Aktuální počasí

Počasí dnes:

5. 4. 2020

skoroj

Bude jasno až skoro jasno, odpoledne přechodně až polojasno. Denní teploty 10 až 14°C. Noční teploty 4 až 0°C.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch
Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Řešení z minulého týdne

IMG_20200404_132006.jpg (2.07 MB)

IMG_20200404_133037.jpg (3.03 MB)

pracovní list 30.3.-3.4..docx (12.68 kB)

 

Ahoj čtvrťáci,

předem bych vás, kteří jste mi poslali vypracovaná cvičení, chtěla moc pochválit, že jste je zvládli i na dálku moc dobře. Někteří mi dokonce poslali naskenovaná či vyfocená cvičení z pracovního sešitu, ač to nebylo povinné. Mám tu pro vás několik dalších úkolů na následující týden od  30. 3. Jelikož se dlouho neuvidíme, některé lekce přeskočíme a na řadu přijdou v pátém ročníku. Proto se budeme teď věnovat lekci 17 na straně 46. Protože jsou v ní nová slovíčka, více textu a trochu nové gramatiky, doplnila jsem vše video nahrávkou se zvukem. Zatím se také učím fungovat na dálku, a tak se stalo, že některá videa jsou natočena naležato. Neděste se množství, většinou jde o mp4 nahrávky, kde máte učivo buď vysvětleno nebo je v něm výslovnost slovíček, abyste si mohli k učebnici sednout sami bez větší pomoci rodičů, kteří mají svých starostí dost. Jakmile budete mít všehny úkoly hotové, pošlete mi je tentokrát najednou opět na email a to do pátku 3. 4. Tady jsou řešení a úkoly na další týden:

1. Řešení a překlad prac.s. str.36:

text-řešení.jpg (2.66 MB)

Prac.sešit 36.1-překlad.docx (12.04 kB)

2. V pracovním sešitu doplň na str. 36 cvičení 2.

3. Učebnice str. 47-slovíčka - přepsat do vocabulary, poslechnout výslovnost

slovíčka str.47.mp4 (157.35 MB)

4. Pracovní sešit 46/1,2 - ve cvičení jedna doplň vynechaná písmena a poté k obrázkům přiřaď správné názvy oblečení. Ve cvičení 2 postupuj podle pokynů a vybarvi obrázky ve cvičení 1.

5. Učebnice 42/1 - popis postavy podle toho, co má na sobě. Celý text máte nahraný a přeložný níže, sám/sama si poté text také přečti a zkus přeložit. Obrázky ti napoví.

46a).mp4 (166.01 MB)

46b).mp4 (61.72 MB)

46c).mp4 (52.01 MB)

46d).mp4 (157.27 MB)

6. Učebnice 42/2 - Tady máme trochu nové gramatiky. Jedná se os vazbu:

I am wearing.../ He is wearing.../ You are wearing.../ atd.

Já mám na sobě.../On má na sobě/Ty máš na sobě/atd.

vazbu máte ve slovíčkách, na vás je, abyste si ji zapamatovali a uměli použít ve všech osobách jednotného a množného čísla. Během tohoto týdne pro vás připravím video, na kterém si procvičíte jak osoby, tak sloveso to be ve spojení se slovíčkem wear/wearing. Více podrobností ve videu níže.

46.2-gramatika.mp4 (82.53 MB)

46-gramatika..mp4 (257.34 MB)

7. Pracovní sešit 46/3

46/3a) - doplň dle zadání is/are/am.

46/3b) - Nebudeš psát o dětech ve třídě, ale vyber si jakékoliv dva členy tvé rodiny a popiš, co mají na sobě (podle učebnice 46/1).

8. Pracovní list na opakování přítomného času prostého (žáci s SPU vyplní první tři řádky)

pracovní list 30.3.-3.4..docx (12.38 kB)

Nebudeš-li si s něčím vědět rady, nic se neděje, všechna řešení vám koncem týdne opět vložím sem. Mějte se co nejlíp a ať se vám daří!

Vaše paní učitelka AJ Petra Dvořáková

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Milé děti, vypadá to, že se vám neplánované prázdniny trochu více prodlouží. Školní rok ale nekončí a na nás je, abychom ho zvládli společně i takto na dálku. Jednou týdně ode mě budete dostávat nová cvičení k vypracování, procvičení probrané látky, případně doplnění slovní zásoby. Pokud budete mít vy nebo rodiče jakékoliv dotazy týkající se výuky, můžete mě kontaktovat prostřednictvím emailu: dvorakova.pety@seznam.cz.

A teď už k práci na příští týden.

Učebnice:

Stranu 40, 41 přeskočíme, jde o novou látku, která potřebuje bližší vysvětlení. Na straně 43/4 jsou otázky, které už umíme, jen jsou použity nově naučené předložkové vazby s on.

Na straně 43 máte nová slovíčka. Některá jsme si už do slovníčků zapisovali, tak je klidně přeskoč. Zejména je třeba se soustředit na slovíčka: WHEN-KDY a WHAT-CO. Výslovnost najdeš opět vzadu v učebnici ve slovníčku.

Pracovní sešit:

1. str. 36/1- zakroužkuj správný tvart slovesa, pozor na koncovku ve 3. osobě č. j. Článek si přelož, nemusíš najednou, ale je potřeba porozumět textu, protože následující cvičení na něj navazuje. To si necháme na příští týden, kdy vám pošlu řešení a překlad textu, aby i ti, kterým dělá angličtina potíže, měli šanci na správné vyplnění.

2. Dole na stránce zakroužkuj odpověď na str 37 na otázku ze str. 36(Are you happy?), totéž na str. 38, 39.

Pracovní list:

Jelikož už máte informatiku a umíte pracovat s počítačem, následující pracovní list v odkazu Timetable mi vypracovaný pošlete na moji emailovou adresu.

Timetable

 

Řešení předchozích úloh:

pracovní sešit

 

 

pracovní sešit str.39

skolakov.eu - ve volných cvílích mrkněte na tento web, jsou tam pěkná cvičení na přítomný čas prostý. Ideální krátké testíky, kde máte vybrat správný tvar slovesa. Určitě stojí za pozornost.

 

Přeji hodně zdaru vám i rodičům a držte se!
Vaše uč.AJ Petra Dvořáková

 

 

 

Ahoj školáci, posílám vám úkoly na následující dny.

Platí pro vás zadání, které jste dostali v úterý.

V pracovním sešitu: 37/3,5 39/4,6,7

Připomeňte si ve školním sešitu, že předložka on se pojí se dny v týdnu a předložka in s vyučovacím předmětem. (též v učebnici na straně 39)

Opakujte si probraná slovíčka a mějte se hezky!

Vaše paní učitelka Petra Dvořáková 

Ps.: V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat mailem, který naleznete na internetových stránkách naší školy.