C. Noční teploty 14 až 10°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Druháčci,

vkládám ke kontrole dvě strany pracovního sešitu.

Prac. sešit - str. 61

Prac. sešit - str. 62

 

Jak již víte, bylo to poslední učivo tohoto školního roku. Doufám, že se Vám hezky pracovalo, že Vás učení na dálku bavilo. Rodičům děkuji za spolupráci :-)

Paní učitelka Dáša

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Učivo na týden 15. -  19. června 2020

 

Milí druháčci,

trochu s předstihem vkládám nové učivo na příští týden.  Zároveň je to poslední učení, můžete se začít těšit na prázdniny :-)

Učivo bude opět rozdělené do dvou vyučovacích hodin. V předchozím týdnu jste se učili o lidském těle a o 5 smyslech, které máme. Nyní se podíváme učivu na zoubek, a to doslova :- )  První hodinu nás totiž čeká Péče o zuby, druhou hodinu Nemoc, úraz.

 

  1. hodina   - Péče o zuby

Učebnice - str. 61 

Vezmi si zrcátko, spočítej si svoje zoubky. Kolik jsi napočítal?

Děti mají mléčné zuby, mají jich 20. Mléčné zoubky vypadají a nahradí je stále zuby, dospělí jich mají obvykle 32. O zuby musíme správně pečovat, čistíme je nejméně dvakrát denně, pravidelně chodíme k zubaři. Také přemýšlíme nad tím, co jíme, spousta sladkostí a sladkých nápojů našim zubům určitě neprospívá.

Přečti si stranu 61, odpověz na otázky.

Pracovní sešit – str. 61

Vypracuj všechna cvičení, čeká na tebe testík s tajenkou a doplňovačka.

 

  1. hodina   - Nemoc, úraz

Učebnice – str. 62

Jaký je rozdíl mezi nemocí a úrazem? Jaké znáš nemoci? Dá se některým nemocem předcházet?

Přečti si stranu 62, odpověz na otázky.

Pracovní sešit – str. 62

Vypracuj všechna cvičení.

 

 

Bohužel jsme nestihli dokončit učebnici, zbývá ještě kapitola Léto. Jako učivo už vám ji zadávat nebudu, ale věřím, že i tuto poslední kapitolu si sami a s chutí dobrovolně přečtete :-)  Možná se tak ještě více naladíte na blížící se prázdniny :-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontrola pracovního sešitu:

 

Prac. sešit - str. 59

Poznámka ke straně 59:   Jarní rovnodennost letos byla 20. března, i následující roky bude 20. března, proto by správná odpověď byla, že jaro začíná 20. března. Učebnice jsou staršího data, je v nich uváděno ještě datum 21. března. Datum začátku jara se mění kvůli tomu, že kalendářní rok trvá 365 nebo 366 dní. Země ale oběhne Slunce za 365 dní, pět hodin a 49 minut, a tak se okamžik jarní rovnodennosti každý následující rok opožďuje o právě přebývajících pět hodin a 49 minut.

 

Prac. sešit - str. 60

 

Paní učitelka Dáša

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Učivo na týden  8. – 12. června 2020

Ahoj druháčci,

je před námi další týden, s ním přichází nové učivo. Děti, které chodí do školy, mají ČaJS dvakrát týdně. Proto vám nyní zadám také učivo na 2 vyučovací hodiny.

 

1. hodina   - Opakování č. 4.

Učebnice - str. 59 

Prohlédni si obrázky v úkolu č. 1, připomeň si, co je typické pro jaro, jak to vypadá v přírodě, když se probouzí ze zimního spánku. Které svátky se slaví na jaře? Jaké práce děláme na zahradě?

Úkol č. 2: připomeň si hospodářská zvířata, jaký z nich máme užitek.

Úkol č.3: malý  testík s tajenkou, pracuj s fólií.

Pracovní sešit – str. 59

Vypracuj všechna cvičení, většinou jsou to doplňovací cvičení.

 

 

2. hodina   - Nové učivo – Lidské tělo, smysly

Učebnice – str. 60

V nové kapitole se seznámíme s lidským tělem. No, i když…seznámíme? Lidské tělo přece všichni dobře známe :-)  Základní části lidského těla jsou hlava, krk, trup, horní a dolní končetiny.

Vezmi si papír, namaluj postavičku a doplň k ní popisky. Věřím, že vaše postavičky budou větší fešáci než můj panáček :-) Budu ráda, když je vyfotíte a pošlete mi je na e-mail. Kromě popisků základních částí těla (jako to mám já) přidej i podrobnější popisky, např. rameno, koleno, chodidlo…

panacek

Svět kolem nás poznáváme smysly, rozlišujeme jich celkem pět: zrak, sluch, čich, chuť a hmat.

Pokud máš nějakého pomocníka po ruce, popros, aby ti zavázal oči a nech si přinést nějaké dobroty. Kterými smysly je můžeš poznat, když máš zavázané oči a nemůžeš se spolehnout na zrak?

Až si přečteš učivo v učebnici, otevři pracovní sešit.

 

Pracovní sešit – str. 60

Vypracuj všechna cvičení.

 

Pro rychlíky:

Zazpívej si „Hlava, ramena, kolena…“ Nezapomeň ukazovat části těla.

Doporučuji procvičování na Školákově

https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/clovek/stavba-tela/cviceni.htm

 

Ať se vám práce daří :-)

Paní učitelka Dáša

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kontrola pracovního sešitu:

pracovní sešit - str. 57

pracovní sešit - str. 58

 

 Přeji pěkný víkend.

Paní učitelka Dáša

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Učivo na týden 1. - 5. června 2020

 

Milí druháčci,

minulý týden jsme se seznámili s hospodářskými zvířaty. V učebnici na straně 56 – 57 jste si četli povídání o savcích, které chováme pro užitek. Patřily mezi ně: kůň, tur domácí, ovce, koza, prase domácí a králík domácí.

My už ale víme, že mezi hospodářská zvířata patří nejen savci, ale i ptáci.

 

Nyní si otevři učebnici str. 58 – Domácí ptáci.

Mezi domácí ptáky neboli drůbež patří: kur domácí, kachna domácí, husa domácí, krůta domácí. Přečti si povídání o drůbeži, prohlédni si obrázky. Dozvíš se, jak se v ptačí rodině nazývá samec, samice a mládě. Čím se živí. Jaký užitek nám dávají.

Zkus si odpovědět na otázky v zeleném rámečku.

 

Poté vzhůru do pracovního sešitu.

Nejprve si otevři pracovní sešit na straně 57 cvičení 2 a ?.

Dokonči stranu, zopakuješ si tak informace o savcích.

 

Poté strana 58 cvičení 1, 2, 3. 

Čekají tam na tebe zábavné úkoly o domácích ptácích, budeš luštit čtyřsměrku a doplňovačku :-)

 

Ať vám práce jde dobře od ruky :-)

Paní učitelka Dáša

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zde je kontrola pracovního sešitu: 

Prac. sešit - str. 56

Prac. sešit - str. 57/ cv. 1

 

Hezký víkend vám přeje paní učitelka Dáša.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Učivo na týden 25. - 29. května 2020

 

Milí druháčci,

tento týden si budeme povídat o hospodářských zvířatech. Co to jsou hospodářská zvířata, kdo mezi ně patří? 

Malá nápověda: "Kykyryký!  Chro chro chro!  Bééé bééé.  Íhááá íhááá!"

Už víš? :-)

 

Hospodářská zvířata jsou domácí zvířata, která chováme pro užitek. Nejčasteji pro vejce, maso, mléko a kůži. 

Kde taková zvířata můžeme potkat, co myslíš?

Správně, na dvorku, na zahradě, na statku...

Představte si, že jste se ocitli na statku. Co je to statek? Kdo v něm žije? Co tam lidé dělají?

Statek je několik venkovských domů,v nichž žijí lidé a zvířátka. Člověku, který statek vede, říkáme hospodář.  Na statku většinou bydlí se svojí rodinou a společně se starají o stavení, zvířata, zahradu a pole.

 

K hospodářským zvířatům patří někteří ptáci, říkáme jim domácí ptáci. Patří mezi ně např. husy, kachny, krůty a slepice se svými rodinkami.Domácí ptáky chováme pro vejce, maso a peří. O domácích ptácích se budeme učit příští týden.

K hospodářským zvířatům patří samozřejmě i savci: kůň, tur domácí, ovce, koza, králík domácí, prase domácí.

V učebnici na stranách 56 - 57 si přečti povídání o hospodářských zvířatech. Dozvíš se, jak se ve zvířecí rodince nazývá samec, samice a mládě. Jestli žijí ve stáji, ve chlévě nebo třeba v králíkárně. Dále se dozvíš, jaký užitek nám zvířata dávají. Které zvíře chováme pro vlnu, kůži nebo maso.

 

Až si přečteš povídání v učebnici, otevři si pracovní sešit a vypracuj stranu 56 cvičení 1, 2, 3  a na straně 57 cvičení 1. Jsou tam jednoduchá cvičení, bude to hračka :-)

 

Pro rychlíky a zájemce nabízím ještě hravá cvičení na Školákově:

https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/jaro-v-prirode/poznavame-hospodarska-zvirata/ucime-se-1.htm

 

https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/jaro-v-prirode/hlasy-zvirat/cviceni.htm

 

 

Ať se vám práce daří :-)

Paní učitelka Dáša

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zde je kontrola pracovního sešitu.

kontrola - pracovní sešit str. 54

Hezký víkend vám přeje paní učitelka Dáša Soukenková.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Učivo na týden 18. - 22. května 2020

 

Milí druháčci,

už víte, že na jaře se příroda probouzí. Otepluje se, začíná růst tráva, rozkvétají první květiny, vracejí se k nám stěhovaví ptáci a živočichové vylézají se svých úkrytů.

Tak, jak se postupně probouzí příroda, začínají také jarní práce na zahradě a na poli. Půda se kypří a sejí se do ní semena zeleniny, například ředkviček, mrkve a hrachu. Sázejí se také sazenice zeleniny – rajčat, paprik a okurek.

Proč pěstujeme zeleninu, co myslíš? Správně, zelenina obsahuje mnoho látek potřebných pro naše tělo, a proto bychom ji také měli pravidelně jíst.

Zeleninu dělíme nejčastěji podle toho, kterou část z ní jíme. Na podzim jste se to učili s paní učitelkou Maruškou. Vzpomeneš si, jak rozdělujeme zeleninu? Připomeň si v učebnici na str. 19.

Zeleninu rozdělujeme na kořenovou, cibulovou, plodovou, listovou a košťálovou. Dále rozlišujeme luskoviny, mezi které patří hrách a fazole.  

Na internetu na stránkách Školákov si můžeš procvičit určování druhu zeleniny.

https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/podzim-v-prirode/druhy-zeleniny/ucime-se-1.htm

 

Nyní si otevři učebnici str. 54 – Zahrada na jaře.

Odpověz na otázku, kterou část zeleniny jíme u ředkvičky, u papriky, salátu a mrkve?

Prohlédni si obrázek a popiš části těla rostliny, na které rostou rajčata.

Přečti si povídání o zelenině. Zamysli se nad tím, jak se o zeleninu správně starat. Když zelenina vyroste, dozraje, tak ji konzumujeme. Máš raději syrovou zeleninu nebo tepelně upravenou?

pracovním sešitě na str. 54 na tebe čekají hravé úkoly.

Ve cvičení 1 napiš názvy zeleniny, písmena z políček přepiš do tajenky.

Cvičení 2 je opět doplňovačka, slovo z tajenky pak doplň do věty.

 

Paní učitelka Dáša

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zde je kontrola pracovního sešitu.

kontrola - pracovní sešit str. 55

Hezký víkend vám přeje paní učitelka Dáša Soukenková.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Milí druháčci,

moc vás chválím za fotky vašich jarních knížek. Máte je krásné a jsem ráda, že se pouštíte i do dobrovolných aktivit. Tento týden si můžete přidat další stránku a už vymýšlím další :-).

Tento týden (11. – 15. května) přeskočíme str. 54 v učebnici i pracovním sešitě.

Minule jsme se zajímali o stromy. Představte si, že vylezete na strom.  Uvidíte svět úplně jinak. A možná objevíte na stromě ptačí hnízdo. Teď na jaře jsou ptačí hnízda obsazená a je v nich dost živo.

  • učebnici na str. 55 si přečti povídání o ptácích na jaře a prohlédni si obrázky.

Dokážeš odpovědět na následující otázky?

  • Z čeho si ptáci staví svá hnízda?
  • Jak se říká vylíhnutým ptákům?
  • Který pták si nestaví vlastní hnízdo, ale klade vajíčka do cizích hnízd?
  • Proč bychom se neměli dotýkat mláďat vypadlých z hnízd?

 

  • pracovním sešitě na str. 55 si přečti vyprávění o čápovi.

 

Ve cvičení 1 si přečti popis ptáka a přiřaď ho ke správnému obrázku. Pod obrázek napiš, jak se ptáci jmenují (pokud si nebudeš vědět rady, popros o pomoc rodiče, určitě vám vyvěsím správné řešení pro kontrolu).

 

Ve cvičení 2 si přečti věty a doplň chybějící slova. Na pomoc si vezmi učebnici na str. 55.

 

Cvičení 3 je hádanka. Přečti si větu a zkus ve slovech najít jméno ptáka a napiš ho na linku.

Například:                          Ma topoly rostly u vody.

Je zde schované slovo léto.

 

  • Slibovala jsem novou stránku do jarní knížky. Dnes si přidáme ptáčka. Budete si muset do „knížky“ přidat další stránku. Přilepte si izolepou čistý list papíru a můžeme pokračovat :-).

Tady je k vytištění pracovní list.

Ptáček- pracovní list

 

Vaše paní učitelka Maruška

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zde je kontrola pracovního listu.

kontrola - pracovní sešit

Hezký víkend vám přeje paní učitelka Maruška.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V týdnu od 4. do 8. května nás budou zajímat stromy. Určitě jste našli nějaký rozkvetlý ovocný strom a dobře si prohlédli jeho květy. Možná jste měli štěstí a viděli jste včely nebo čmeláky přímo „při práci“. Že včely a čmeláci nepracují? Pracují a jsou moc důležití.

 

  • učebnici na str. 53 si znovu přečtěte povídání o stromech. Pomůže vám to při plnění úkolů v pracovním sešitě na str. 53.

Tady je malá nápověda ke cvičení 3.

Pracovní sešit - nápověda

 

  • A slibovala jsem pokračování jarní knížky. Tento týden si vyplníme poslední volnou stránku. Správně tušíte, že bude o stromech.

Jarní knížka - strom

 

Vaše paní učitelka Maruška

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V týdnu od 27. 4. do 1. 5. se podíváme na stromy. A to doslova.

 

  • Nejdříve si v učebnici na str. 53 prohlédněte obrázky a přečtěte povídání o stromech. 

Připomeňte si, co jsme si o stromech již povídali - žlutý rámeček nahoře.

 

  • Pozorujte venku.

Najděte si v okolí kvetoucí ovocný strom a pozorujte jeho květy. Třešně budou možná již odkvetlé, ale určitě najdete jabloně s narůžovělými okvětními lístky. Okolo stromu se pohybujte opatrně - hmyz a hlavně včely budou pilně pracovat! K pozorování si vezměte učebnici a porovnejte obrázky  s květy na stromě. 

 

  • Do pracovního sešitu tento týden nic nedělejte.

 

  • Čarodějnice Berta zná mnoho rostlin a ví, k čemu je použít. Připravila pro vás poznávačku jarních rostlin. Můžeš si ověřit, kolik rostlin dokážeš pojmenovat:-).

Poznáš jarní rostliny?

Zde je správné řešení poznávačky.

Přehled rostlin

 

Poslali jste mi spoustu fotek, jak si vyrábíte jarní knížky. Máte je opravdu moc hezké a jsem ráda, že vás to baví. Příští týden se můžete těšit na pokračování.

 

Vaše paní učitelka Maruška

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V týdnu od 20. do 24. dubna se budeme zajímat o jarní rostliny. 

 

  • V učebnici budeme pracovat na str. 52.

V básničce najdi odpovědi na otázky u sluníčka.

Přečti si povídání o jarních rostlinách a prohlédni si dobře obrázek stavby těla rostliny.

Ve videu se podívej na části rostlin.

Části rostlin

 

Na fotkách v učebnici jsou typické jarní rostliny. Prohlédni si je, zkus je najít venku na zahradě nebo na vycházce po městě nebo za vesnicí. Tady je pár rad na cestu.

  - Které dvě rostliny už venku asi nenajdeme? Dokážeš vysvětlit proč?

  - Modřenec hledej v okrasných zahrádkách u domů.

  - Sasanku můžeš najít i na kraji lesa.

  - Pokud budeš mít štěstí, najdeš i prvosenku jarní. Ta patří k ohroženým druhům a jen tak někde neroste.

  - Podběl patří mezi léčivé rostliny, jeho rozvité květy můžete natrhat a doma usušit. Používá se do čajů při kašli.

  - POZOR! Některé rostliny jsou jedovaté! Např. sněženka, bledule, sasanka nebo modřenec.

 

  • Pracovní sešit str. 52

  - Přečti si básničku, na řádek vypiš názvy jarních rostlin.

  - Popiš části rostliny.

  - Vystřihni části obrázku a nalep je do správného rámečku.

 

  • Jarní knížka

A na závěr slibovaná jarní knížka. Pokud budete mít chuť, vyrobte si ji podle návodu. 

Jarní knížka

Kdo si minulý týden vyplnil výcházkový list, má už část hotovou. Zde jsou pracovní listy, které budete potřebovat. 

Části rostlin

Pracovní list jaro

V pátek zde najdete ukázku již hotové části knížky.

 

Ať se dílo daří a hlavně vás to baví! Vaše paní učitelka Maruška

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Máme tu nový týden 14. až 17. dubna. Plánovali jsme si školu v přírodě, a tak jsem pro vás upravila některé úkoly, které jsem měla přichystané. Pamatujete si, jak jsme si na podzim vyráběli knížku o jablíčku? Zkusíme společně vyrobit podobnou knížku doma na dálku. Tentokrát bude o jaru. Dnes tedy začínáme.

 

  • Učebnice - znovu si přečti povídání o jaru na str. 51 (procvičíš si čtení a připomeneš si, co jsme se dozvěděli o jaru).

 

  • Jarní procházka.

To určitě zvládnete i doma. Stačí si vytisknout pracovní list (nebo si úkoly opište, poproste rodiče o pomoc) a vyběhnout na zahradu  nebo vyrazit do ulic města. Jaro je totiž vidět a cítit všude. 

Pracovní list s úkoly si vezměte s sebou, ale doporučuji vzít si i čistý papír. Na ten si dělejte poznámky, které úkoly se vám podařilo splnit. Doma si potom v klidu pracovní list vyplňte.

Obrázky si vybarvěte. U některých úkolů obrázky chybí, zkuste je dokreslit sami.

Vyplněný pracovní list si schovejte, příští týden ho budeme potřebovat.

Jarní procházka - pracovní list

 

  • Tady je zábavná poznávačka jarních rostlin. (Je to malá příprava na příští týden.)

https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/jaro-v-prirode/jarni-rostliny/cviceni1.htm

- přečti si popis rostliny

- kliknutím na berušku si zobrazíš fotografii rostliny

- vyber správnou odpověď (pokud je správná, bude nápis zelený)

- pro další hádanku klikni na šipku další

 

Ať se vám daří a užívejte si jaro! Vaše paní učitelka Maruška

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontrola práce - pracovní sešit str. 51

Věřím, že jste si s úkoly hravě poradili. Protože jste tentokrát hodně dopisovali, je zde kontrola.

Cvičení 1 - postupně jste doplnili tato slova:

kalendáře, jarní, Sluníčko, keřích, sněženky, ptáci, vlaštovky, zahradě, mrkve, hrášku, salátu

Cvičení 2 - zakroužkovali jste správnou možnost:

21. března

otepluje 

prodlužuje

sejeme a sázíme

Cvičení 3 - doplnili jste větu:

Na jaře slavíme Velikonoce.

(Slovo Velikonoce je název svátku. Zkontroluj, že máš na začátku slova velké V.)

 

Vaše paní učitelka Maruška

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. až 8. dubna

Jaro už je tady. A kromě sluníčka a tepla nám snad přineslo i lepší náladu.

učebnici na str. 50 si prohlédněte obrázek.

Zkuste odpovědět na následující otázky:

  • Je na obrázku venkovská nebo městská krajina?
  • Která zvířata vidíš na obrázku?
  • Najdeš na obrázku květiny? Víš, jak se jmenují?
  • Proč jsou stromy v sadu bílé?
  • Najdeš na obrázku volně žijícího ptáka? Co právě dělá? Co o něm víš?

 

pracovním sešitě na str. 50 je stejný obrázek. Není však celý, dolep chybějící části (najdeš je na str. 69).

 

Čtení si procvičíte v učebnici na str. 51. Přečtěte si alespoň dvakrát. Určitě potom hravě zvládnete doplnit str. 51 v pracovním sešitě. Pište pečlivě, obrázky vám napoví správné slovo.

Jsem si jistá, že se zapojíte i do velikonočních příprav. Pomozte mamince s pečení velikonočních dobrot nebo s barvením vajíček. Kluci, nezapomeňte na pomlázku. Jsem zvědavá, kdo si ji zvládne letos uplést sám.

Komu se stýská po tvoření, může si z papíru vyrobit jednoduchého zajíčka. Zde je návod. 

Jarní zajíček - pracovní postup

Jarní zajíček - šablony

jarní zajíci na procházce

Přeji Vám hezké a klidné Velikonoce

Vaše paní učitelka Maruška

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zde je řešení pracovního listu. 

Domácí mazlíčci - kontrola

V pondělí zde najdete jarní a velikonoční úkoly. Předpověď počasí slibuje krásný jarní víkend, tak se venku pořádně rozhlédněte a pozorujte přírodu kolem sebe.

Vaše paní učitelka Maruška

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V týdnu od 30. března do 3. dubna nás čeká opakování.

Využijte učebnici na str. 49 (nezapomeňte, že do knížky nepíšeme, ale použijte folii). V pracovním sešitě na str. 49 zkuste vyřešit úkoly a tajenku.

Str. 48 prozatím přeskočíme, o povoláních si budeme povídat společně ve škole.

Protože vím, že úkoly snadno vyřešíte, připravila jsem pro vás opakovací pracovní list. V pátek vám vyvěsím správné řešení.

Domácí mazlíčci - procvičování

Vaše paní učitelka Maruška

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Týden 23. - 27. března

Jak vám šlo pečování o vaše pokojové rostliny? V tomto týdnu vás čekají zvířátka. Tedy domácí mazlíčci. Ten, kdo doma nějakého mazlíčka má, si všechno může prakticky vyzkoušet. 

V učebnici na str. 47 si přečtěte o domácích mazlíčcích. Potom se vám určitě podaří správně vyplnit úkoly v pracovním sešitě (také na str. 47).

Buďte hodní a pomáhejte doma rodičům (nejen s pokojovými květinami a zvířátky) :-).

Vaše paní učitelka Maruška

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Týden 16. - 20. března

V učebnici "Prvouka" si o pokojových rostlinách přečtěte na str. 46 a v pracovní sešitě na str. 46 na vás čekají úkoly. Zjistěte, jaké rostliny doma pěstujete a nezapoměňte, že některé mohou být i jedovaté.